Pirkanmaan heinäkuiset

Täällä myös yksi tamperelainen. Ensimmäistä odotan ja olis kiva tutustua muihin Tampereella odottaviin :)
 
Moi Tuikku, ja tervetuloa joukkoon :) Meitä alkaa olla tosi mukavasti! Pitäskö tehdä jonkinlainen lista? Mä voin vaikka alottaa tästä...

Merivesiväri, 26, la 26.7., ensimmäinen
 
Täällä myös yksi uusi odottaja lisää Tampereen keskustan tuntumasta! Pidempään jo heinäkuisten ja elokuisten juttuja lueskeltuani, päätin vihdoin osallistua :happy:. Ensimmäinen tuloillaan, la vielä juuri ja juuri heinäkuun puolella.

31.7./ unituuli/ 31/ TAYS/ ensimmäinen:love2
 
Mulla on vähän sellainen mielikuva että sais, ainakin kannattaa kysyä sairaalasta. Joskus tutkinut näitä doulajuttuja vähän tarkemmin niin jäänyt siitä tää kuva.. Mut kannattaa varmistaa :)

Muoks. Taysin sivuilla lukee näin: "Puolison tai tukihenkilön lisäksi synnyttäjä voi ottaa mukaansa myös koulutetun doulan."
 
Äh, tarkottaakohan toi, että en voi ottaa vaimoa doulaksi? :/ Me kuitenkin ollaan virallisesti suhteessa, ois kauheen kiva, jos sekin pääsis mukaan.
 
Se kannattaa kysyä sairaalasta suoraan,että ketä sinne saliin saa mukaan ottaa. Mä en sinne ketään muuta halua kuin miehen :) ainakin osastolla olivat tarkkoja vierailuajoista ja vieraista ettei siellä saanut olla kuin mies ja vauvan sisarukset tiettyyn aikaan ja sitten sen yhden tunnin ajan pääsi isovanhemmat katsomaan vauvaa. Eli ei hirveesti ainakaan sinne ylimääräistä väkeä halunneet.
 
Hei heinäkuiset!

Maha on ottanut reippaan kasvuspurtin ja ei enää niin salainen matkustaja mellastaa ja muljuaa perin jännästi kyydissä. Joko teillä tuntuu elämöintiä mahassa?
Sovittaisiinko treffit vaikka joku ilta töiden jälkeen tai viikonlopuksi esimerkiksi johonkin keskustan kahviloista?

Minulle voi laittaa viestiä suoraan alesonen (ät) gmail.com
 
Takaisin
Top