Raskaaksi 2012

Hei kaikki!

Liittyisin minäkin mukaan tähän ryhmään tai varmaankin sitten vasta tuon seuraavan vuoden ryhmään. Olen lueskellut tämän ryhmän juttuja itse asiassa jo kesästä asti ja vain haaveillut pääsystä tähän keskusteluun mukaan, mutta viimein olen saanut isännästä taisteluvoiton ja jätin pillerit pois marraskuussa. Yk1 siis oikeastaan nyt meneillään.

Meillä on ennestään 3-vuotiaat kaksospojat ja poikien odotusaikana tuli kirjoiteltua silloinkin täällä vau:n keskustelupalstalla. Oli tosiaan aika homma saada mies innostumaan, mutta nyt siis ollaan samalla aaltopituudella! Tosin itse taidan olla innostuneempi ja yritän seurata ovista jne. mies on mukana ajatuksella tulee, jos on tullakseen. Kierrot on aiemmin olleet mitä sattuu ja nytkin lähdettiin liikkeelle 19 pvä:n kierrolla! Mutta siis aiemmin kiertoja ollut jopa 41 pvää, joten en osaa yhtään sanoa, millaiseksi muodostuu. Ja ikää minulla on 32-vuotta.

Toivotaan ensi vuodesta oikein plussa-rikasta vuotta! :-)
 
Tintti83: Toivottavasti testailit vain liian aikaisin eikä menkat tulisikaan!

Nyytti: Pahoittelut menkoista, ja plussapuhureita uuteen kiertoon. :)

kukka^^: Eiköhän ne asiat tosiaan suttaannu. Ja eihän sitä jatkuvasti tartte olla peittoja heiluttelemassa, se yksikin kerta riittää jos vain sattuu sopivaan saumaan. ;)

hehel: Toivottavasti tuo stressittömyys auttaisi raskautumisessa. Ei siitä kuulemma haittaakaan ole. :D Voi kun itsekin vain osaisi.. ;)

Kellitys: Onnittelut plussan johdosta!

elenna: Oliko mukava reissu? =) Tuommoset pikkuhaasteethan vaan lisää vähän jännitystä elämään (siis ovis sukuloinnin aikana). :D  No ei vaan, toivottavasti pystytte oviksen hyödyntämään jos se juuri silloin sattuu olemaan. Koittakaahan ainakin varalta säilöä ennakkoon ennen sukulaisiin lähtöä. :)

memmu80: Pahoittelut menkoista. Perässä tullaan..

helmiäippä: Tervetuloa mukaan jutustelemaan. Toivotaan, että tärppi käy pian!

Omaa: Enää ei tarvi jännäillä eikä pähkinöidä. Menkat alkoi eilen, eli kierto oli vaivaiset 47 päivää. :D Mutta edelleenkin olen ihan satavarma, että hedelmöittyminen ja mahdollisesti kiinnittyminenkin tapahtui, tuosta pitkittyneestä kierrosta, haamuviivoista ja oireista päätellen. Jostain syystä raskaus ei vain edennyt. No, mua kuitenkin lohduttaa jo se tieto että raskautuminen on kuitenkin mahdollista. Meilläkin oli nyt edellisessa haamuviivoihin johtaneessa kierrossa tuo mamen mainitsema Pre-Seed -liukkari käytössä ensimmäistä kertaa. En vain jaksanut tikutella ovista, joten sitä käytettiin satunnaisesti silloin kun siltä tuntui. :) Mutta ehdottomasti aion sitä jatkossakin käyttää.

