Positiivista päivässä?

Oon kiitollinen siitä, että kun mulle viime yönä iski oletettavasti noro (toivottavasti, eikä näin rajua raskauspahoinvointia) lapsi sopivasti lähti mummilaan yökylään! Kiitollinen mun vanhemmista . 1vee Haki kuomansa itse telineestä ja veti jalkaan, juoksi mummin syliin ja vilkutti äidille. Helppo lähettää pikkuinen hoitoon kun lähtee niin mielissään ja innoissaan mummilaan. 🥰

Ja minä saan oksentaa IHAN RAUHASSA ilman velvollisuuksia! Maata sohvalla ja kierähtää ämpärille ja taas takas sohvalle. Tästä on aikaa, nimittäin tänä vuonna on sairasteltu paljon mut se on tehty aina yhdessä taaperon kanssa joka ei anna sekunninkaan hetkeä vaan levätä. Tämä tuntuu luksukselta! 😅
Voi hitsi! Hyvä että lapsi lähti hyvillä mielin pois ja pystyt keskittymään parantelemaan itteäs. Mikä on nyt vointi?

Mä oon kiitollinen siitä, että sunnuntait voin puuhastella miehen kanssa kahdestaan kotona ja ottaa rennosti♥️
 
Voi hitsi! Hyvä että lapsi lähti hyvillä mielin pois ja pystyt keskittymään parantelemaan itteäs. Mikä on nyt vointi?

Mä oon kiitollinen siitä, että sunnuntait voin puuhastella miehen kanssa kahdestaan kotona ja ottaa rennosti♥️
Kiitos kysymästä, onneksi oksenteluni loppui aika lyhyeen, mutta muutoin olo vielä aika hutera. Lapsi tulee tänään kotiin, jaksaa sen kanssa kuitenkin sitten onneksi puuhailla. 🥰
 
Olen kiitollinen kun elokuinen2022, kiukkuvaiheen löytänyt ja ”en tahdo” -iän saavuttanut taaperoiseni ei eilen kiukutellut juurikaan 😅 rehellisesti olen monessa välissä nyt miettinyt että miten voi selvitä kahdesta 🙈 mutta täytyy luottaa että taaperoinenkin tuosta vielä rauhottuu 😃
 
Tänään olen kiitollinen, kun mies hoiti lapset aamulla ja herätti minut pusulla ja aamukahvilla vasta 11 aikaan. Aina, joka päivä herättää noin kauniisti ja käyttää koirankin ennen sitä. Vaikka olisi itse vapaalla, herää mun kanssa 4 jälkeen arkena. Niin kiitollinen hänestä ❤️❤️❤️❤️❤️
 
Kiitollinen tänään välipäivistä, jotka on tyhjiä suunnitelmista. :)
 
Aurinko paistaa :Smiling Face With Sunglasses:! Ja vein lounastauolla pyykit ulos kuivumaan! Huippua, et kevät tulee.

Mä täällä nyt foorumille muita jäljessä liittyneenä kommentoin vähän kaikkea, jotta tulis se 30 viestiä täyteen. :Winking Face: Mulla on olo, että hiljenneet keskustelut tarkoittavat, että suurin osa kommenteista tulee nyt jo salaiselle puolelle. Kohta siis siellä toivottavasti :D
 
Aurinko paistaa :Smiling Face With Sunglasses:! Ja vein lounastauolla pyykit ulos kuivumaan! Huippua, et kevät tulee.

Mä täällä nyt foorumille muita jäljessä liittyneenä kommentoin vähän kaikkea, jotta tulis se 30 viestiä täyteen. :Winking Face: Mulla on olo, että hiljenneet keskustelut tarkoittavat, että suurin osa kommenteista tulee nyt jo salaiselle puolelle. Kohta siis siellä toivottavasti :D
Joo salainen puoli on tosi aktiivinen :smiling-eyes: Kyl me salaisetkin sulle vastaillaan niin ei tarvi yksin höpistä :Winking Face: Mukava saada lisää porukkaa salaisiin, spämmää tänne leikkipuolelle kunnolla vaan!
 
Joo salainen puoli on tosi aktiivinen :smiling-eyes: Kyl me salaisetkin sulle vastaillaan niin ei tarvi yksin höpistä :Winking Face: Mukava saada lisää porukkaa salaisiin, spämmää tänne leikkipuolelle kunnolla vaan!
haha, olen huomannut! Kiitos siitä :D Kohta jo onneksi viestit täynnä sinnekin :)
 
Takaisin
Top