plussaa!

Deb, varmaan muistatkin mitä oon kirjoitellut tuolla toisissa ketjuissa, mutta laitanpa silti. Nega vielä 32/28, ja 35/28 tein plussan. En tiedä, olisiko jo näkynyt tuossa välissä. Mulla ei 28-31/28 ollut mitään menkkaoireita. Sitten alkoi jomottaa alavatsaa ihan niinkuin menkoissa, vaa eipä tullut kuin runsaasti valkovuotoa. Viimein tein vielä testin, vaikka olin varma, että nega tulee. Tulos olikin onnellisin yllätys. :)
 
Joo muistan Vaapukka :) mulla menee vähän kans niin, ettei oo mitään menkkaoireita (kp30/30, dpo14), testi negas vielä nyt aamullakin ja valkovuotoo tulee vaan runsaasti. Sellasta kellertävää/maitokahvin väristä..(?).
 
Joo muistan Vaapukka :) mulla menee vähän kans niin, ettei oo mitään menkkaoireita (kp30/30, dpo14), testi negas vielä nyt aamullakin ja valkovuotoo tulee vaan runsaasti. Sellasta kellertävää/maitokahvin väristä..(?).
Mulla tuli valkovuotoa välillä kellertävää/valkoista paksumpaa ja välillä tosi liukasta. Eli vaihteli päivän mittaan. Sama jatkuu edelleen.
 
Deb, eikös noi valmistajaksi suosittele et testin rekisteröity vasta ku menkat on viikon myöhässä ja sittenkään ei välttämättä tuu plussaa vain olis tärpänny. Joillain se hormonihoitoosuus on vaan niin pieni, toivoa on niin kauan kunnes menkat alkaa. :wink
 
Täällä on kanssa perhosia vatsassa, laskettu aika 23.11. Kolmatta odotan, ikääkin alkaa jo olla. Vauvakuume ollut jo vuoden, km 10/16 rv:9. Pelonsekaisin tuntein odottelen. Ajattelin neuvolaankin soittaa vasta huhti/toukokuussa, viimeksi niin harmitti kun oli jo ultra-aikakin tiedossa...
 
Lyöttäydyn nyt tänne seuraksi vaikka lasketusta ei ole ihan varmuutta.

Eilen tuli plussa ja tänään soitin neuvolaan. Sanoi että LA olisi 27.11, mutta mun laskujen mukaan 30.11 :) Väliäkö tuolla kun esikoisen laskettuaika oli huhtikuussa ja tuo meni syntymään maaliskuussa :grin

Mutta ihanaa olla raskaana kun tätä tokaa on odoteltu jo vuosi kun esikoinen taas sai ensimmäisestä yrityksestä alkunsa :happy:
 
Takaisin
Top