Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Kissankulta en tiiä vielä... Koittas malttaa muutaman päivän, mut epätodennäköistä :facepalm: eilen illalla sorruin ja nega tuli :sorry: oireetkin taitaa enteillä menkkoja, eikä raskautta. Pitäis olla kokovartalopuudutuksessa piinapäivät, niin ei tuntis mitään :hilarious:

tiiamariia Joo, no täälläkin yksi syyllinen :shy: kummasti tähän vaan hurahtaa niin kokonaisvaltaisesti :banghead: :grin
Niin ja eihän kaikilla ees tule mitään oireita - sekin vielä!

Mauste onnea o-bongailuun! Plussaa kehiin ja parin viikon päästä uudelleen :happy:

Tänään kp21/dpo10. Tosin, nyt miettinyt, että oliko ne dpo4-6 kivut kuitenkin vasta o-kipuja :eek: ei tommosii oo koskaan ovisaikaan (tai muutenkaan) ollut, mut entä jos nyt :sad001 mitään sutinaa ei noihin aikoihin ollut, niin tää kierto meni siinä tapauksessa ihan peeksi.
 
Tiiamariia mä kanssa välillä käyn tosi usein kattoo oisko tullut uusia viestejä:) nyt en pariin päivään ehtinyt ja olikin vähäksi aikaa lukemista!

Laralle jäitä hattuun:D ne dpo 4-6 tuntemuksethan sopis mainiosti kiinnittymiseen ja sulla on kyllä niin aikaset testailupäivät nyt et ei siellä kyllä millään voi vielä näkyä mitään selkeetä tikuissa. Mulla on hyvä fiilis tästä sun kierrosta:Heartred toivon parasta!

Meillä kanssa on Kissankulta n. 1,5 vuotta nyt luomuna yritetty, miehen simpat kunnossa ja mulla oli ovulaatio kierron kartotuksessa mut itse luulen etten läheskään joka kk ovuloi.. mekin mennään vielä pari kiertoa luomusti ja sitten mietitään ivf jos mitään ei tapahdu. Toisaalta tuntuu ihan epätoivoselta et mitään tapahtuisi luomusti mut silti sitä jotenkin jaksaa toivoa:)

On: kp 22 dpo 8, välillä olo et menkat ois jo alkamassa:sad001 mulla kierrot välillä lyhyitä 23-25 pv ja viime kierto oli hyvä 29 pv ni nyt pelkään et tää oli kohta tässä.. ja sit ihan hullua mut mua harmittaa kun ei tässä kierrossa tullut finnejä naamaan oviksen jälkeen niin kuin usein muuten ja nyt oon vakuuttunut et se johtuu siitä et muniksessa on ihan surkea keltarauhanen eikä raskautuminen siks voi tässä kierrossa onnistua. Siis on sitä vauvakuumeisen naisen mieli hullu! :D
 
Mä kans kyttään joka välissä foorumia :wacky: ja samaten lähes kaiken vapaa-ajan etin googlesta vauvan tekoon liittyen kaikkea mahdollista mieleen juolahtavaa :hilarious: mutta joo, eipä se taida sitä raskautumista nopeuttaa :shy:

Hitsi kun ei olekkaan nyt varaa käydä yksityisellä gynellä, kun hampaista lohkesi kaks paikkaa, ja julkiseen ajanvaraukseen ei päässy läpi puhelimitse, vaik monena päivänä yritin ja jonotin parhaimmillaan tunnin :hungover: niin piti sit mennä yksityiselle, ja pitää mennä uudelleen kun oli kaks isoa reikää :eek:

Ja mua on alkanut niin ärsyttää muutenki tän kaupungin terveydenhuolto, kauheen äkäsiä ja tylyjä ovat tk:ssa, ja jokaisen asenne lapsen yritykseen on ollut ihan paskaa! Ja jos oikein ymmärsin, niin huolimatta siitä että yritys on alkanut jo ajat sitten, niin aloittavat neuvolassa sen vuoden yrityksen laskemisen nyt alusta, kun meillä oli syksy taukoa :sad001

Kauhee omanapa-kirjoitus. Joskus vaan pää hajoilee tän kaiken kanssa, kun mietii vaan missä se vika on, kun ei plussaa vaan kuulu... (eikä missään tutkita!)
 
Bambi, tilanteenne kuulostaa hyvin tutulle. Meillä tosiaan nyt neljää kiertoa seurattu, kolmessa verikokein tarkistettu ovista, joista vain joulukuussa ovis oli tapahtunut. Nyt siis ultrassa tämä meneillä oleva kierto katsottu. Ovisplussa tikutettu tänä aamuna! Jänskättää mukavasti :nailbiting: vaikka toisaalta olen varmaan tämän yritysajan sisällä muulloinkin ovuloinut, eli voiko tämä kierto olla nyt erilainen o_O Tallettelut nyt ainakin kohdallaan ja jos vielä huomennakin varmistelisi tilannetta :rolleyes:

Elisenda, onpa kyllä kurjaa jos tunnet ettei terveydenhuollosta kannustusta irtoa yrittämiseen! Ja todella tympeetä jos aloittavat laskemisen alusta!! Eihän se nyt voi niin mennä :mad:
 
Täällä loppu ovistikut eilen ja en sit nyt pyhänä lähteny metsästää niitä mistää! Tylsää. Himotikuttajalla vaikeat ajat :D nyt sit pitää heiluttaa peittoa varalta koko loppuviikko :D ovistuntemuksia on kyl vahvasti :)
Täällä kans aktiivinen foorumin seuraaja ilmoittautuu joukkoonne :D
 
Mäkin käyn useamman kerran täällä lukemassa ja painaan tykkäyksiä tai symppiksiä,
vaikka vähäiseks kommentointi jää.
Miehen diaknoosin bongasin netistä ennenku virallinen diaknoosi tuli tietoon.
Muuten yritän pitää kaiken minimissä kun oon stressaaja ihminen muutenkin...

