Plussan huumaa

Mä varmaan huomenna(tai viim.su) liityn tänne ku testaan :) ei voi erehtyä oireista....
 
Täällä plussattu 23.6, jos oikein laskettu niin heti maaliskuun ensimmäisille päiville sattuisi la ☺ hieman on vielä itse vaikea uskoa ja pikkasen ristiriitaset tunnelmat, mutta kai tämä tästä, kun hetken sulattelee asiaa o_O
 
Kyllä tässä on vähä ristiriitaset tunteet varmaa jonkun aikaa... :/ ens vkolla kai se pitäs neuvolaan uskaltaa soitella.....
 
Minulla tuntuu repäisykipuja ja pientä menkkamaista kramppailua. Tämä on kolmas raskauteni, kaksi edellistä on päättynyt keskeytyneeseen keskenmenoon. Siksi minulla ei ole kauheasti odotuksia tästäkään raskaudesta, joten yritän ottaa todella rennosti.

Minkäslaisia oireita teillä on? :)
 
Kauheaa ajoittaista väsymystä, rinnat aristaa ja turpoaa, muiten aika normiolo :) ja tämä kamalista kamalin itkuherkkyys, kaikki itkettää :sad010 pitänee koputtaa päätä & puuta ettei muuta hirveesti tuliskaan! Ensimmäisesta raskaudesta oksensin muutamia viikkoja, hyyyi :yuck:
 
Muokattu viimeksi:
Toivotaan Rouvaskainen et nyt menis kaikki hyvin:) Täällä oireina väsymys,nännit kipeet,tekee miel vähän väliä syyä jotain,mielialat heittelee ajoittain,mahassa tuntuu nippailua ja repäsykipuja välillä,maha myös turvonnu ku ilmapallo:/ eipä muuta vielä...mä en oo edellisissä raskauksissa oksentanu ollenkaa,joten jännityksellä odotan tuleeko nyt(kään)....ajoittain kyl vähä pahaolo tulee... Ja ne seksihimot :D :D
 
Täällä munasarjat vihloo ja alavatsa myös
Alaselkää särkee myös varsinkin öisin..
Tissit arkana ja väsyttää
 
Minäkin voisin varovaisesti ilmoittautua mukaan!

Plussasin juhannusaattona keskenmenolla alkaneesta kierrosta. Eli keskenmenosta reilu kuukausi aikaa eikä siis lääkärin suosittelemia yksiä kuukautisia odotettu väliin ollenkaan. Edellinen meni rv7 kesken spontaanisti. Meillä on jo kaksi ihanaa lasta, nyt kolmatta odotellaan. Omien laskujeni mukaan tänään siis 4+1 :)
WP_20160624_08_02_51_Pro.jpg
 
Heippa! Täälläkin yksi ikionnellinen varovasti ilmoittautuu maaliskuisiin, plussattu eilen :) Meillä on ennestään yksi pienokainen, ja toista odoteltiin jo keväällä mutta raskaus keskeytyi huhtikuun lopulla. Suht nopeasti siis kävi uudelleen raskautuminen, mutta keskenmenokokemuksen jälkeen pelottaa hirmuisesti. Ensimmäisessä raskaudessa pelkäsin alkuun keskenmenoa paljonkin, mutta koska silloin kaikki meni hyvin niin toisessa raskaudessa osasin olla aika luottavaisin ja rauhallisin mielin. Ehkä osin sen takia keskenmeno tuli niin suurena shokkina, vaikka ainahan se sitä on. Toivotaan että pieni pysyisi nyt matkassa, kovasti haaveilemme toisesta lapsesta :) Onnea kaikille plussanneille!
 
amorous: Katselinkin tuossa muiden viestejä ja totesin että aika samassa tilanteessa ollaan :Heartred Toivotaan todellakin kyytiläisiltä nyt sitkeyttä!! Milloinkohan pelko hellittää?
 
Takaisin
Top