Pelot ja murheet

roopsa mitä hittoa?kunnon rahastusta! meillä ois ollut 130 täällä pk-seudulla.
 
Minulla oireet vähentyneet joten huolestuttaa kyllä. Nt-ultraankaan ei ole tullut vielä edes aikaa..ärsyttää kun ei osaa olla murehtimatta.
 
Mua rupesi nyt huolestuttamaan kun luin tuolta vau:n etusivulta tuon keskenmenojutun. Mulla on vähätkin oireet vähentyneet viime viikolla. Neuvolassa kyllä sanottiin, että se on normaalia, mutta silti. Ultra on vasta kahden viikon päästä. Miten sitä saisi oltua rauhallisin mielin sinne saakka...
 
Mäntyomena sanoppa muuta. Mä luin kans sen tekstin ja pelottaa just tuollainen oireeton km. Mietityttää sekin, et aistinko jotenki et kaikki ei ois ok, vai ajattelenko sit pessimisesti et ei pety jos ultrassa ei näykään mitään. Nyt pitäs saada tällaset ajatukset pois ja positiivisia tilalle. Kahden viikon päästä eka ultra.
 
Samoissa fiiliksissä mäntyomena... Mulla myös eka ultra kahden viikon päästä, ja kaikki oireet on hävinneet, pelottaa että ultrassa ei saakkaan ensimmäistä kertaa onnenkyyneliä vaan jotain ihan muuta. :/ ei vaan jaksais odottaa!!
 
Myös täällä samat fiilikset. Oli pakko hommata kotidoppleri. Tiedän, että vielä ei välttämättä kuulu mitään mutta hulluksihan tässä tulee.
 
Mistä olette ostaneet doplerit? Saisiko sellaisen käytettynä jostain ostettua?
 
Kirpparilta ostin kympillä :) löytyy tosi paljon käytettynä jos osaa etsiä, esim. Torit ja facet kannattaa kattoo ja tietty ihan fyysiset kirpparit.
 
Mä tilasin raskauskeiju.fi. ihan perusmallin. Heillä oli tarjouksia siellä nyt. Aiemmin tilannut tuolta ovis- ja raskaustestejä ja hyvin on toiminut eli ihan luotettava kauppa.
 
Tänään saapui paketti postissa ja heti piti tottakai testata. Kärsivällisyyttä kysyi mutta vihdoin kuultiin hänen olevan kyydissä :Heartred Nyt voi ehkä vähän relata :)
 
Tilasin tänään raskauskeiju.fi sivustolta Angelsounds dopplerin joka näyttää myös sykelukeman. Olisi kyllä ihanaa jos ensi viikolla jo kuulisi eloa vatsassa. :)
 
Joo.. Yritetään pysyä rauhallisina joka iikka, vaikka se välillä hankalaa onkin. Kyllä sitä varmaan tietäisi sen jollain tapaa jos kaikki ei olisi hyvin :) Itsellä nämä epävarmuuden tunteet on ajoittaisia, välillä taas tosi varma ja hyvä olo. Ihme ailahtelua :rolleyes:
 
Mä menin tässä omien olojeni takia googlettamaan erilaisilla "vuoto"-hakusanoilla ja hoh hoijaa sentään.. Pitäis tuo google kieltää!! Pää on niin sekasin! Mulla siis alkoi eilen vuoto. Niukkaa ja kivutonta, joka nyt vielä vähentymään päin, mutta en osaa rauhottua. Onneks sain maanantaiaamuun ultraan ajan ja luvan tulla päivystysluontosesti, jos homma pahenee, Kyllä pelottaa, jos pieni ei olekaan matkassa. Kävin eilen siis lääkärissä, jossa lääkäri totesi, että kohtu olis viikkoihin nähden pieni. Kamala mitä ajatuksia päähän tuli..
Toisaalta tuntuu, että kyllä se siellä on, mutta illalla oli vahva tunne, että tää oli nyt tässä... Ei millään malttais sitä maanantaita odottaa, onneks sain saikkua loppuviikoks. Vaikkakin, meillä on pieni duniporukka ja nyt niillä on tosi vaikea saada mulle tuuraajaa, ja koittivatkin jo, että jospa sittenkin tulisin la ja su töihin.. Mutta eihän sen pitäisi olla mun murhe, mulla on saikkulappu.
 
Ei se ole Eliisa todellakaan sun murhe, miten töissä pärjätään. Ajattele nyt vain itsekkäästi itseäsi ja vauvaa. Kaikki ymmärtää kyllä. Huomasitko muuten tuolta vuoto-ketjusta sen yhden kertomuksen, jonka tuli kertomaan joku jostain toisesta lasketun ajan ryhmästä. Käy katsomassa jos et nähnyt, sillä se voi helpottaa stressiä :) Tsemppiä :)
 
Mäkin huolestuin heti kun luin km-jutut, en oo vieläkään saanu kutsua ultraan, kävin maanantaina neuvolassa nyt menossa 9+4. Odottelen sitä dopleria, mulla ei oo ollut mitään vuotoja mut edellisessä km:ssä ei tullut mitään, sikiö ei vaan lähtenyt kehittymään. Nyt saatiin ne sydän-äänet viikkoja oli tuolloin 7. Toivotaan et kaikki menis hyvin. Eihän näille sit voi mitään tai siis luonto tekee omat valintansa. Mulle lääkäri sanoi km:stä et ne on semmosii luonnon huteja:/

Kaikille kuitenkin mukavaa ja rauhallista viikonloppua.
 
Moni täällä on tainnut hankkia dopplerin kotiin. Onko se ollut teistä hyvä hankinta? :)

Mua ärsyttää suunnattomasti että murehdin jatkuvasti jostain asiasta enkä osaa oikein kunnolla nauttia. Johtuu varmaan pitkälti siitäkin ettei liikkeitä vielä tunne. Haluaisin tuon stressin taka-alalle ja nauttia tästä ihmeestä mikä meille on suotu :) onko muita joilla on vaikea pitää huolia taka-alalla?
 
Mä hankin dopplerin ihan sen takia että olin mennä pitkin seiniä kun mietin että onko siellä ketään hengissä. Helpotti mua tosi paljon ja mieskin tykkää kuunnella kun se ei tietenkään muuten osaa asiaa konkretisoida. Eikä olla mitenkään joka päivä kuunneltu vaan n. kerran viikossa. Huolia helpottaa oikeastaan jo pelkkä tieto siitä että milloin tahansa voi pientä kotona kuunnella. Eikä ollut mikään iso sijoitus, vähän päälle 30euroa. Meille siis ihan huippu juttu!
 
Meillä on dobler ja ihana kuunnella pienen sydämensykettä :) kerta viikkoon kuunnellaan. Sen myötä kyllä huolet pysyneet poissa kun kuulee että toisella kaikki hyvin.
 
Kuulostaa kyllä juuri siltä mitä mä ja me nyt tarvitsisimme:) onko teillä suositella jotakin tiettyä mallia? Tuntuu olevan niin paljon vaihtoehtoja :)
 
Meillä on ihan tuollainen perusmalli ilman mitään hienouksia. Angel sounds jdp 100s tai jotain sinnepäin. Raskauskeijusta sen tilasin ja otin sellaisen paketin jossa myös ultrageeli mukana. Oikein hyvin on toiminut ainakin tähän asti eli voin suositella. Juurikin tuossa pienen sydänääniä ihasteltiin :Heartred
 
Takaisin
Top