Nyt kp1
Ja matkalla viikonlopuks ystävälle jolla on ne mun kummilapset (kaksoset 11kk)
Niin ja mun ja miehen serkut sikiää toinen huhtikuuss ja toinen toukuussa.
Yritän tsempata huonot fiilikset taka alalle parhaani mukaan..
 
Toiveissa Tervetuloa mukaan :) Mulla on o-tikkuja vaikka muille jakaa.. Tilasin lisääkin, kun kuvittelin että eri herkkyydellä olis mahdollista munkin bongata o+ . Epäilen, että ei oo väliä tikulla, tosin tähän kiertoon tikut tuli myöhässä, kun ovis oli ajoissa. Tikkupula on kyllä vakavaa :facepalm: :hilarious:

Bambi tulispa siellä luomuylläri kuitenkin :happy:

Elisenda kurja hammastilanne ja tietysti pahaan saumaan :facepalm: ihmeellistä menoa tk-puolella :bored: ei sitä aikaa voi mun mielestä nollata tolleen! Eri asia, jos olis esim. kumppani vaihtunut ja edellisessä ollut joku hedelmällisyysongelma. Tsemppiä, toivottavasti asiat etenee!

Kissankulta Jee o+ :) nyt toivottavasti on uimarit mestoilla ja tärppää!
 
Niksu pahoittelut kp1 :sad001 Jospa kummilasten seurassa ja niiden touhuja katsellessa hetkeksi unohtuu nää asiat :shy: ainakin toimintaa luulisi riittävän kummin harjoittamiseksi :happy:
 
Tänks. Vaikka sitä jo "innolla odottottelin"
Kun tietää ettei voi tulla luomusti raskaaks ni on yks stressi pois kun tietää lähes vuorokauden tarkuudella että ne tulee.
Juu. Tarkotus olisi saada siirrettyä omat ajatukset lomamoodiin ja unohtaa omat murheet kun auttaa toisia kahden pienen kaa. Toki saa purnattua omaa tilannetta ystävälle jos tulee romahdettua.
 
Niksu ystävät on siitä ihania, et ne jaksaa kuunnella ja olla tukena :happy:
(Piti muuten olla tuossa edellisviestissä harhauttamiseks, ei harjoittamiseks.. No, kuitenkin :shy:)
 
Täällä on vähän kehno olo, kun on yskää ja nuhaa, pientä lämpöä. Mieskin on flunssassa, niin tuskin tää mulla enteilee mitään.. Sanoo järki, uskois vaan toive- ja tunnepuoli saman :bag:
Tänään en oo testannut (enkä testaa), ehkä aamulla sitten.

Mites muilla piinailijoilla sujuu :happy: onko milloin testejä tiirailtavaksi :rolleyes:
 
Tääl iski järjetön palelu mut syypää lienee järjetön pakkanen :D piinaa on!! Ja kauan vielä odotteluakin jos menkat pitäis alkaa aikasintaa ens keskiviikkona..
 
Te joilla ovista seurataan, mistä sen näkee että ovis on tapahtunut ja munis irronnut?

Saattoi olla että ymmärsin myös väärin sen neuvolan tätin jutut, mutta kun sanoin että ollaan alotettu yritys noin puoltoista vuotta sitten, ja viime syksynä oli muutama kuukausi taukoa (en puhunut kesästä edes mitään). Niin kysyi onko yritys nyt jatkunut, sanoin että joo joulukuussa. Kävi jostain kysymässä, ja sanoi että ei sen tauon takia saada aikaa lapsettomuustutkimuksiin. Mut en tullut kysyneeksi sitä, että alkoiko se laskenta alusta vai mitä se sillä tarkotti..

Tsemppiä teille piinailijat, oviksen metsästäjät/hyödyntäjät sekä muutkin odotuksen odottajat! :happy7

Kp6 ja täti näymmä lähti jomotuksineen!
 
Elisenda, verikokeella mitataan progesteronin määrää joskus loppukierrosta (itse olen tainnut käydä joskus n kierron päivänä 23, mulla 28-30 päivää kierrot). Jos tulos ylittää 20 (mikromol), niin katsotaan että ovis on tapahtunut.
 
Lara S mä oon niitä ihmisiä jotka pettyy enemmän siihen odotuksia nostattavaan testin tekoon ja negaan kuin menkkojen alkuun koska psyykkaan itteeni koko kierron siihen että ne menkat sieltä alkaa. Tai ainakin yritän psyykata :D
 
No joo, nyt ne vähätkin toiveet tän kierron tärpistä haihtuu ilmaan :sorry: mies on korkeessa kuumeessa ja nyt se alkoi nousta mullakin :depressed: lämpö tappaa varmaan senkin vähän yrityksen, mitä ehkä olis tapahtumassa.
 
Voi ei se rantautui sinnekin! Tsemppiä ja kaikki tehokeinot käyttöön taudin taltuttamiseksi! :)
 
Kiitti :) no, pitää vaan lepäillä ja juoda riittävästi. Panadol hot pussukan join äsken ja buranaa otan vaan pakkotilanteessa. Parempi tietty saada kuume alas, ettei nouse sinne 40°, mikä miehellä oli tuossa alkuillasta :confused: kaipa se on vahingollisempaa kuitenkin, kuin yksittäiset lääkkeet :think005
 
Takaisin
Top