Rakenneultra

greippi

Jostain jotain jo tietävä
Pian alkaa lähenemään rakenneultrat! Millonkas teillä on se tiedossa? Meillä on jouluviikolla, joten saadaan silloin mukavasti jouluksi tietää pikkuisen terveydestä sekä (mahdollisesti) onko siellä myllertämässä tyttö vaiko poika :)
 
Meillä pitäis olla 27.12 ja joku ilta-aika se vielä oli, mut neuvolassa ne ei nähny sitä varaustietojärjestelmässä, niin mun pitäis muistaa soitella joku arki aam klo 8-9 ä-polille et onks se varaus varmasti olemassa... mä vaan en koskaan muista tohon aikaan tarttua siihen luuriin...
 
Meillä on 18.12. Enää kolme viikkoa! En malta oottaa! Toivottavasti saadaan hyviä uutisia terveyden suhteen ja toki varsinkin isoveljet odottavat innolla kumpi sieltä olis tulossa :)
 
meillä on 20.12. myös eli ei enää niiiin pitkä aika, mutta sitä on odotettu jo niin kauan ettei millään enää malttais :D
 
Voi kun teillä on jo pian aikoja rakenneultraan! Mulla vasta tammikuun lopussa, tuntuu ihan kamalaa pitkältä ajalta :-S
 
Meillä vasta 4.1. Onneksi on sitä ennen vielä yksi neuvola joulukuun puolessa välissä, niin pääsee kuuntelemaan rummutusta :)
 
Takaisin
Top