Rakenne ultraäänitutkimus. Vaaleanpunaisia vaiko vaaleansinisiä uutisia?

Onnea TuuliEnkeli! Olenkin käynyt lukemassa kuulumisiasi ja juuri tuohon tyttö-arvioonkin kiinnitin huomiota [:)] Siksi lupasinkin, etten suutu vaikka menisi veikkaus omalta kohdalta vikaan. Mutta silti aion ostella pikkusen jotain tyttömäistä/poikamaista [:)] Pistetään kiertoon sitten jos menee pieleen tai säästöön seuraavaa kertaa. Olettaen siis, että tästä kerrasta selvitään kunnialla ja suostun tähän uudestaan [:D]
 
[font="courier new"]Minulla on rakenneultra vasta 12.8. äääk tahtois sen tulevan jo...itse en tahtoisi tietää kumpi tulee, mutta jos lääkäri kertoo niin otan tiedon vastaan...kun herraseni tahtoo tietää...hän sanoi että ei halua yllätyksiä xD vaikka voihan se yllätys siltikin olla. Hmm...toivon että tulisi poika, mutta tyttökin käy ;)
 
Bluerose: Yllätyshän se jossain vaiheessa on kuitenkin, kumpi tuo on... Voi paljastua ennen synnytystä tai sitten ei.

TuuliEnkeli: Voimia teille koko perheelle raskaaseen sairaala-aikaan. Tiedän tasan tarkkaan, millaista rumbaa tuo keskola-aika on ja muistan, miten sitä joskus lapsikin tuntui enemmän sairaalan lapselta kuin omalta. Mutta vielä koittaa teillekin se päivä, jona saatte pienen kotiin - ja se tulee varmasti paljon nopeammin kuin itse ikinä olisit uskonut. Ja vielä mitä tuohon sukupuoleen tulee, niin se ei todellakaan ole tärkeintä lapsessa vaan se, että lapsi elää ja jaksaa taistella.
 
voi että, onnea TuuliEnkeli !!!

Meille tulee poika [:D][:D][:D] !!! Oli kuulemma niin selkeä, ettei voi erehtyä, toinen kuulemma oikein esitteli [:D]
Hienosti näkyi kaikki rakenteet, utelias kaveri oli :) Voi kun tää on hienoa!!!
 
hui että, mulla ihan kylmät väreet täällä menee iholla teidän puolesta, jotka ovat saaneet jo tietää! [:D] ONNNEVA kovasti vaan kaikille [:)] minullakin vielä tovi tässä ennen rakenne-ultraa.. 10.8 vasta! mutta jännityksellä odotellaan...ei tietenkään väliä kumpi on, pääasia että ois joku sukupuoli vauvelilla! [:D]
mulla on ihan selkeä tyttö-olo..saa nähdä :)
 
Täällä enää muutama pv,yritän saada aikaa vaan nopeesti kulumaan että tulis maanantai:)
 
Oikein paljon onnea Mystis. Meilläkin rakenneultra takana ja pieni poika on meille tulossa.. Painoa jo miltein 400g. Selvästi miehen osat näkyivät. Suoraan lompsin sitten onnellisena kauppaan ja hankin muutan vaaleensinisen vaatteen [:D]
Terve poika oli, joka on pääasia! Olempa onneni kukkuloilla!!
 
Onnea Sista :) Tällä oli painoa reilusti yli 400 grammaa,melkein 500:D Ja ihan selvät pallit oli ja uloke,tuskin olisi kätilö onnitellut pienestä pojasta jos ei olisi ollut varma..Ja uskon kyllä tuohon että se on poika jopa mahan koosta ja tuntemuksesta..Ostin raskauden alussa poikavaatteita vaikka silloin ei ollut mitään oloa kumpi on:D

Terve poika oli täälläkin:) Joskin sydäntä oli vaikea tutkia kun asento oli väärä mutta sanoi ettei sieltä kyllä mitään "epätervettä" löydy:)
 
Onnea Mystis :) Meillä oli ihan sama, saatiin vielä kuvatkin herran vehkeistä, eikä muodosta kyllä voi erehtyä [:D]
 
noniin, just kotiuduin ultrasta. vauva kasvanu todella hyvin ja kaikki mitat otettiin. ja kun mentiin haaraväliin nii ei siinä mitään epäselvyyksii ollu että kumpi sieltä tulee. pippelihän siellä oli. :D hihihiii, olin niiiin varma että sieltä tulee poika ja samaa sanoi mun äiti. kaikki muut on ollu sitä mieltä että tyttö sieltä tulee, mutta toisin meni. :) sain tossa pari viikkoo sitten meijän suvun ristiäis mekon ja siinä oli sininen ruusu rusetti kiinni kun se vaaleenpunanen oli hävinny niin totesin vaan että nauha on varmaan ennustus sukupuolesta ja niinhän se oli. ;) <3 ihanaa.
 
Onnea todella paljon kaikille!!! Itselle ei lääkärit eikä kätilöt ole sanoneet mitään sukupuolesta,mutta uskon vahvasti että toinen poika tulee. Vatsa näyttää mun mielestä ihan samanlaiselta kuin ekassa odotuksessa ja muutenkin kaikki tuntuu niin poikamaiselta :) Onhan noi vatsanmuotoihin uskomiset vähän taikauskoista,mutta olen todella yllättynyt jos prinssin sijaan syntyiskin prinsessa :) Nyt kun täällä näin moni tietää kumpi hyvin todennäköisesti on tulossa,niin itselle tulee pieni kiusaus kysyä vauvan sukupuolta taas reilun 2 viikon päästä kun on ultrauskerta.
 
No laitan nyt tännekin: Me ollaan sit erilaisia, ku suurin osa täällä: meille tulee TYTTÖ!!! [:)] Tänään oli rakenneultra ja kuulemma tosi selvästi näkyi, että tytöntylleröä odotetaan. [:)]
 
Takaisin
Top