Plakkia taaperon hampaassa?

Pingviiniemo

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuiset 2021
Hei!

Huomasin tossa, että meidän pienemmän taaperon yhdessä hampaassa näkyi plakkikertymä. 😭 Mä olen aina ollut hirveen ylpee meidän hammashuollosta ja harjataan aamuin illoin, mutta silti oli ienrajan tuntumassa oli plakkia. 😭 Ei varmaan oo jotenkin sitten kuitenkaan harjattu riittävällä voimalla?

Onko muilla käynyt näin? Voiko jotenkin poistaa? Harmittaa hirveesti, kun hammashygienia on mulle itelle super tärkeetä ja kummastuttaa, kun esikoisella ei ole plakkia ollut koskaan, vaikka samalla tavalla harjattu. Miksi sit kuopuksella on?

Osaako joku vastata?
 
Niin meilläkin ollut, hammashoitaja sit raaputellut pois. Aina kehuja tullut hampaidenhoidosta. Harjaa kannattaa välillä pitää pystysuorassa ja keskittyä niihin hankaliin kohtiin. Suun anatomia yksilöllinen, et mihin kohtaan kannattaa kiinnittää extrahuomiota harjatessa. Välillä noita tulee, älä ruoski ittees :red-heart:
 
Niin meilläkin ollut, hammashoitaja sit raaputellut pois. Aina kehuja tullut hampaidenhoidosta. Harjaa kannattaa välillä pitää pystysuorassa ja keskittyä niihin hankaliin kohtiin. Suun anatomia yksilöllinen, et mihin kohtaan kannattaa kiinnittää extrahuomiota harjatessa. Välillä noita tulee, älä ruoski ittees :red-heart:
Kiitos @Bella Swan
Helpotti tosi paljon oloa sun teksti. 😍
 
Takaisin
Top