Pillereiden lopettamisen jälkeen..

Tervetuloa ninni :)

Tintti ootko ovistestejä käyttänyt? Tai ootko tässä kierrossa ovista tunnistanut? Hyvä että kierto ei heittele. Itseellä nyt terolutien käyttäessä kierrot ollut 23-25. Kun taas ennen venyi sinne 54 välillä.

Kyfi nopeasti sulla kierrot tasaantunut :)

Plussia kaikille!! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Moikka vaan jälleen!! :) Joo,oon mä jokusen kerran käyttänyt,mutta varmuudella oon saanut positiivisen ovis tuloksen vaan kerran tämän vuoden aikana kun oon ilman ehkäsyä ollut..En siis ole niitten tikkujen kanssa enää jaksanut pelata.. :cool: Mulla on kyllä joka kierrossa ollut nuo olot aina läsnä,joskus tosi voimakkaana ja joskus taas tosi laimeena,mutta aina on jonkin sortin tunne oviksesta mulla ollut...
Kivaa syksyn alkua muuten kaikille tänne!!! :smiley-angelic003
 
Tintti, itsellä ei vieläkään ollut kertaakaa tuntemuksia oviksesta mutta pari kertaa oon saanut ovistestiin plussan. Nyt luulisin oli ovis ma-ti. Toivotaan :)

Hyvää syksyä sinne!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hieman updatee tänne josko ketään kiinnostaa..Mutta..Siis kilpirauhaset on ookoo,pissa testillä otettu klamydia ja tippuri näyte,tulos negatiivinen.. :greet015 Torstaina menen otattaan verestä pitkänsokerin..Sen jälkee kun marraskuu rupee tässä häämöttämään niin uuteen papa testiin..Josko sitten vihdoin pääsisi sinne lapsettomuus klinikalle järkeileen että missä vika... :)
 
Moi! Taidan liittyä keskusteluun vaikkakin hiljaiseksi on vetäytynyt. Lopetin juur pillerit ja kp27/29?? Menossa. Kierto voi kuitenkin olla sekaisin kuten tiedätte.. Mulla taitaa kans hormonit vetää iha ranttaliks. Oon nyt tuntenut kaikennäköisiä raskausoireita: kuumotusta, nipistelyä, närästystä (jota ei ennen ole oikein ollut ikinä), aamuisin nokka tukossa, päänsärkyä ja milloin mitäkin. Nyt se sit heitti kovat selkä ja vatsakivut.. Epäilen pissatulehdusta, mutta kokeistahan sen sitten näkee. Ei ole muuten ollut sitten lapsuuden jälkeen. Huoh että tekee kipeetä! Luin koko keskustelun läpi. Mitäs teille muille kuuluu?

Nimen muutin kyfistä keskenkaiken maaritmarianneksi :)
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa kyfi :)

Itsellä nyt kierto tasaantunut terolutien avulla. Seuraavasta kierrosta aloitan letrot. (Ellei eilinen testi vielä vahvistu ja olisin raskaana:Heartred) ja tosiaan kävin yksityisellä gynellä jossa todettiin pco. Ja lähete on julkisenpuolelle myös mutta ekaa aikaa ei vielä tullut.

Mites kaikki muut?
 
Tervetuloa kyfi :)

Itsellä nyt kierto tasaantunut terolutien avulla. Seuraavasta kierrosta aloitan letrot. (Ellei eilinen testi vielä vahvistu ja olisin raskaana:Heartred) ja tosiaan kävin yksityisellä gynellä jossa todettiin pco. Ja lähete on julkisenpuolelle myös mutta ekaa aikaa ei vielä tullut.

Mites kaikki muut?
No moikka!! :) Sä ootkin sitten hiukan edellä mua Pepe.. :) Mulle tosiaan on nyt kaikki verikokeet ja pissakokeet otettu mitä nyt ihmisestä voi ottaa.. :D Kaikki arvot on hyvässä mallissa..Tuo s-prl oli koholla,mutta tk-lääkäri sanoi,että naisilla voi heitellä se kun menkat on mulla kuiteski säännölliset ja kilppari arvot kunnossa,niin ei syytä huoleen.. :) Sitten olis mulla vielä uus papakokeen otto edessä tässä kuussa..Sain tuon ukkelinkin ensi viikolla käymään tuolla tk-lääkärillä kun se halusi ukkelin tavata?!?! (don't know why..) Sitten kun tuo ruljanssi on läpi käyty,oottelen sitten aikaa sinne naistenpolille,lapsettomuusklinikalle kun on niitä hemmetin rakkuloita tuolla munasarjoissa.. :confused: Että näillä mennään.. :wink
 
Tintti täällä myös ne rakkulat :sad001 mutta onneksi lääkkeitten kanssa saa hoidettua. Tarkoitus olisi aloittaa tukena myös akupunktio :) kunhan vaan selviää ollaanko täällä raskaana!
 
