Puolivuotiaat heinäkuiset :)

Nee

Vauhtiin päässyt keskustelija
Joulukuunmammat 2015
Mitäpä väelle kuuluu? 
Täällä on hiljasta ku huopatossutehtaalla. Itsekkin nyt vasta parina päivänä oon kerinnyt taas foorumilla notkumaan.

Heinäkuiset on nyt kaikki jo puolivuotiaita, mitäs teillä on opittu?
Meillä istutaan tuettuna, kieritään molempiin suuntiin ja ryömiä möngerretään vahingossa sekä eteen että taakse. Ja tietenki taputetaan pöytää ja yritetään tungata varpaita suuhun -toki tuo päättyy yleensä sukka suussa meininkiin :)
Hampaita on tehty jo pari kuukautta mutta vielä ei ole yksikään tullut läpiasti, kuultaa kylläkin.
 
Heippa! Kiva kun joku kirjoitteli tänne taas. Oon välillä käynyt nopeasti kurkkaamassa onko kukaan kirjoitellut mutta enpä ole itsekään saanut aikaiseksi. Olen seuraillut muita ryhmiä ja ikään kuin uutta vauvakuumetta jo pukkais... Meidän vauva kasvaa niin nopeasti, siitä on tullut jo iso poika joka osaa vaikka mitä. Meillä ollaan mahdottoman kovia komentamaan äitiä ja isää. Poitsu osaa jo kääntyä ja jollain ihme tyylillä vaihtaa paikkaa. Ei kyllä varsinaisesti ryömi vaikka yritys on kova. :) Istumista harjoitellaan syöttötuolissa. Ihana seurata pikkumiehen kehitystä. Olisi kiva tietää mitä muille heinäkuisille kuuluu. :)
 
Nonni! Nyt meillä sitten kiinnostuttiin syömisestä :D Neiti tahtoo ite laittaa puuroa lusikalla suuhunsa.. No sen nyt tietää mikä sotku siitä tulee! Kyllä on haastavaa antaa toisen vaa tungata ne näppinsä ruokaan ja kokeilla ku ittee oikee ällöttää että mikä sotku ja siivo siitä tulee. Mutta kyllä tässä pikkuhiljaa itekki oppii antamaan anteeks itelleen tuvan sotkusuuden. Aina vaan ei kerkiä/jaksa!

Meilläkin on vauvakuumetta ilmassa. Ei alotettu edes ehkäsyä tytön syntymän jälkeen ja nyt sitten kytätää menkkoja että alkaako ajallansa vai ei :) Tosin en kyllä tiedä mitenkä sitä jaksais jos nyt heti napsahtais pikku kakkonen kasvamaan! 
Tällähetkellä kuitenkin on kolme koiraa täysin minun vastuulla taloustöiden ja lapsenhoidon lisäksi.
Tuulettumassa en ole käynyt vielä kertaakaan ja kyllä voin kertoa että vähä pukkaa uuvuttamaan välillä. Tuntuu nii typerältä kokoajan kerjätä mieheltä, että "kulta, voitko katsoa tyttöä sen aikaa että käyn vessassa/suihkussa?" Miten tässä nyt sitten mihkää ulos lähtis esim leffaan tai shoppailee kaverien kans...

Tulipa sekava tunteenpurkausviesti :'D
 
Takaisin
Top