Plussan huumaa

Saa90 ja Junibea, Joo harmitonta oli! Tänään kävin ultrassa ja viikkoja ois nyt 8+0 ja kaikki oli onneksi hyvin :) hirveetä flunssaa on nyt tullu taas.. kuume menee siinä 37-38 asteen välillä.. onneks saan ottaa panadol hottia 2 kertaa päivässä on kuulemma harmitonta, et sais laskettuu kuumetta ja kipuja:meh:
 
Joo panadolia saa tosiaan ottaa, mut burana on ankarasti kielletty. :) Itekki oon joutunu välillä ottaa särkylääkettä kauheisiin päänsärkyihin, mut toki eka yritän saada sen pois muilla keinoilla. :)
 
Plussasin reilu viikko sitten, mutta uskaltauduin vasta nyt foorumille. Viikkoja nyt 5+6, mutta huoli tuulimunasta/keskenmenosta kummittelee taustalla niin ettei tässä vielä uskalla juhlia. Taustalla yksi normaali raskaus, jonka aikana ei niin osannut pelätä kun ei paljosta tiennytkään :wink
 
Plussasin reilu viikko sitten, mutta uskaltauduin vasta nyt foorumille. Viikkoja nyt 5+6, mutta huoli tuulimunasta/keskenmenosta kummittelee taustalla niin ettei tässä vielä uskalla juhlia. Taustalla yksi normaali raskaus, jonka aikana ei niin osannut pelätä kun ei paljosta tiennytkään :wink

Tervetuloa! Onnea plussasta..

Toivotaan, että siellä menee kaikki hyvin. :)
 
täällä eka kummastusta aiheuttanut vahva plussa 19.7., uusinta 22.7. jolloin verrokki kontrollin kanssa yhtä tumma :happy090
tällä erää mennään omien laskujen mukaan maksimissaan 8+0 taikka sitten ihan minimissään 6+6. neuvola loppuviikosta, sieltä lähete ultraan sitten varmistukseen. varovainen pikku "jee!" :)
 
Hei! Mä liittyisin teidän seuraan :) plussailin tuossa reilu viikko sitten ja tänään kävin ultrassa tarkastamassa LA, nyt viikkoja 10+6 :) yllärinä näin pitkällä olin vaikka toista toivottiin, kesäkuussa tein viimeksi negatestin mut taisin silloin tehdä liian ajoissa :D
 
Takaisin
Top