Poppakonstit lapsen sukupuolen selvittämiseksi

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Näitä on taidettu kehittää vaikka mitä alkaen syntymäaikakalenterista ja sormustestistä. Minua veikattiin neuvolassa pojaksi sykkeen perusteella... Millaisia ei niin tieteellisiä keinoja sukupuolen selvittämiseksi olette kuulleet? Oletteko kokeilleet jotain ja onko tulos vastannut totuutta?

Itse yritin laskea mitä (muistaakseni) kiinalainen syntymäaikakalenteri näyttää. Sain tulokseksi tytön (lapsi on poika), mutta en lopultakaan ole varma katsoinko oikeasta kohtaa vai meninkö solmuun oman ikäni kanssa. :D Äitini ja äitini äiti taas olivat sitä mieltä että minulla on "poikamaha".
 
Sormustestiä taisin kokeilla, mutta tulosta en muista.. Kiinalaista kalenteriakin katsoin, mut en kyllä muista osuiko sekään nappiin.
Itse olen kuitenkin aina itse tiennyt ultraakin paremmin lasten sukupuolen. Esikoinen olisi ultran mukaan tyttö ollut, mutta tiesin itse että poika on ja niin onkin. Tytöstäkin tiesin heti että on tyttö. Joten itse luotan eniten omiin tuntoihin näissä jutuissa, kun molemmilla kerroilla oon osunut oikeaan :)
 
Kiinalainen kalenteri ei ainakaan tiennyt, eivätkä omat ja äitini enneunet, joissa näkyi tyttö. Työkaverit sen sijaan tiesivät mahani perusteella, että sieltä on poika tulossa. :)
 
Kiinalainen kalenteri näytti poikaa, terkkari tiesi sykkeen sekä mahan perusteella poika, oma olo oli 110% poika alusta asti ja voimistui vaan raskauden edetessä, vau:n oiretesti kertoi myös poika. Tuttavien tai sukulaisten veikkauksia en kuullut yhtään. Synnytyksessä lääkäri nosti vauvan ja sanoi, tyttöhän se sieltä tuli :grin Eli ei mikään testi tai tuntuma pitänyt paikkaansa. Myös kaikki perinteiset raskausoireet kertoivat lapsen olevan poika.
 
Kiinalaista kalenteri käytetty täälläkin, osannut sanoa oikein oikein 5 lapsesta, nyt 6 tulossa:wink
Onhan niitä olemassa pissatestejäkin, semmosen tein ja se näytti poikaa ja tyttö tuli.
Kans kuulin ette jos soodaa lisää pissaan niin sekin ennustais jotain ja sama klooritin kanssa, en enää muista miten se toimi mutta molemmat veikkas meillä väärin.
Sormus testi on pitänyt kans kutinsa yhtä hyvin kun kiinalainenkalenteri.
Poika maha mulla ollut aina vaikka tyttöjä meillä on.
Nyt tää tuleva vauva on kuulemma ultran mukaan poika.
Samoin sikiön sykkeet olleet aina samalla tasolla, sekä meidän tytöistä että tästä tulevasta.
Odotuksetkin olleet samanlaiset, oliko se niin että tytöt vie äidin kauneuden ja pojat terveyden? Tai sit oo susiruma ja sairas ihan luonnostaan:D
 
En ole mitään poppakonsteja kokeillut. Enkä usko siihen että mahan muoto tai oireet tmv kertoisivat lapsen sukupuolesta. Mulla on ollut kaikista kolmesta vähän erilaiset oireet ja sitten taas melko samanlaiset mahat, ja lopputulos oli 2 poikaa ja 1 tyttö.
 
Mä en kans usko yhtään mihinkään poppaskonsteihin :D Esikoisen kohdalla tuo kiinalainen kalenteri sattu pitämään paikkansa mutta nyt meni pieleen.. Toinen (oletettavasti) tyttöraskaus on menossa ja aivan erilaisia tapauksia; ekassa ei mitään pahoinvointeja mut nyt oli ja kiinalainen kalenteri veikkasi poikaa, pieleen meni. Samoin itellä oli vahva poikafiilis raskauden erilaisuudesta johtuen mut tytöksi sitä vahvasti sanotaan :D
 
Mä en kans usko yhtään mihinkään poppaskonsteihin :D Esikoisen kohdalla tuo kiinalainen kalenteri sattu pitämään paikkansa mutta nyt meni pieleen.. Toinen (oletettavasti) tyttöraskaus on menossa ja aivan erilaisia tapauksia; ekassa ei mitään pahoinvointeja mut nyt oli ja kiinalainen kalenteri veikkasi poikaa, pieleen meni. Samoin itellä oli vahva poikafiilis raskauden erilaisuudesta johtuen mut tytöksi sitä vahvasti sanotaan :D

Mulla sama tilanne, esikoinen tyttö kuten kiinalainen kalenteri lupaili. Nyt kalenteri lupasi poikaa ja itsellä on ollut täysin erilainen raskaus oireiden osalta eli siinä mielessä olen ollut poikafiiliksellä. Ultrassa kätilö ei uskaltanut luvata suuntaan tai toiseen mikä tietenkin enteilee tyttöä ja siihen olemme tavallaan asennoituneet - ei haluttu selvittää sen tarkemmin kun meille sukupuoli on se ja sama. No, kuukauden sisään tiedetään povasiko kiinalaiset oikein :D
 
Luin erään tutkimuksen, jonka perusteella seulontojen verikoearvoista poikasikiöillä toinen arvo on keskimäärin matalampi kuin tytöillä. Muistan sen arvon katsoneeni silloin, ja se piti meillä paikkansa. :D
 
Tässä viimeisessä raskaudessa tuli kyllä ihan huvin vuoksi tehtyä kaikenmaailman höpöhöpö testejä :D On se ihminen vaan toisinaan malttamaton, että kaikki keinot otetaan käyttöön..Tai, minä olin :D
Kyllähän se sukupuoli sieltä selviää ennemmin tai myöhemmin :wink
 
Takaisin
Top