Pyöräilyvaunu

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Onko täällä ketään kenellä olisi pyöräilyvaunu? Toki vielä tämä ei niin ajankohtainen aihe ehkä ole, kun on luntakin maassa, mutta olemme alkaneet miettiä tätä vaihtoehtoa. Kuulisin niin plussia kuin miinuksia pyöräilyvaunuista ja jos jollain on suositella hyvää vaunua, niin senkin kuulisin mielelläni. :)
 
Mä ostin viime syksynä Qeridoo Kidgoo 2 -kärryn. Olen ollut tyytyväinen. :) Tuo ei ole markkinoiden kevyin kärry, mutta siinä on muita hyviä ominaisuuksia, kuten iso tavaratila, jousitus ja vähän kallellaan olevat penkit. Kirjoitin kärrystä taannoin täällä.
 
Onko täällä ketään kenellä olisi pyöräilyvaunu? Toki vielä tämä ei niin ajankohtainen aihe ehkä ole, kun on luntakin maassa, mutta olemme alkaneet miettiä tätä vaihtoehtoa. Kuulisin niin plussia kuin miinuksia pyöräilyvaunuista ja jos jollain on suositella hyvää vaunua, niin senkin kuulisin mielelläni. :)
Mielestäni foorumilla on tästä aiemmin jokin ketju....Hyvä pyöräilyvaunu on siten kiva, että jos lapsi nukahtaa voi jatkaa matkaa kävellen tai jättää kärry ulos nukkuvan lapsen kanssa vs pyöräistuin. Siinä kulkee myös aika helposti vähän vanhempikin lapsi jos matka on pidempi eikä lapsi jaksa pyöräillä itse koko matkaa (tosin jos on se 4-5 vuotias niin ehkä riittää se sellainen pyörän jatke jossa lapsi voi itse pyöräillä jos huvittaa tai sitten vaan olla "kyydissä" mukana).

Meillä Thulen "kaikki riisuttu" malli, eli ei jousituksia ja kevyt, toimii hyvin myös juoksukärrynä. Olen tykännyt siitä sen takia että yksityiskohdat on mietitty (mm tuuletus), näyttää olevan kestävä (käytössä kesät talvet).
 
Takaisin
Top