Rakenneultrat

Jännittää kovasti tuo varhaistettu rakenneultra. Meillä np ultrassa näkyi vauvan vatsassa jotain erikoista ja siksi mennään jo tuossa rakenneultraan... sanoi ettei kannata vielä huolestua mutta kyllä sitä miettii:bored:
 
Huutelen tuolta marraskuisten ryhmästä, vaikkakin laskettuaikani onkin lokakuun viimeisenä päivänä. Tietääkö joku olisiko mulle pitänyt tulla jo kutsu rakenneultraan (se olisi kesäkuussa siis) Vai miten nopeasti muut husin palveluja käyttävät olette saaneet kutsunne? [emoji4]
 
Huutelen tuolta marraskuisten ryhmästä, vaikkakin laskettuaikani onkin lokakuun viimeisenä päivänä. Tietääkö joku olisiko mulle pitänyt tulla jo kutsu rakenneultraan (se olisi kesäkuussa siis) Vai miten nopeasti muut husin palveluja käyttävät olette saaneet kutsunne? [emoji4]

Mulle tuli viime viikolla postissa. Aika on 7.6. Ja laskettuaika siis 21.10. Kai se kirje sieltä sullekin pian tulee :)
 
Huutelen tuolta marraskuisten ryhmästä, vaikkakin laskettuaikani onkin lokakuun viimeisenä päivänä. Tietääkö joku olisiko mulle pitänyt tulla jo kutsu rakenneultraan (se olisi kesäkuussa siis) Vai miten nopeasti muut husin palveluja käyttävät olette saaneet kutsunne? [emoji4]
Mä sain ajan rakenneultraan silloin nt-ultrassa. Ensin ultrattiin ja lopuksi saatiin ne ekat kuvat ja varattiin aika rakenneultraan. Näin Hyvinkäällä.
 
Huutelen tuolta marraskuisten ryhmästä, vaikkakin laskettuaikani onkin lokakuun viimeisenä päivänä. Tietääkö joku olisiko mulle pitänyt tulla jo kutsu rakenneultraan (se olisi kesäkuussa siis) Vai miten nopeasti muut husin palveluja käyttävät olette saaneet kutsunne? [emoji4]

Mä varasin itse sieltä raskauspolun kautta jo sillon ekan neuvolan jälkeen, tosin kun la aikaistui niin sit siirrettiin suoraan Naistenklinikalla siinä ekassa ultrassa...
 
Munkin piti Helsingissä itse varata RU raskauspolun kautta. Kantsii soittaa neuvolaan ja tarkistaa pitääkö sun itse varata..
 
Oliko se niin että se varaus sieltä raskauspolun kautta netissä oli ainaki hetken pois käytöstä? Kun ultrat siirty uuteen toimipisteeseen niin ilmeisesti sen takia. Oliko niin että kesäkuun alusta eteenpäin ultrat siirty uuteen. Että voi hyvinkin olla että se aika tulee postissa piakkoin.
 
Takaisin
Top