Pirkanmaan mammat

Taru83

Silmät suurina ihmettelijä
Täälä kaksi tulevaa äippää etsii joukkoon hulppeaan lähiseudun mammoja? Olemme akselilta Tampere-Orivesi, tapaamista suunnittelemme.
 
Täällä yksi pirkanmaalainen mamma lisää! Tai siis tuleva mamma, esikoista odotellaan saapuvaksi kesäkuussa. Tapaaminen esim. Ideaparkissa tai missä vain Tampereen keskustassa onnistuisi.
 
Täällä kans pirkanmaalta esikoistaan odottava mamma. Mänttässä asun mieheni kanssa eli esim tampereella tapaaminen onnistuisi. :)
 
Onkohan tämän suunnittelu missä vaiheessa? Kateellisena lueskelin, kuinka kiva tapaaminen pk-seudun kesäkuisilla odottajilla on ollut. ;) Olisi kiva päästä itsekin kasvotusten juttelemaan näistä aiheista, siis juurikin muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.
Itse käyn töissä Tampereen keskustassa, joten mulle sopisi parhaiten arki-iltaisin klo 16 maissa/jälkeen. Ei kuitenkaan kovin myöhään, koska mulla kulkee busseja klo 18 jälkeen aika huonosti kotiin. :( Että mulle passaisi esim. pieni päivällinen tuolloin töiden jälkeen, jos muitakin kiinnostaisi sellainen?
 
Heipparallaa vaan! Me asustellaan Orivedellä, ja treffailemaan pääsen helposti Tampereelle, kunhan sovitaan aikaa jne =) Mulle käy aika hyvin kaikenlaiset ajat kunhan tiedän ajoissa, kun itse määrään työaikani. 
 
Heippa!
Jos vielä ehtii, niin minua kanssa kiinnostaisi, Sastamalasta pääsen myös hyvin Tampereelle käymään.
 
Lamir: En tiedä onko sinua jo informoitu asiasta, mutta perjantaina olisi tarkoitus tavata =)16.30 Bistro Venlassa, kauppakatu 6. 
 
En varmaan pääsekkään tapaamiseen, koska kuume on vallannu mut.. :/
Mutta jos tämä kuume laskee niin sit olen paikalla!
 
Laitetaan tännekin ylös, että viime tapaaminen meni hyvin. :) Paikalla allekirjoittaneen lisäksi Taru83 ja RiikkaJ. Mukaan siis mahtuu vielä muitakin ensi kerralla!

Mietittiin, että jatkossa voitaisiin tavata vuorotellen kunkin kotona. Alustavasti puhuttiin, että voitaisiin tavata seuraavan kerran viikolla 17, eli pääsiäisen jälkeen. Sovitaan tarkempaa aikaa ja paikkaa sitten lähempänä. :)
 
Sellanen tuli mieleen, että sitten joskus kun osutaan porukalla tänne meille, niin mulla on geelikynsien tekotarpeet täällä (tein niitä ennen työkseni städissä 5 vuottaÄ) ja voin tehdä vaikka varpaisiin kivat kesäkynnet jos jothain kiinnostaa=) Ja ihan perus pedikyyritkin onnistuu. On noita mömmöjä ja koristeita niin sikana vielä jäljellä että jos niitä vähän sais käytettyä hyvään tarkoitukseen niin voipi hihkaista.
 
Nyt kuulkaas rapsahti meikäläiselle kova pakkolepotuomio, en sais juuri muuta tehdä kun vessassa käydä, muuten pitäis ottaa lepoa vaakatasossa. Olin tuosa TAYS:issa pari päivää tiputuksessa supistusestolääkkeen kanssa, ja nippanappa päästivät mut pois sieltä. Että voipi olla etten pääse osallistumaan, ellei tässä radikaalisti ala tilanne helpottamaan...
 
RiikkaJ: Voi harmi!! :( Paljon tsemppiä ja voimia sulle! Jospa tilanne siitä vielä levolla paranisi?
 
Kyllä tässä alkaa olemaan jo mielekkäämpi olo, ei supistele ihan niin kauhean paljon junhan vaan maltan olla tekemättä ihmeempiä. Tuleepahan neulottua pienelle kaikenlaista =) Ja ulkona on niin ihana sää, pihakeinusta on hyvä kytistää kun ukko tekee hommia!
 
Olisikos meillä silti voimassa tämän viikon treffit? Saatko RiikkaJ ajaa vielä autoa, vai oletko aivan kotilevossa ja liikkumiskiellossa? Entä te muut - Taru83, lamir, Sarppari - onko teillä millainen tilanne tällä viikolla?

Mulle sopisi tällä viikolla oikeastaan vain perjantai. Oon menossa Treen keskustaan klo 13-14, joten sen tuntumaan olisi helppo ujuttaa tämä tapaaminen, jos teille muille sopii?
 
lähden huomenna neuvolan jälkeen mieheni kanssa mökille viikoks kun sillä on lomaa! Harmi etten taaskaan pääse tapaamiseen. :/
 

Hellurei!

Ehdottaisin että siirrämme tapaamisen viikolle 19, niin uusiakin pääsisi kenties mukaan?  Ketkä ois messissä?

 
Uskoisin että pääsen sittenkin mukaan, olo on tasoittunut huomattavasti lepäilyn ansiosta! Elättelen jopa toiveita että uskaltaisin joku päivä lyhyelle kävelylle vielä ennen synnytystä =D
 
Takaisin
Top