Nyt plussapuhureita kaikille naisille! Mä tästä siirryn myös tuonne Raskaaksi 2013 -ketjuun. Toivottavasti mahdollisimman moni saa siirtyä täältä suoraan odottajien puolelle! Vaikka toki tuolla 2013-ketjussakin juttuseura on tarpeen. :D


 
Moi,

tulkaahan ainakin kaikki vielä tänä vuonna plussaavat sitten hihkumaan tänne ketjuun, niin saadaan tilastot kuntoon! :) Muuten toivotan kaikille paljon plussaonnea ensi vuodelle :)

Jippiina, kurja, että tuollaisia pelkkiä haamuviivoja tuli, mutta on se tosiaan hyvä merkki, että kumminkin jotain yritti tapahtua. Tsemppiä jatkoon! Joo ehkä sellainen kyläily-ympäristön pikku jännitys olisi ihan tervetulluttakin näihin puuhiin... :)

helmiäippä, tervetuloa mukaan :) Eiköhän se raskaus jossain vaiheessa taas teillä ala, kun on aiemminkin onnistunut.

Appu, en mä usko, että se sperma vaikuttaa testitulokseen. Oon mäkin tehnyt joskus testiä kyseisenlaisilla havainnoilla ja taisin saada ihan normaalin negatiivisen tuloksen silloin...

Täällä on meneillään kp12. Ovis lähestyy ja yritetään varmaankin tällä kertaa olla vähän ahkerampia yrittelijöitäkin. Parilla viime kierroksella on jäänyt vähän laiskaksi. Katsotaan, olisiko loppiaisyllätystä kenties tarjolla... :)
 
Minäpä sitten huhuilen täältä lyhyesti. Ovis on hyödynnetty ja nyt on kp 18/28 ja dpo 6. Mielellään voisin sen plussan saada tuossa 29.12, jolloin ajattelin testata. Reilu viikko vielä jännitystä.


Hyvää joulua kaikille ja toivottavasti nähdään tuolla odottajien puolella, eikä vuoden 2013 yrittäjissä:)
 
Heippa kaikille!! Tulin nopeasti kirjoittamaan kännykällä tänne, kommentoin muiden kirjoituksia jahka pääsen koneen ääreen. Niin siinä vaan kävi, että se on minunkin siirryttävä Raskaaksi 2013-ketjuun. Aamulla ryntäsi täti kylään, eli kierron pituiseksi tuli vaivaiset 27pvää. Huoh. Tänään pitäisi jaksaa lähteä kaupungille, olenkin ollut kipeänä koko viikon. Täytyisi varmaan nyt sit joku paketti miehelle hankkia, kun ei kerta sitä vauvaa tullut. :D Plussapuhureita kaikille, toivottavasti en näe osaa teistä tuolla uudessa ketjussa! :) Niin ja ihanaa joulua!
 
Heipä hei! Täällä mennään kp 24/25 ja sellainen kuvottava olo ollut koko päivän... saas nähdä tuleeko joulun paras lahja vai viekö täti Raskaaksi 2013 listalle mukanaan....
 
Kp 2/22-28. Tämä kierto jäi todella lyhyeksi, 22 päivää. Täti saapui joulupäivänä ja voi että olikin ihana ajoitus :(

Nyt sitten raskaaksi 2013 ketjuun ja kunhan menkoista päästään yli niin uutta yritystä kehiin. Onneksi on loma ja romanttisia iltoja tiedossa lähiviikkoina ;) Nyt on siis menossa yrityskierto number 3. Kolmas kerta toden sanokoon!

Miten muilla kävi? Vieläkö jännäilette?

 
Eea, pahoittelut tädistä :( Olipa kyllä tympeä aika vierailulla. Mutta ensi vuonna sitten :)

Ella84lle myös plussaonnea ensi vuodelle!

hehel, mites teillä kävi?

Minäkään en enää plussaa kerkiä nähdä tänä vuonna, mutta roikun täällä kuitenkin ja loppiaisylläriä odotellaan :) Tänään 3. päivä oviksen jälkeen. Kivasti osui kyllä ovispäivä aatonaatolle, niin ehdittiin saada pupuilut pois päiväjärjestyksestä ennen sukulaisiin lähtöä.

Rentouttavaa loppuvuotta kaikille!
 
