plussaa!

Täällä näytti viime su:na selkeä plussa. Luulin olevani viime kierrosta jo raskaana, olin ihan varma. En kuitenkaan ollut ja nyt tullut viikkoa ennen vahva plussa. Nyt kuitenkin se alkaa haalistua ja alkaa mieli panikoida. Pitää kattoo huomenna aamuvirtsasta, koska tein tänään illasta ns. Raskausoireiden jo vähän hävittyä.
 
Minä kans tuun luultavasti tänne, vaikka laskettu aika onkin oviksesta laskettuna 31.10. Veikkaan et neuvola sen kuitenkin laskee sen menkoista, jolloin se siirtyisi marraskuun puolelle. Ja useinhan nuo ensimmäiset menee vähän la:n yli :p

Ekan plussatestin tein jo viime viikon sunnuntaina, siitä asti oon testannu päivittäin, viivat onneks koko ajan vahvistuneet :happy:

Nyt rv 4+3

Onko teillä muilla millaisia oireita?
 
Muakin kiinnostaa toisten oireet. Itsellä vaan kummallinen maku suussa, väsymys itkuherkkyys/lyhyt pinna. Ja nälkä. Kylmiä hedelmiä himoiten.

-T / 4+1

Btw, mun testit hämmentävät mua. Hämmentävät paljon.
 
Mulla pahin oire on turvotus, näytän iltaisin siltä ku oisin jo puolvälissä raskaana! Oon kans ollu vähän hormonihirviö, kiukutteleva ja välillä otan jotku asiat tosi herkästi ja saatan alkaa itkeen. Jonkun verran on ollu myös alavatsan nippailuja. Tänään ensinmäistä kertaa myös oli vähän huono olo ja varsinkin raaka jauheliha ja lihapullien teko meinas oksettaa :depressed:

Tazzy, millä tavoin sun testit ovat hämmentäviä?
 
Mä tein eilenaamupäivällä (ei eka pissa, parin tunnin pidätys) aika räikeän plussan tavalliseen liuskaan

Sit laihasta iltapäivä-/iltapisusta parin tunnin pidätyksellä CB raskaana 2-3. Huomenaamuna ajattelin ne aamupissat tehdä CBn tikkuun ja katsoa, miten käy. Tuntuu vaan kovin olevan voimakkaat hormonitasot. Emmätajua.
 

Liitteet

  • 20170223_074230-1-1.jpg
    20170223_074230-1-1.jpg
    291.6 KB · Katsottu: 103
Ai niin, Salamanteri, mä vollotin koko iltapalan ajan pöydän ääressä, kun lapset pelleili pöydässä ja isänsä komensi.. :p Mitään tuntemuksia mahassa ei oikein oo, ei turvotusta ainakaan yhtään; esikoisesta turposin joskus alkuviikoilla selkeesti..
 
Mulla jäätävä VÄSYMYS. Tuntuu et vois nukkua koko ajan... ja illalla ei meinaa pysyä hereillä ysin jälkeen..... Meillä neiti 2v pitää huolen että pysyn kuitenkin hereillä:dead:
Sit semmonen kokonaisvaltanen huono olo... etoo ja turvotusta myös on. Semmoset repäisykivut tuntuu välillä kun aivastaa tai kääntyy sängyssä tms.

Kaksi keskenmenoa takana, ensimmäinen oli luultavasti tuulimuna rv 10 ja toinen rv 8 löydettiin ultrassa viikkoa 6 vastaava menehtynyt alkio. Mutta nyt peukut ja varpaat ristiin että tämä onnistuis :Heartred
 
Tazzy eiks se oo vaan hyvä jos viivat ovat räikeitä? :) voihan ne tietty olla merkki myös kaksosista kun hormonitasot nousee todella nopeasti. :wink

Mimmy, toivottavasti pysyy nyt matkassa :) mulla on kans ollut yks tuulimuna (selvisi rv11+) ja yksi kemiallinen keskenmeno. Ei auta ku toivoo parasta ja pitää sormet ja varpaat ristissä!
 
Mimmy, pidetään peukkuja! Oireista sen verran että rinnat on todella arat. Mieheni halasi normaalisti ja mää parahdin, että älä paina mun tissejä! mua palelee kokoajan mutta olen ylivirkeä. Eka viikolla nukuin ihan kokoajan. Nipistelyä ja väliin viiltokipua alavatsassa, nyt on rauhoittunut kun on kiinnittynyt.
 
Nyt vissiin sit 4+3 enkä muista aiemmissa raskauksissa tällaista vielä näihin aikoihin saaneeni. Onko jokainen raskaus myös hormonaalisesti näin erilainen, että joskus äkisti nousee ja toisessa tapauksessa maltillisemmin?

Suussa maistuu kummalliselle ja väsyttää! Ens viikolla pitäis mennä anoppilaan lomailemaan, peittele tää sit siellä jos kellonympäri nukuttaa :p
 

Liitteet

  • 20170225_075700-1-1-1.jpg
    20170225_075700-1-1-1.jpg
    839.9 KB · Katsottu: 85
Muokattu viimeksi:
Heippa kaikille! Täällä yksi odottaja ilmottautuu joukkoon. :) LA mun laskujen mukaan 30.10., mutta mun raskaudet tuppaa menemään niin kovasti yli, että voisin vannoa saavani marraskuun lapsen, jos tää pikkunen nyt pysyy kyydissä loppuun asti. :)

Mulla oireina kipeät rinnat ja menkkamaiset kivut. Muuta ei vielä toistaiseksi, eikä kyllä sitä pahoinvointia olekaan ikävä yhtään. :D
 
Mua nauratti tuo mun teksti "peukut ja varpaat ristiin....:smiley-bounce022 aika haastavaa saada peukutki ristiin.... joskus kirjoittaa niin nopeesti että tulee tommosia hauskoja juttuja :wink No mutta tänään tein minäkin vielä testin että varmasti uskon ja tässä nämä:
Nyt noin 4+3 luulisin.
 

Liitteet

  • 16831989_10212602729126669_6740690801406514267_n.jpg
    16831989_10212602729126669_6740690801406514267_n.jpg
    31.4 KB · Katsottu: 96
Mimmyn kans samoissa mennään, taitaa olla tosiaan mullakin 4+3 :)
 
Kiitos. :)

Me ollaan kirjoteltu pojista raskauspäiväkirjoja, ja molemmista mulla on alkanu pahoivointi just rv 7.
 
Takaisin
Top