Pienokaisen nimi?

Meillä on ollu koirat nimeltään Mooses ja Elvis, Jeesusta ei kuulemma saanu antaa nimeks koiralle :D Nii ja Elvis oli tyttö. Mutta siis siinä teille poikia odottaville hyviä nimiehdotuksia!
 
Meillä toi mies haluis antaa vauvan toiseks nimeks Elisabeth mutta mulle tulee siitä mieleen vaan englannin kuningatar eli vanha mummo niin en haluu antaa vauvalle mummonimeä!
 
En kyllä aio antaa periks sille kun mä haluun ehdottomasti jotain modernia ja yksinkertasta enkä niin perinteistä. Eipä tossa nimessä muuten oliskaan mitään vikaa. Näyttää kivalta kirjotettunakin! Mut ei vaan sovi mun suunnitelmiin...
 
Ja sit jos keksii jonkun kivan vähän erikoisen nimen, voi olla varma että se ei sovi sukunimen kanssa :D
 
Sukunimi tulee mieheltä... etunimet on aika hyvin saatu päätettyä kahestaan, tytön toinen nimi on vaan vähän hakusessa vielä... alussa oma isä kutsu masuasukkia "juusoks" -mut ei oo tulossa nimeks
 
Meillä ois muuten varmaan Nuutti pojannimilistan kärjessä, mut ei natsaa yhtään miehen sukunimen kanssa.
 
Nuutti on mullakin listalla, mutta ei kelvanne miehelle. Anoppi näytti valokuvia jonkun sukulaisensa ottamaa valokuvaa hänen isoisänsä isoisän haudasta: siinä oli kaverilla erikoinen nimi! Otettiin sekin harkintaan toiseksi tai kolmanneksi nimeksi.

Mutta se etunimi! Niin vaikeaa!
 
Älä vaan raiskaa lapsiparan nimeä Elisabethilla :eek::eek::eek::eek::eek: Kokemuksella kerron, se vihaa sua muuten lopunelämää.............. anteeks ny vaan kaikki ketkä sen meinaa antaa :grin kiva nimihän se :p:p eh.......
 
On mulla kyllä yks toinen melkeen yhtä kuninkaallinen nimi harkinnassa...ei tosin etunimeks sekään. Etunimet on ihan liian vaikeita!
 
joku sellanen kaunis kuninkaallinen nimi vois kyl olla kiva... mut mua toisaalta vierastuttaa antaa jonku julkkiksen nimi...
 
...ja mun kaikki nimet on ns. "kuninkaallisia" oon varmaan miljoona kertaa meinannu vaihtaa ne :confused: mä niiiin vihaan mun nimiä, sukunimeä myöten... tyttönimi oli kiva, mut hiton pässi ku vaohdoin senki :sad001
 
no toi ei ees kuulosta niin pahalta ku mun nimi o_O se elisabeth ei särähdä tuolta niin pahasti.......
 
Anna on miulla ja miu mummolla ja ois jatkettu sitä perinnettä ja Emiliaa ei ois ollu kummallakaa ees kaveripiireissä ja Elisabet(h) ois ollu isomummon kolmas nimi johon halusin lisätä h:n ite :)
 
Takaisin
Top