Raskaaksi 2017

Tääkin päivä mennyt päänsäryssä. Lisäksi etovaa oloa, ihan kuin olisi pala kurkussa. Pari päivää hajuaistikin ollut jotenkin oudon terävä ja voimakkaat hajut tekee pahaa. Palelluttaa kovasti.. Flunssaako pukkaa...

Kp 19/30. Muoks! Oon laskenu kiertoni väärin! Kp19/28!
 
Muokattu viimeksi:
Kuin monta päivää kannattais odotella ennen testaamista, jos olis tuntevinaan kiinnittymiskipuja? Tai kun mulla on tosi epäsäännöllinen kierto, ja yleensä ovis tyyppiset limat tulee suhteessa aika "aikaisin" menkkoihin nähden. Mut nyt oli viikko sitten kunnon ovislimat ja ollaan tosi ahkerasti päästy tallettelmaan.. no tänään, oli sellasta toosi kummallista kipuilua, joka heijastui kohdun kohdilta melkein napaan asti, keskellä vatsaa. Toki se voi myös olla et nyt vasta olis oviskin, vaik se luulis tuntuvan sivussa.. en tikuta siis ovista oman mielenrauhan vuoksi. Ja innostuin,ja mietin et uskaltaisko jo sunnuntai aamuna tehdä r testin, kun on vappukin? Sillon on kp 27, ja mun kierrot on 28-40 päiväisiä, yleensä sellasta 34, mut vaihtelee..

Hii oon jotenkin toiveikkaan innoissani, inhottavaa vaan kun nää meikäläisen tärppi ja piina päivät on niin pitkät :happy090
 
En uskalla vielä miettiä mitään, kun ovistakaan en bongannut, talleteltu onneksi ollaan nyt parin viikon aikana reippaasti. Tiedä sitä vaikka se olisikin salainen agentti ollut tässä kierrossa tai sitten vasta matkalla :wink

Ajattelin ensi viikon lopulla testailla, viikon päästä sunnuntaina pitäisi menkkojen alkaa. Jännittää!
Mies silitteli tänään mun vatsaa ja itkuhan mulla tuli!
 
Siska oliskohan kiinnittymisestä viikko niin vois alottaa testaamisen. Hcg tuplaantuu 48h eli joka toinen aamu kannattaa kokeilla. Ovulaatiosta odottaisin kaksi viikkoa.
 
Siska, mulla tuntui esikoisesta kiinnittyminen yhtäkkisenä kovana vihlasuna joka kesti varmaan 5min. Toivotaan että sullakin olisi kiinnittymistä!

ON: dpo8 eikä oo kyllä mitään oireita.. välillä vähän alamahaa nippailee mutta luulen että sekin vaan tätiä enteilee.. Ovis oli vasta kp 22, saa nähä jääkö luteaalivaihe liian lyhyeksi :s


Eilen jo kehuin itseäni miten rauhassa oon ottanut eikä oo ollu kiire testailemaan, mut nyt tekis mieli kauheesti jo testata vaikka huomenna on dpo9 joten tuskin mitään näkyisi :D lauantaina dpo 11 aattelin tehä testin että tietää ostaako vapuksi viiniä vai ei :p ( toivottavasti ei tarvii ostaa ;p )

Jaffa yk2 kp30/31?(ennen esikoista 30-34), dpo8
 
Kyllä monet täällä on alottanu testailun jo muutamia päiviä oletetun kiinnittymisen jälkeen, dpo9 jo saatu täälläkin haamuja testiin :) Ite en malttaisi odottaa kahta viikkoa oviksen jälkeen! :D Tai mun luteaalivaihe ei edes kestä ku 10-11pv :)

Tsemppiä kaikille piinailuun!

Mä täällä jo tuskaisesti yritän aikatauluttaa tätä elämää :D Tänään kp10/29-31, jos ovis samoihin aikoihin ku aiemmin, luultavasti dpo10 ois ystävän polttareiden aikaan, eli ei välttis näkyis vielä mitään jos ois näkyäkseen. On tämäki sumplimista, uskaltaako sillon sitten ottaa muutamaa lasillista enempää jos ollenkaan! Ja seuraavana viikonloppuna sitte taas siskon polttarit, mutta siihen mennessä nyt sit varmaan tietääkin jo että mikä on tilanne :) Kaikesta mäki saan stressin aihetta, hah!
Eilen pistin ovistestit tilaukseen, jos huomenna tulis postissa niin kp12 sais alottaa tikuttamisen.
 
