Pelastusliivit, hankitko itse vauvalle vai luotatko sellaisten sopivien veneestä löytyvän?

Aaltokukka

Kunnioitettu kommentaattori
Tammikuiset 2023
Helmikuiset 2023
Aiotteko veneillä tulevana kesänä? Kuinkas ne pelastusliivit? Vai luotatteko siihen ettei esim soutuveneessä vahinkoja satu...
Meillä tapahtui syyskuussa 2022: Ostin tänään pienelle ensi kesäksi lähes uudet käytetyt pelastusliivit, sattumoisin tuli käytetty soutumallin vene airoineen tuli kaupanpäällisiksi. Hyvö ystävä ne minulle sopuhintaan möi😉
Tapahtui huhtikuussa 2023: kokeilin ko liivejä. Hoikkapoika ei niiden sisällä pysy ilman toppapukua... joten onko teillä kokemusta mikä olisi hoikan vauvan malli?
 
Muokattu viimeksi:
Ei vielä ole kokemusta, mutta hankintalistalla on! Varustautuisin joka venereissulle omilla pelastusliiveillä, kun ei voi tietää onko tarpeeksi pieniä liivejä veneenomistajalla. Mä ajattelin liivittää lapsen onkireissuille vaikka seistäisiin vain rannantörmällä. Kaverin veneelle mennessä liivit tietty myös päälle. Aion johonkin kalastus- tai veneliikkeeseen mennä sovittamaan pellareita lapsen päälle 😁
 
Minulla on jo hankittina maaliskuiselle24 10-15 kiloisen liivit, jostain pitää löytää pienemmät vielä. Me veneilemme paljon ja en todellakaan veisi vauvaa veneeseen ilman liivejä missään nimessä.
 
Takaisin
Top