Pisin aika jonka olette olleet erossa puolison kanssa?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Kuinka pitkään olette olleet erossa esim. työmatkojen, armeijan tai vaikka lomamatkan takia?


Me ollaan mieheni kanssa oltu ehkä pari vuorokautta erossa, kun hän lähti armeijaan, mutta sai sittenkin vapautuksen terveyssyistä. Pari kertaa vuodessa sitten ollaan vuorokausi erossa kun toinen käy kaveriporukalla esim. risteilyllä.
 
Alussa oltiin pisimmillään varmaan n. 1,5 viikkoa kun asuttiin eri paikkakunnilla ja kummallakin oli lapsi. En tarkkaan muista, eikä sitä jatkunut kauaa, koska muutettiin yhteen jo muutaman kuukauden jälkeen. Sittemmin ei olla paljon erossa oltu, yksi yö enintään, jos toinen on ollut jossain menossa.
 
3 viikkoa. Sillon kuin aloitettiin seurustelemaan niin olis laivalla töissä ja työ rupeama oli 3viikkoa... mut kääntöpuolella olin 3 viikkoa myös kotona:wink nykyään ei olla juuri koskaan erossa...
 
Seurustelun alkuaikoina asuimme eri kaupungeissa töiden vuoksi, tapasimme 2-3 viikon välein. Nyt yhdessä asuessamme pisin erossaolo on ollut varmaan 4 päivää.
Kun minä jossain vaiheessa palaan takaisin omaan kahvilaani töihin, tulemme olemaan kesät jälleen erossa niin että tapaamme 2-3 viikon välein. Välimatkaa on kuitenkin sen verran ja molemmat teemme töitä turismin parissa, joten vaihtoehtoja ei juuri ole.
Talvet sitten vietämme leppoisaa kotielämää kun kumpikaan ei juuri työskentele.
 
Oltiin n. kuukausi erossa muutama vuosi sitten kun olin sairaalassa. Mies kävi kyllä liki päivittäin sitten kun sain 1,5 viikon jälkeen siirron lähisairaalaan. Ihan kokonaan näkemättä oltiin vajaa viikko tuona samana sairaala-aikana.
 
Pari viikkoa taitaa olla pisin väli. En yhtään enää muista.. opiskellessa olin eri paikkakunnalla ja saatoin olla pari viikkoa kiinni siellä. Muuten nähtiin joka viikonloppu. Naimisiin menon jälkeen ei olla oltu kuin 2-3 yötä varmaan pisimmillään erossa.
 
2 vuorokautta, kun vaikeimpina aikoina menin mummolaan yöksi muutaman kerran. Ei muita yön yli kestäviä erossaoloja olekaan.
 
Seurusteluaikana oli kaukosuhde eli yhdessä 1-2 kk, sitten erossa 4-5 kk ja sitten taas pari kk yhdessä jne. Oli aikamoista ranteet auki -aikaa umpirakastuneelle myöhäisteinille. Tätä kesti pari vuotta. Sitten mies tuli Suomeen, oltiin vuosi kimpassa kunnes mies pääsi opiskelemaan eri kaupunkiin kuin minä ja taas oltiin viikot erossa vuoden ajan. Sitten taas pidemmäksi aikaa samaan osoitteeseen, kunnes pariin otteeseen menin tekemään tutkimusta Afrikkaan kolmeksi kuukaudeksi kerrallaan. Ja nyt sitten miehellä on reissutyö eli kevät-kesällä on usein viikot liesussa, mutta meidän taustan tuntien se ei enää tunnu missään :D
 
Seurustelun alkupuolella olin viikon verran etelässä tyttöporukassa, se taitaa olla pisin aika erossa.
 
En kyllä tarkalleen edes muista :joyful: yleensä jos meen muksujen kanssa mun porukoille niin saatan olla siellä sen 3-4päivää. Ja ilman miestä käyn meidän porukoilla noin kerran puoleen vuoteen. Se on lienet pisin aika mikä ollaa erossa toisistamme oltu :)
 
Meillä on ollut satunnaisia kuukauden mittaisia erossaoloaikoja koko suhteen alkuvuosina, nykyisin ei niinkään. Pisimmillään ollaan ollut erossa noin 5 kk. Nykyisin pari kertaa vuodessa ollaan pari viikkoa erossa sekä tietysti minun ja lasten useat mummolakäynnit viikonloppuisin.
 
Varmaan viikon luokkaa ollaan enimmillään oltu ihan kokonaan erossa yhdessäoloaikana, kun mies on käynyt tapaamassa vanhempiaan tapaamassa. Mies on ollut myös sairaalassa yli kaksi kuukautta putkeen. Tällöin olemme kyllä nähneet lähes päivittäin, mutta silti jollain tavalla ajateltuna ollaan oltu erossa.
 
Meillä pisin aika on kuukausi, kun miehen perhe meni ulkomaille jouluksi. Nyt yhteiselon aikana ollut yksi päivä, kerran jäin vanhempien luo yöksi. Tuntu muuten oudolta kun tottunut nukkumaan mies (ja koira..) vieressä joka yö :grin
 
Suhteen alussa miehen interrail reissu oli pisin aika. Nykyään ollaan silloin tällöin erossa. Pisimmillään viikon verran. Yleensä viikon erossaolot on ulkomaanmatkoja. Mies on käynyt vanhempiensa kanssa ja minä äitini. Kaikkein tavallisin on pari yötä noin kerran kuussa tai hiukan harvemmin. Minä en aina jaksa tai pääse lähtemään mukaan mökille. Joskus minulla on kavereiden kanssa tyttöjen mökkireissuja ym.
 
Aiemmin oli varmaan viikonloppu pisin aika, mutta nyt kun otettiin mietintäaikaa ja muutettiin erilleen, 2 viikkoa taitaa olla. Nykyään pyritään näkemään 1-2krt viikossa, etäisyys on noin 30km.
 
Mies on ollut pari kertaa reissussa niin, että ei olla nähty viiteen päivään. Kesällä tullee kaksi parin viikon jaksoa olosuhteiden pakosta.
 
Suhteen alkuaikoina mies oli töissä ulkomailla aina osan viikosta. Ollut myös työreissuilla viikon kerrallaan, ellei pidempäänkin, ei muista enää :grin muuten aika harvoin ollut yhtä kahta yötä pidempää erossa. Tällä hetkellä just mies elää poikamiesviikonloppua kotona, kun olen esikoisen kanssa risteilemässä ja taapero mummilla hoidossa.
 
Varmaan pisimmät ajat olivat meikäläisen intin aikaan, kun saatoin olla 2-3vk kiinni. Meillä on molemmilla välillä viikonloppuisin ja lomilla omia menoja, niin 1-4 päivää tulee silloin tällöin erossa oloa ja se tekee ihan hyvää :happy8 vauvan tulon jälkeen ollaan tosin oltu vain yksi yö erossa.
 
Takaisin
Top