Mä täällä Lume edelleen oon teitä miettinyt ja lueskellut olojasi sivusta :) älä vaivu epätoivoon, ainakaan vielä jooko :) Mä jännään kans täällä ja toivon et jaksat nää piinapäivät kepein mielin :) :Heartred

Kaikille muillekin plussatuulia puhaltelen ja positiivista energiaa lähetän :*
 
Tsemppiä Lume :Heartred
Mitkä päivät nyt ja koska testailua? :)

Jännään sun puolesta! :Heartred

Täällä tämään menkkajomoa. Toinen olkapäällä istuva hahmo miettii että millonkahan ovistestissä vois näkyä kiinnittyminen.. dpo4? toinen aattelee että pitää jaksaa ootella että menkat myöhässä. Ellei jotain 100% varmoja oireita tuu ennen sitä :P tuskin.

Unicorn kp17/28-20 dpo1
 
Hei,
Onko kenelläkään kokemusta miten ovistestit käyttäytyvät, mikäli hedelmöittyminen ois tapahtunut ? Haaleneeko viiva normaalisti vai pysyykö vahvana koko ajan ?
 
Hei,
Onko kenelläkään kokemusta miten ovistestit käyttäytyvät, mikäli hedelmöittyminen ois tapahtunut ? Haaleneeko viiva normaalisti vai pysyykö vahvana koko ajan ?

Haalenee yleensä oviksen jälkeen mutta saattaa näyttää kiinnittymisen ja joillain myös raskauden. Mutta voi näyttää plusssaa loppukierrosta myös muutenvaan.. niinkun mulla :D luulin sen viimekiertosss tarkottavan jotain mutta ei, menkat tuli normaalisti.
 
Mulla näytti raskauden tosi vahvana viivana joka sit vahvistu lopulta kontrollia tummempana viivana

Ellikki&pikku-kakkonen rv 7+4
 
En nyt ymmärrä. Tän aamun testi ei vieläkään näyttäny ovista! Jos testaa joka aamu niin voiko se mennä ohi? Aiemmissa kierroissa se oli osunu eiliselle. Eilen aamupäivällä oli kaikkia tuntemuksia vasemmalla ja olin innoissani et nyt se tulee. No, päivän mittaan tuntemukset siirty oikeelle ja illalla oli viiltävää kipua oikeella varmaan tunnin kaks. Nyt alkaa jo vähän turnausväsymys iskeä..

Kp 23/35-39, yk 3
 
Ovulaatio ei välttämättä tule joka kuukausi :sad001

Mä taas taidan aloittaa alkon ostoslistan luonnostelun... on nimittäin semmonen pms-ketutus päällä että :sad001
 
Lume tsemppiä.

Nipsuliini itse testasin aamuin illoin ja silti meinasin missata o+. Eli voi helposti mennä ohi ellei usein testaa.

Pahoinvointia tulee harvakseltaan eikä aina tarvitse olla pitkä aika ruuasta. Ei ihmeitä oireita tosin väsyttää kun yöllä ei saa unta vessassa käynnin jälkeen. Nyt kp 22/25-26 dpo 10. Huomenna testaan jos muistan. Töitä tulee koko ajan lisää joten ei ole aikaa miettiä kunhan selviää päivästä. Tänään sentään mies tulee kotiin työreissulta tosin vasta yöllä.
 
Kiitos ihanat :Heartred mä yritän olla miettimättä asiaa liikaa, miehen lapset tulee vkl meille joten ainaki se vie osalta ajatukset muualle. Täällä on menossa do4 ja huono olo, valkkari, öiset pissi käynnit jatkuu, nippailut ja alaselän polttelu jääny vähemmälle ei oikein kamalasti tunnu mitään. Oisko ne ollu clomien jälki juttuja sitten. Kamala väsymys piinaa kanssa, tuli mentyä ennen 9 nukkumaan ja semmoset kepeät 11h unet. Mä vaan toivoisin et aika ja päivät menis nopeasti, mietin et jos tiistaina testailisi tai keskiviikkona sillon dpo9-10. Mulla on nyt niitä 10 herkkyyden testejä tuolla. Ai niin ja en tiedä onko flunssa tulossa kun kurkku todella kipeä ja nenä vuotaa hiukan. Arhghh ärsyttävää piinaa -,- . Mä vaan niin toivon sitä plussaa mut samalla joku huutaa mulle järkeä päähän et se ei voi olla mahdollista. Nii ja lisään vielä et olen aivan todella jäässä koko ajan ja närästää.. joten kaikki kuvitellut oireet jo ennen edes kiinnittymistä :D hitto et on pää sekasin.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top