pk-seudun mamma miittinki!

Jenn_u

Satasella mukana keskusteluissa
Eli facebookissa lähti idea pitää miittinki !
Täällä vois suunnitella että kuinkas toteutetaan ?! millon, missä jne.

Tänne suunnalle mamma seura olis enemmän ku tervetullutta! toivottavasti moni innostuu :)


















 
Täällä mukana myös :) Kiva idea! Ei muuta kuin porukalla suunnittelemaan paikkaa ja aikaa jne..
 
Juu mukana myös! Kivaa! :)

Ystäväni, joka käy myös tän vaun kautta tapaamisissa näkevät jossain kahvilassa aina, joskus jumbossa tai jossain vastaavassa paikassa.. Löytyiskö joku kiva kahvila jostain, jossa olis päivällä suht rauhallista? Mulle käy mikä paikka vaan kun autolla liikun..
 
hei jes me saadaan miittinki kasaan :)
Hyvä idea olis just joku rauhallinen kahvila päiväl minne mahtuis useampi vaunuttelija.
Me liikutaan ihan julkisilla mut päästään hyvin liikkuu melkeinpä minne vaan :)

Miltä kuulostais tapaaminen ensi viikolla vai onko liian lyhyellä varotusajalla ? 
 
Meille sopii ensi viikko. En tiedä rauhallisia kahviloita, mutta Jumbo kuullostaa hyvältä (meiltä pari kilsaa matkaa...). Toki muuallekin päästään, julkisilla on hyvä liikkua. Kaikki muut päivät ensi viikolla käy, paitsi torstai (neuvola). Miten olisi tiistai tai keskiviikko?
 
Vissii tästä meiltäki menee joku bussi sinne jumbolle, olis meil autoki, mut vauva viihtyy paremmin ostoskeskuksen hälinäs vaunuissa. Mulle käy se tiistai tai keskiviikko ainaki. perjantai on sellanen mikä umlle ei käy nimittäin oon ostanut liput twilightin ensi iltaa ;) :DDD
 
Voi ei mulla on ens vko ihan sika kiireinen. Tiistaina neuvola ja asuntokaupat ja ke muutto.. menkää vaan ens viikolla jos haluatte, mä voin tulla sit seuraavalla kerralla mukaan. Tai sitten sitä seuraava vko (21.-27.11) ei ole mitään päivisin, että silloin kävis anytime!! :)
 
Miten olis jos siirrettäis seuraavalle viikolle eli 21-27.11 niin voisin mainostaa tuol facebookis myös innostuneille tästä ja ihmiset vois yrittää sovittaa aikatauluun? :) Jumbo olis hyvä paikka. Enköhän mäkin sinne julkisilla löydä perille ! :D
 
Otetaanko sitten ke 23.11? on sopivasti kerinnyt viikko alkaa :) Laitan myös Feissariin tän pvän...
 
Eli FB:n puolella jo sovittu ke 23.11, klo 12:00 Jumbon ja Flamingon välisellä yhdyskäytävällä oleva kahvila, Coffee House.
 
Jehna! Hetken ajan ehdin jo innostua miittingistä kunnes tajusin että meillä on lääkäritarkastus aamupäivällä :( eli tod.näk. ei päästä miittinkiin, minne olis kyllä ollu kiva tulla kun ittellä ei satu olemaan ketään vauvallista kaveria :(
mutta ehkäpä ensi kerralla aikataulu natsaa meidänkin kohdalla..?
 
me ollaan kanssa kiinnostuneita! Jumbo sopii loistavasti :D
kuinka monta meitä olisi tulossa, onko kukaan laskenut?
onko meillä mitn "tunnistamis" merkkiä, vai oletetaanko että kaikki vauvalliset ovat
"meitä" :D

 
Heippa hei! Mekin ilmoittaudutaan kärryttelyajoihin. :) Tosi kivaa nähdä samanikäisiä vaaveja ja mammoja tietty.
 
voi harmi, kalenteria katsoessa huomasin että pojan kummitäti on tulossa kylään juuri samaan aikaan. Meiltä jää nyt eka miitinki väliin. Seuraavalla kerralla sitten toivottavasti ollaan mukana :)
 
Hienoa et niin moni on innostunu tapaamisesta! :)

Harmi ettei kaikille käy tuo ens viikon keskiviikko mutta eiköhän mamat oteta sitten pikasesti uus tapaaminen mikä sopii kaikille !! :)
 
Takaisin
Top