Rakenneultrat ja sukupuoli

Mörri-Möykky

Sukkela juttelija
Helmikuunmammat 2015
Maaliskuunmammat 2015
En nyt löytänyt omaa ketjua rakenneultrille, joten aloitetaan sellainen. Tänne voi myös laittaa tiedot siitä, kumpi on tulossa.

Tänään siis käyty rakenneultrassa. Kaikki elimet olivat paikoillaan ja mitat kunnossa, vastasi viikkojaan. Alussa kätilö kysyi, että mitenkäs sukupuolen kanssa, haluammeko tietää, jos sen näkee ja vastattiin kyllä. Heti aluksi sitten onnistui saaman pikkuisen sellaiseen profiilikuvaan, minkä myös pysäytti ja kysyi sitten meiltä, että tiedetäänkö nyt, kumpi tulee. Ei siinä ollut mitään epäselvää, kun niin selvästi kaveri esitteli varustustaan. Eli meidän esikoistyttö saa nyt pikkuveljen :) Saatiin sitten myös vielä kuva mukaan pikkuisesta "veitikkoineen" sekä toinen, missä imee sormeaan.
 
Ihanaa :) Mulla rakenneultra vasta 16.10 vaik eihä sinne enää kohta olekkaan kun kaksi viikkoa, kovin pitkältä kyl tunttuu. Aion kyllä sukupuolen silloin kysyä jos vaan näkyy : )
 
Täällä on 17.10 rakenne ultra.. 16 pvä olis ollu mukava kun silloin on synttärit, mut onhan kiva saada hieman jälkikäteenki synttärilahja. :)
 
No täällä kans vasta 3.11. höh..hirrrveen pitkä aika vielä :clock
Mutta kiva seurailla mitä aiemmin käyville käy, kumpi tuloillaan :Heartpink
 
Täälläkin vasta kuukauden päästä... Ja haluan tietää kumpi tulee, jos sen näkee :)
 
Saan varmaan neuvolasta seuraavalla (9.10) kerralla luvan varata ajan rakenneultraan jonka pitäis viikkojen mukaan olla siinä lokakuun lopulla. Kovasti sitä jo odotan ja ehdottomasti haluan tietää kumpi on tulossa jos sen vaan näkee :) Ekaakin odottaessa jotenkin helpotti hankintojen tekoa kun tiesi että on poitsu tulossa niin en sitten pahimmassakaan kiusauksen tunteessa ostanut sitä vaaleanpunaista röyhelömekkoa :)
 
Meillekin olisi toki kelvannut kumpi tahansa, mutta kun on jo yksi tyttö, niin jotenkin se poika on aika kiva juttu. Itse en oikein ollut uskaltanut tosissani ruveta edes arvuuttelemaan tai miettimään, että kumpi olisi tulossa, jottei kävisi niin, että fiksoituu itse niihin ajatuksiinsa ja jos sitten sieltä tuleekin toinen, niin se olisi jotenkin pettymys. Eli hyvin neutraalein odotuksin edettiin tähän rakenneultraan asti ja nyt voi sitten ruveta jo harjoittelemaan sitä ajatusta, että kohta meillä on tyttö ja poika :)
 
Täällä mennään rakenneultraan 11.11. :) Mies ei halua tietää, mutta itse haluisin kovasti tietää vaikka tunne on kovasti poikaan päin. Olenkin ajatellut, ett jos pyytäisin sukupuoli tiedon sillai "salaa" ettei mies näe sitä tai kuule. Mutta osaanko olla sitt hiljaa ilman möläyttämättä sitä vahingossa... sitä tässä vielä pohdiskelen. :D
 
Tiarellalla näköjään tänään ollut ru. Oliko kaikki kunnossa ja selvitittekö sukupuolta?
 
Meillä vasta 5.11,tuntuu kyllä niin ikuisuudelta odottaa!Ehdottomasti halutaan tietää kumpi tulossa :) Alusta asti ollu vahva tyttöolo, nyt ei enään oikein ole kumpaankaan suuntaan oloja :rolleyes:
 
Mulla oli kans tyttö olo joka muuttunut pikkuhiljaa hauskaksi toiveeksi kolmannesta pojasta kun keksittiin loisto pojan nimi ja kohtahan meillä jo oma jalkapallojoukkue kasassa hahhaa :cool::grin jännällä odotellaan, reilu 3vkoa!:happy
 
Apuva, enää parisen viikkoa! Kulu aika, kulu!! :D

Onko kukaan muu ajatellut käydä uudelleen ultrassa, jos ei rakenneultrassa selviä sukupuoli..? Minä olen vähän miettinyt yksityisellä käymistä. Suuri tarve tietää kumpi on matkalla :D
 
Me aiotaan lisäksi käydä 4D ultrassa, eli siellähän se sukupuoli taitaa sitten viimeistään selvitä! Ja tuolla 4D:ssä käydään siis Terveystalossa, että saadaan myös lääkärinlausunto ja kommentit.
 
Itsellä 14.11, pitkältä aika tuntuu odotella mutta on se sen arvoista :) sukupuolella ei väliä kunhan on terve :Heartred
innolla oottaen muiden kertomuksia.
 
Huvittaisi myös mennä 4D:hen mut ne on niin kalliita ettei oikein raaskisi. Paljon Terveystalossa siitä veloitetaan?
 
Jos rakenneultrassa ylihuomenna ei näkyy sukupuoli, olen kanssa ajatellu mennä 4D ultraan. Jos semmosen meen, käyn varma Virossa kun siellä paljon edullisempa :)
 
Oikeesti? löytyskö linkkiä tms.missä klinikalla tms.niitä tehdäön ja hinnasto :) ? mietin muutenkin joulushoppailureissua sinne!
 
mulla kanssa parisen viikkoa ultraan ja niin odotan että saan tietää kumpi tulossa kun tahtoisin jo vaatteita alkaa kattelee :rolleyes: ja oon löytäny kahdet kivat vaunut ja en osaa päättää kummat ostettais ni miehen kanssa sovittiin että jos on poika ni ruskeet ja jos on tyttö ni valkoiset :)
 
Takaisin
Top