Jos mulla on nuo viime aikaset kierrot olleet nyt yli 30+päivää niin nyt oli sitten 23pvää.. :mad: Hiukan ärsyttävää,on näköjään ruvennut hiukka heitteleen..Ja oli niin ihme minimenkatkin nyt,kesti noin puolitoista päivää pe alko ja su ei oikeestaan tullut enää mitään pihalle... o_O Kun nyt pääsis jo niihin hoitoihin pian...Loppuis tää kärvistely!! :)
 
Muokattu viimeksi:
Voi hitsi Tintti! Täällä tänään kp30 ja sain sunnuntaina digiin ei raskaana. Huomenna haen terot apteekista ja napsin niitä että nenkat alkaa.. Ku kierto ollut sen 23-25 niin en halua venyttää kiertoa. Ja jos ekan positiivisen jälkeen ei menkat vielä alkaneet. Plääh tätä kroppaa taas..
 
Ei pissatulehdusta. Alkoi kovilla selkäkivuilla ja sitten tuli vatsakivut sekä pissaaminen kirveli hetken. Selkä vihoitteli eniten ja muutaman päivää. Lauantaina alkoi menkat ja ensimmäinen kierto oli 28pv laattojen lopetusten jälkeen. Nyt siis kp4 menossa ja "innnolla" odotan mikä on kierron pituus tälläkertaa.... Kilpirauhasen vajaatoiminta, joten tässä voi joutua odottamaan vuosia..
 
Voi hitsi Tintti! Täällä tänään kp30 ja sain sunnuntaina digiin ei raskaana. Huomenna haen terot apteekista ja napsin niitä että nenkat alkaa.. Ku kierto ollut sen 23-25 niin en halua venyttää kiertoa. Ja jos ekan positiivisen jälkeen ei menkat vielä alkaneet. Plääh tätä kroppaa taas..
Sellaista siellä sitten... :confused: Mulla kävi mies nyt tk-lääkärin juttusilla tänään,kassit se oli tsekannut siltä,kuulemma ei mitään vikaa vehkeissä.. :grin Mulla on ensi viikolla aika uuteen papaan,kun nyt on se puoli vuotta kulunut,sainkin nyt sitten aikasemmin ajan tilattua itelleni kun alko nuo pika menkat about viikon etuajassa.. :p Sieltä sitten odottelen,vastauksen ja sitten tilaamaan VIHDOIN sitä aikaa sinne lapsettomuusklinikalle.. *huokaus*
 
Maaritmarianne hyvä että siellä kierto pysynyt lyhyenä. Mulla venyi välillä sinne kp54 asti.

Ja Tintti hyvä tilanne siellä! Me käytiin viime viikolla jättää klamydia näytteet ja nyt odotetaan aikaa postitse ja miehen pitäis käydä vielä testeissä ennen alkaa.

Ja täällä tänään kp1 ja kp3 alkaa letrot. Toivottavasti saadaan ovis aikaiseksi!
 
10 vuotta käytössä erinäisiä ehkäisykeinoja (pillerit, kapseli, rengas). Käytön lopettamisen jälkeen kierto ei koskaan "palautunut normaaliksi" eikä tasoittunut. Heitteli 28-46 päivän välillä... Noin vuosi odoteltiin.

Clomifen kuurilla sitten saatiin kierto tasaantumaan.
 
Täällä on toisessa papassa nyt käyty..En vielä tiedä tulosta...Niin ja jonossa ollaan lapsettomuusklinikalle,tk-lääkäri oli heti laittanut lähetteen etiäppäin kun sain tuon ukkelin käymään sen juttusilla.. :)
 
10 vuotta käytössä erinäisiä ehkäisykeinoja (pillerit, kapseli, rengas). Käytön lopettamisen jälkeen kierto ei koskaan "palautunut normaaliksi" eikä tasoittunut. Heitteli 28-46 päivän välillä... Noin vuosi odoteltiin.

Clomifen kuurilla sitten saatiin kierto tasaantumaan.
Mäkin olen aatellut että pitänee varmaan pyytää siellä klinikalla clomit itelleni myös käyttöön... :) Ellen nyt oo sitten ihan luomuna raskaaksi tullut,kun perjantaina oli taas aika kovat ovis tuntemukset ja la ja su heiluteltii peittoja..Mutta tuskin siitä mitään valmista tuli.. :grin
 
Tintti meillä myös lähete sisällä mutta mitään ei vielä ole kuulunut. Mulla tässä kierrossa sellaiset ovisoireet että huhhuh. En tiedä johtuuko akupunktiosta vaiko letroista vai niiden yhteisvaikutuksta. Toivottavasti te saatte sen toivotun tuloksen. :)
 
Takaisin
Top