Rakenneultra / listaus

Rakenneultra takana päin ja kaikki vallan hyvin [;)] Lisätään joukkoon vielä yksi poika kun ei ole noita poikia vielä tarpeeksi marraskuulle [:D]
 
Juu, sinänsä olin yllättynyt kun oli niin vahva tyttöfiilis jostain syystä mutta kuitenkin menin sinne sillä ajatuksella että kumpainenkin voi tulla ja jotenkin aavistelin et poju siel köllii kuitenkin [:D]

Mut pääasia on, että pikkanen voi hyvin ja kaikki tarvittavat osaset löytyi [:)]

Niin, ja kiitos [:)]
 
Onnea taas uusille poikien odottajille ?

Olikohan talvi niin kylmä, et vilukissa tytöt on pysyny isien pussukoissa visusti piilossa kun marrasmuruja pistettiin aluille?? [:D]
..kyllä tällä hetkellä näyttää tosiaan siltä, ettei marraskuun prinsessojen tarvi miehistä tapella.. valinnanvaraa kyllä on [;)]
 
ultrassa käyty ja siellä kaikki hyvin! kaikki elimet paikallaan ja vastasi päivälleen viikkoja :) painoa pikkuruisella on 363g! kovasti myllersi mahassa, mutta niinkuin vähän epäilin, istukka on navan puolella vaimentamassa iskuja ja potkuja.

Rimpula oli kerännyt kaiken napanuoran jalkovälinsä eteen, mutta kätilö sanoi nähneensä vilauksen ja 80% todennäköisyydellä mahassa asustaa TYTTÖ [:)][:)] sanoi kuitenkin ettei kannata alkaa vuoraamaan huonetta ja vaatekaappia vaaleanpunaisella. mun veikkaukset ja tuntemukset meni siis ihan päin honkia, mutta ei haittaa! [:D] pelkäsinkin jo että loppuukohan poikien vaatteet kaupasta kun niitä nyt näyttäis tulevan [;)][:D]
 
Yksi tyttö lisää tänne poikavaltaiseen joukkoon! Keväällä oli tyttöolo, mutta kun tämä on niin mahdottoman villi, siis kova liikkumaan ja potkimaan, niin aloin jo kallistua pojan suuntaan ennen ultraa :)
 
Onnea tyttösestä ?

Sua ei kai Zirppana ollu listassa ollenkaan?? ..tai en ainakaan huomannu. Jos haluut ni pistäs koska sun ultra-aika oli/on ja mitä siellä sanottiin.. :)
 
Sori Satu. Olin laittanut ensin kuukauden näköjään väärin ultra oli siis 28.6. kiitos korjauksesta ! [:D]
 
Noniiih.. alkaahan niitä prinssessojakin ilmestymään :)
Onnea katjuskainen tyttelistä!
 
Meillä saatiin vielä toinenkin ultravarmistus asiasta, tyttöhän se on ja hyvä niin koska huone on jo vaaleanpunanen [:D]
 
oikein paljo onnea teille!!! Saa marraspojat hiukan tyttöjäkin joukkoonsa. Ihana kuulla uutisia! Itse olen jo niin täpinässä, etten malttaisi ollenkaan odottaa. Jotenkin tuntuu nyt koko ajan, että oiskohan se poika, mut katsotaan katsotaan... Jos vaan malttaisi odottaa...
 
Joski // 12.7 // poika oloja // ??

Onnea jo tiedon saaneille.. Aika hyvin on juu poikavoittoinen marraskuu [:D]
 
Tietoja ei tosiaan pitäisikään löytyä listalta, kun olen ollut vähän epäaktiivinen.
 
Zirppana//28.6//poika//tyttö
 
Heii!!

Vähän meni tämän mamman veikkaukset pieleen. Ultrassa siis näkyi että ihan selkeästi poika tulossa!
 
Takaisin
Top