Palautetta ja ideoita!

Puhutaan että syntyvyys on reippaassa laskussa Suomessakin, miten tämä on näkynyt Vau.fi:n kävijämäärissä? Minä vuosina on ollut isoimmat keskusteluryhmät ja aktiivisinta porukkaa? Kuinka nyt on?

Muistelen et esikoiseni aikaan -07 oli silloisella foorumilla kovastikin liikettä. Tätä foorumia olen seurannut -15 asti enemmän ja vähemmän aktiivisesti, ja oma näppituntuma on että ryhmät ovat jokseenkin pienempiä. Kuvittelenko vain?
Hyvä kysymys!
Jos esimerkiksi odottajaryhmistä puhutaan, juurikin vuoden 2015 ryhmissä on kaikenkaikkiaan yli puolet enemmän viestejä, kuin minään muuna vuonna. Myös vuosiryhmissä 2017 ja 2018 rutkasti enemmän viestejä jo kuin niitä uudemmissa, puhutaan jopa yli sadasta tuhannesta viestistä.
Kävijämäärät myös selvästi alhaisemmat.
 
Vaikuttaa siltä, että foorumin mainostuksessa tapahtui joku muutos tossa noin viikko sitten, ja en tiedä miten se muille toimii, mutta ainakin mun puhelimella tuntuu, että mainostus menee hieman yli. Ohessa kuvat, mutta siis noita mainoksia on pahimmillaan kolmessa kerroksessa päällekkäin 😳. Toi toinen kuva on siis sen jälkeen kun oli klikannut pois tuon ensimmäisen kuvan popup mainoksen. Ymmärrän, että ilmaispalvelussa tarvii olla mainoksia, mutta tuntuu että niitä on tällä hetkellä hieman liikaa..
 

Liitteet

  • IMG_9308.png
    IMG_9308.png
    3.2 MB · Katsottu: 37
  • IMG_9309.png
    IMG_9309.png
    1 MB · Katsottu: 34
Vaikuttaa siltä, että foorumin mainostuksessa tapahtui joku muutos tossa noin viikko sitten, ja en tiedä miten se muille toimii, mutta ainakin mun puhelimella tuntuu, että mainostus menee hieman yli. Ohessa kuvat, mutta siis noita mainoksia on pahimmillaan kolmessa kerroksessa päällekkäin 😳. Toi toinen kuva on siis sen jälkeen kun oli klikannut pois tuon ensimmäisen kuvan popup mainoksen. Ymmärrän, että ilmaispalvelussa tarvii olla mainoksia, mutta tuntuu että niitä on tällä hetkellä hieman liikaa..
Samaa mieltä ☝🏻
 
Kiitos palautteesta. Niitä tuntuu nyt tosiaan olevan hieman häiritsevästi. Laitan palautteen eteenpäin. 😊 Sen enempää en valitettavasti voi henkilökohtaisesti vaikuttaa.
 
Samaa mieltä mainoksista, ymmärrettävää niiden olemassaolo, mut liika on ehkä liikaa varsinkin jos ja kun se käyttöä häiritsee. Ainakin puhelimella tosi rasittavaa kun pompsahtaa kaiken eteen mainos/mainoksia aina kun vaihtaa pelkästään sivua
Ja jotenkin osaan vielä vahingossa joka kerta painan mainosta ja kun palaan takas nii tulee uudestaan mainos 😅 Ei koske pelkkää foorumia, oli myös itse vaun sivustossa sama lievästi sanottuna ärsyttävyys ainakin vielä jokunen päivä sitten.
 
Onko tällä viikolla vielä ollut mainoksia haitaksi asti? Omasta mielestäni niitä on nyt ollut kohtuullisemmin, mutta mikä on teidän kokemus?
 
Onko tällä viikolla vielä ollut mainoksia haitaksi asti? Omasta mielestäni niitä on nyt ollut kohtuullisemmin, mutta mikä on teidän kokemus?
Mulla ei näy juurikaan nyt kuten ei näkynyt myöskään viimeviikolla. Johtuisiko osittain myös koneen että luurin asetuksista?
 
Takaisin
Top