Rakenneultra

Kätilö kysyi meiltä, että peitteleekö hän sukupuolen vai näyttääkö ja kun ei haluttu tietää sitä niin jouduttiin sit yhdessä vaiheessa kattelemaan muualle. Teki kyl mieli vähän tirkistellä... kuvassa vauvelilla on suu auki ja näyttää ku naurais :Heartred

Se on muuten jännä, miten joillekkin tulee pelkkiä poikia ja toisille tyttöjä. Yhdessä perheessä on neljä tyttölasta, on siinä isällä hommaa :D

Sent from my GT-N8000 using Vau Foorumi mobile app
 
Emmy': Joo mullakin nää raskaudet ihan eri planeetoilta toistensa kanssa, että ei todellakaan voi sanoa oireiden tai oireettomuuden perusteella mitään! :grin Kattelin muuten ton kiinalaisen kalenterin ennustukset, niin siinä esikoinen meni pieleen, mutta tämän olisi ennustanut oikein... että eipä noihinkaan viittis luottaa.. :p
 
Ää, 3 viikkoa rt-ultraan, 13.6 se on rv-viikoilla 20.

Oletteko saaneet kaikki montakin kuvaa tästä rakenneultrasta?
Me saatiin np-ultrasta kaksi kuvaa, toinen on hyvä.
Ultrat on odotusajan kohokohtia, kun pääsee kurkistamaan masun sisälle .. :D
 
Mulla kansio pursuu kuvia, en tiedä miten saan ne kaikki säilymään :D Ens kuussa on nimittäin jo seuraava ultra ..
 
Me saatiin np-ultrasta 4 kuvaa ja nyt 6. Niistä on 4 3d-kuvia ja kaks perinteistä :) kätilö oli ihana, kun selosti "voi kun sä ihanasti poseeraat, otetaas heti kuva".

Sent from my GT-N8000 using Vau Foorumi mobile app
 
Päinvastoin kuin itse arvelin, meille on tulossa kahden prinsessan jälkeen pikku prinssi :Heartred laitan kuvaa heti kun pystyn, mutta on kyllä onnellinen olo kun kaikki oli niin hyvin, vaikka viikot ovat 18+0 niin vastasi painoltaan 18+4 eli ihan hyvän kokoinen :) :Heartred
Rakenteellisesti kaikki hyvin ja istukka turvallisesti takaseinässä
 
Mä en malta odottaa rakenneultraa! Aikaa siihen nyt tasan kaks viikkoo... Viikkoja sillon 20+2.
 
Eipä ole tullut kirjoiteltua mutta josko sitä nyt aktivoituisi, ahkerasti olen muiden kuulumisia seuraillut. Eilen rakenneultra ja poikahan siellä köllii.. Itku meinas tulla kun mies on niin kovasti toivonut tyttöä (hänellä jo 2 poikaa) mutta vakuutti kyllä että poika on ihan yhtä tervetullut. Itsellä on ollut koko ajan vahva poikaolo. Hyvin oli pieni kehittynyt, koko vastasi viikkoja ja kaikki kohdallaan. Josko sitä nyt uskaltaisi vaan iloita odotuksesta ja unohtaa pelot :Heartred viikkoja tänään tasan 21
 
Meillä viikkoja 20+5 ja rakenneultrassa tänään käyty :) Kaikki oli onneksi tosi hyvin ja lääkäri kehu paljon selkärankaa :)
Ainut mikä tuli vaa eteen ni oli että oikealla puolella tämä kiinnike vai mikä se nyt on niiin oli vasempaa puolta verrattavissa kireämpi ja meni rajoissa mut jospa se siitä viellä kans löystyisi.
Arvaukset osui oikeaan sukupuolessa, vaikka vähän yrittikin jaloilla peitellä :)
Oli tosi ihana kun näki pikkuisen ja tuli huojentunut olo kun sillä kaikki hyvin : ) oli mukava kanssa nähä vähän 4d kuvaa pienestä ja oli ihan isänsä näköinen pikkunen :Heartred
 
Voi että mä niin odotan tota ens viikon r-ultraa!!:) Teil on nii ihanasti ollu kaikilla asiat, toivotaan et olis täälläkin :Heartred
 
Rakenneultra huomenna. A p u a ihanan kamalaa ja jännittää ihan hitosti!
 
Täällä rakenne uä 6.6,eli nyt tulevana perjantaina. Raskausviikkoja sillon 20+0. :) Saas nähhä onko toinen tyttönen tulossa vai joko olis poijjan vuoro.. :) Viime kerralla meillä oli ihan asiallinen kätilö ultraamassa ja selitti kaikki vaiheet hyvin ja suostu kattomaan vielä erikseen sukupuolenkin kun lopussa kysyttiin,jospa ois nytkin yhtä mukava kätilö.. :)
 
422 grammanen pojan pötkylä sielä sitten möllöttää :Heartred ei voinu erehtyä ku vehkeitään niin kovasti esitteli :D :D kaikki oli just niinku pitääkin :) vastasi viikkoja 21+1 eli heittää yhdellä päivällä, eihän se mitään merkkaa kylläkään :) ihan mieletön fiilis tuli kun kuuli että meille tulee poika ja mikä parasta hän on vielä tervekkin :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä sain 5 kuvaa mukaan .
Ultran loputtua kysyin, et näkikö hän merkkejä sukupuolesta niin se pyysi mut taas makaamaan ja löysi näytöstä heti vastauksen.
 
Rakenne oli tänään :) Kaikki oli hyvin ja hän siel onnessaan loiskutteli lapsivettä ku lääkäri koitti katella jotain sydämen virtauksia :D Sukupuoli jäi ihan yhtä pimentoon ku esikonki kohdalla, oli samassa asennossa ku isoveljensäki aikoinaa :D Mutta siis kaikki hyvin! :Heartred
 
Meilläkin kaikki hyvin rakenneultrassa! Kovin hanakasti oli ihan väärissä asennoissa ultrausta ajatellen, mutta tärkeät kohdat tuli nähtyä ja kaikki kunnossa. Poikaa odotamme saapuvaksi! Alkuperäinen intuitioni oli siis oikea. Olin alunperin aivan 100% varma, että poikahan se on.
 
Meidänkin eilisessä rakenneultrassa kaikki paremmin kuin hyvin,304grammaa painava tyttö siellä vilkkaasti potkutteli ja imeskeli välillä sormiansa (kuvakin saatiin mukaan missä sormet maistuivat) :Heartred :) Elikkä nyt toinen pikku tyttönen tänne tulosa jo ennestään 7kk ikäsen tyttösen kaveriksi .. :)
 
Takaisin
Top