Rakenneultra

Hetkonen! Mähän en oo vissiin tänne meidän ultrakuulumisia laitellukkaan?
Meille kätilö olis sukupuolen kertonut melkein heti alkuunsa, mutta annoin isännän siinä päättää et halutaanko tietää sukupuolta vai ei. Pienen hiljaisen hetken jälkeen isäntä sanoi että olisihan se jännää pitää yllätyksenä :rolleyes: Eli me ei siis tiietä kumpi sieltä on tulossa.
Kerrottiin nuista vanhempien lasten sydän jutuista ja tää ultras, kuvas ja otti videoo?:joyful: sydämen jokakolkasta ja kaikki näytti olevan kunnossa. Pyytämättä antoi ajan lääkäriultraan joka on 23.1. Ultras tosi huolellisesti ja aikaa hurahtikin semmonen 45min! Mutta mikäs siinä oli pientä ihmettä katsellessa :love017
Sanoin kyllä ultraajalle et vauva vielä jatkaa kasvuaan myös lääkäriultran jälkeen et niit reikiä voi tulla sen jälkeenkin ja hän oli asiasta täysin samaa mieltä. No, aika näyttää kuin meille käy.
Pikkuinen vastasi mitoiltaan n.5pv vanhempaa mut laskettua aikaa ei lähdetty muuttamaan.
 
Ihana lukea näitä rakenneultra kuulumisia! Meillä on vasta reilun viikon päästä rakenneultra, sukupuolesta ei tiedetä vielä kysytäänkö. Itsellä ehkä poikafiilikset enemmän raskauden perusteella, on niin kovin samanlaista kuin esikoisestakin :)
 
Ultra takana ja terhakka miehen alku siellä kovasti myllersi. Kätilö oli tunnollinen ja jaksoi jopa 1h 10min metsästää kaikkia asioita jotka tulisi tarkistaa. :D haastavaa oli kun tyyppi aina vaihtoi asentoa kun olis ollu hyvä näkymä. Meille siis vahva poika veikkaus, ei hirveästi ole erehtyminen varaa kun useammasta kuvakulmasta oli hyvä näkymä :p painoa huimat 337g ja koko vastasi päivälleen viikkoja.
 
Ultra takana ja terhakka miehen alku siellä kovasti myllersi. Kätilö oli tunnollinen ja jaksoi jopa 1h 10min metsästää kaikkia asioita jotka tulisi tarkistaa. :D haastavaa oli kun tyyppi aina vaihtoi asentoa kun olis ollu hyvä näkymä. Meille siis vahva poika veikkaus, ei hirveästi ole erehtyminen varaa kun useammasta kuvakulmasta oli hyvä näkymä :p painoa huimat 337g ja koko vastasi päivälleen viikkoja.

Meillä meni alle 20min rakenneultrassa! Tuntu itsellekin nopealta, mutta vauva taisi vaan olla semmosessa asennossa, että kaiken sai selvästi näkyviin mitä tarvitsi..
 
Mulla on tosi sekavat fiilikset siitä halutaanko sukupuoli tietää vaiko ei, onhan tässä vielä viikko aikaa miettiä. Mies haluais että otetaan sukupuoli vähintään paperille talteen että voijaan sieltä kurkata myöhemmin jos siltä tuntuu ja se vois olla hyvä vaihtoehto. Tosin kattoihin varmaan heti autossa sen :'D
 
Mulla on tosi sekavat fiilikset siitä halutaanko sukupuoli tietää vaiko ei, onhan tässä vielä viikko aikaa miettiä. Mies haluais että otetaan sukupuoli vähintään paperille talteen että voijaan sieltä kurkata myöhemmin jos siltä tuntuu ja se vois olla hyvä vaihtoehto. Tosin kattoihin varmaan heti autossa sen :'D
Mun tuttu teki niin että pyysi kätilöä kirjoittamaan lapulle sukupuolen, josta he sitten voi katsoa jos haluavat, malttoivat kuitenkin pitää yllätyksenä. Mä en pystyisi. :joyful:
 
Mun tuttu teki niin että pyysi kätilöä kirjoittamaan lapulle sukupuolen, josta he sitten voi katsoa jos haluavat, malttoivat kuitenkin pitää yllätyksenä. Mä en pystyisi. :joyful:

Vau mikä kärsivällisyys! Mää en tiiä oisko minusta siihen :') viimeks mies ei päässy rakenneultraan niin pyysin kans että kätilö kirjottaa sukupuolen paperille ja katsotaan se yhdessä kotona. :) se ei kyllä ollu vaikeaa, toisaalta näin pippeli siinä kätilön ultrassa vaikka koitti sitä piilotella minulta. Koulutuksen takia oon katsonu ultrakuvia paljon niin aika helposti niitä osaan tulkitakkin. :)
 
Takaisin
Top