Täällä tädin poikanen pärähti kp 28, mutta ihan tällaista kummallista tiputtelua on ollut jo 3 päivää. Ei nämä ole kyllä normaalivuotoa nähnytkään. Testaan 'huvikseen' huomenna aamulla kun illalla on juhlat niin voi hyvillä mielin stten juoda sen yhden sidun kun tietää varmasti. En kyllä yhtään iloitse jo näiden Terolutienkin kanssa vuoto kestää yli viikon kun alkuun on puolet tiputtelua, pah!
 
Vuosi lähenee loppuaan, joten tässä vielä koko vuoden plussasaldo mamen ja minun laskujen mukaan:

Tilastoa: Plussanneita tällä palstalla yhteensä tammikuusta alkaen 70, joista tänne tietoon tulleita keskenmenoja 10.

Tammikuussa plussia 6, Helmikuussa 7, Maaliskuussa 4, Huhtikuussa 3, Toukokuussa 8, Kesäkuussa 7, Heinäkuussa 8, Elokuussa 8, Syyskuussa 3, Lokakuussa 8, Marraskuussa 3, Joulukuussa 5

Plussista 51 on tullut alle puolen vuoden yrityskierroilla, 9 plussaa on tullut yli puolen vuoden mutta alle vuoden yrityskierroilla ja plussista 10 on tullut yli vuoden yrityskierroilla.


Kaikille täällä tänä vuonna kuumeilleille Mahtavan Onnellista Uutta Vuotta!
 
Ja tänään tuli raskaustestiin kaksi viivaa! Toinen aika haalea, mutta selvästi näkyvä ja värillinen. Tämä plussa pitää vielä ilmoittaa tähän ketjuun, kun raskaus alkoi reippaasti viime vuoden puolella :) Ovulaatiopäivä oli 23.12., tänään on 4+0 ja lasketuksi ajaksi tulisi 15.9.2013. Vaikkakaan siitä nyt en meinaisi vielä uskaltaa puhua, kun sen verran epävarma olo on tuon haalean viivan jälkeen. Kumminkin se oli selvempi kuin viimekertaisessa pieleen menneessä raskaudessa. Toivon parasta! Meillähän oli yritystä takana 1 vuosi ja 5 kuukautta (tai olisi ollut huomenna), mihin sisältyi yksi viimekesäinen tuulimunaraskaus.

Ja kiitokset kaikille viimevuotisille kuumeilutovereille mahtavasta kuumeiluseurasta :)


 
Just kun tänään sain kirjotettua raskaaksi 2013 ketjuun, niin plussasin! Tähän ketjuun en olekaan aiemmin kirjoitellut, seurannut taustalla vaan. Ja ihan niin kun elennallakin, niin mullakin hedelmöittyminen on tietty tapahtunut joulukuun puolella :). Nyt siis rv 4+3. 

Keskenmenojen jälkeen kyllä hirvittää... Mutta pakkohan se on uskoa ja luottaa, että kaikki menee tällä kertaa hyvin. Muualla kun täällä en kyllä aio asiasta vielä aikoihin kertoa...

Tarrasukkia matkaan elennalle! 
 
Voi elenna, ihana uutinen! Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan. <3 En ole viime viikkoina hirveästi kirjoitetellut mutta lueskellut muiden kuulumisia kyllä. Oli ihan pakko tulla varta vasten katsomaan miten sun on käynyt, olin nimittäin ihan varma että plussa tulee. :)

Paljon onnea plussasta myös sinulle JMH, toivottavasti kaikki sujuu hyvin. :)
 
elenna: Siiiiis aivan mahtavaa!!:)) paljon onnea ja tosi paljon tarrasukkia ja kaiken maailman liimoja matkalle mukaan!:) <3 

JMH: Sinulle myös todella paljon onnea plussauksesta <3 nyt tarrasukkia sinne kassillinen :)
 
Ihanaa, mahtavaa, onnea JMH ja Elenna :)

Jes! Kaikkea hyvää teille ja pikkusille massuissa. :)
 
Kiitoksia paljon kaikille :) Toivotaan että siellä tosiaan on sellanen pikkuinen tällä kertaa, kun viimeks ei ollut. Mutta nyt ollaan kumminkin raskaana :)

Onnea vielä JMH:llekin!
 
Takaisin
Top