Paino

Tänään pääsin neuvolassa puntarille ja paino on nyt lähtöpainoon -1,5kg. Oon yrittänyt tarkkailla herkuttelua ja onnistunutkin siinä, vaikka tuntuu että ties mitä juhlia ja kakkukestejä on ollut monta kertaa viikossa. Muuten makea ei juurikaan himota, mutta jätskiä vois vetää hirveesti ja tummaa suklaata syön pari palaa ruoan jälkeen. :)
 
Täällä 8kg lähteny painoa synnärille menosta :) ihan järkyttävä pullamössö mä silti oon.. haaveilen että musta tulis sellanen ihanan solakka normaalipainonen..
 
Muokattu viimeksi:
En oo käyny vaa'lla kun sellaista en omista (vanha sekosi) joten ei mitään tietoa mikä kilotilanne on. Sen tiedän, että 6cm on lähtenyt vyötäröltä puolessatoista viikossa.
 
Mulla tais jumahtaa toi paino :sad001 tänään aamulla 79.. Ja herkkuja oon vähentänyt huomattavasti mutta ei näemmä mitään vaikutusta..
 
Mulla jäi synnärille 8kg. Ja sen jälkeen on lähteny 7kg, reilussa viidessä viikossa. Vielä pitäisi lähteä ainakin 5kg, että mahtuisi omiin housuihin.. ellei sitten lantio jää leveämmäksi vaikka kilot lähteekin.. voihan se olla että levähti lopullisesti :laughing002
 
6vko synnytyksestä ja eka kerta punnittavana. Oon takas lähtöpainossa eli -13kg lähtenyt mikä oli vika punnitus ennen synnytystä. Vielä tosin sais lähteä useampi kilo normipainoon :)
 
Kotipuntarin mukaan -5kg lähtöpainosta. 5kg esikoista edeltäneeseen painoon. Eilen kysyin imetyksen tuki-illassa, tuli varovainen tuki dietille eli puoli kiloa viikossa on nyt tavoite, eli -20kg jouluun mennessä.
 
Minkälainen dieetti? Mä oon syönyt maltillisesto herkkuja maidon takia mutta itsekin haluaisin vähän lisää pois.
 
Mulla on paino jumittanut nyt kuukauden. Noin +5 kg raskautta edeltävään, +9 kg normaalipainoon ja +12-15 kg omaan ihannepainoon. Aivan minivaatimus olisi päästä normaalipainoon tai edes raskautta edeltävään painoon. Ihannepaino olisi tietty toive, mutta olen hyväksynyt sen, etten ehkä pääse sinne bikinikuntoon enää koskaan. Kunhan näyttäisin edes vaatteet päällä siedettävältä niin sekin auttaisi alkuun. Nyt hävettää mennä edes ihmisten ilmoille, kun olen lihonut lyhyessä ajassa niin paljon että olen kuin huono vitsi hääkakkukiloista. :bag:

Tämä viikko olisi tarkoitus mennä ilman mitään makeaa, poislukien huonon yön jälkeen pieni kolajuoma kofeiinin takia (en pysty maun vuoksi juomaan kahvia). Ensi viikosta sitten karkkilakko loppukuun ajan, satunnainen kohtuullinen pieni jälkkäri sallitaan. Sitten kun olen saanut itseni vierotettua makeasta niin katsotaan sitä muuta syömistä.
 
6vk synnytyksestä ja paino tippunut itestään yllättävän hyvin! Nimittäin oikeestaan kiloa vaille kaikki mitä tuli eli 14kg! Tästä olisi tarkoitus jatkaa jossain kohtaa projektia jota en koskaan viime vuonna ehtinyt aloittamaan, nimittäin 5kg ylimääräistä pois niin olisin normaalipainoinen ja tyytyväinen. Mutta imetyksen takia en ressaa tai pidä kiirettä! Eiköhä tuo röllykkäki pikkuhiljaa kiinteydy :)
 
Täällä taitaa olla vielä 3 kg, niin sitten raskautta edeltävässä painossa. Ei haittais vaikka vähän enemmänkin lähtis, tosin tärkeämpää olis saada vähän lihaskuntoa takas. Mut mullakaan ei kiirettä, vieraiden kanssa tulee kyllä syötyä herkkuja ja muutenkin. Päivittäin on yritetty käydä vaunuttelemassa ja siitä tykkää niin äiti kuin vauva!
 
Mulla kans jumii edelleen paino, vieläkin 4-5 kiloa lähtöpainoon. Ilmeisesti osalla imetyshormonit laihduttaa tehokkaasti, toisilla taas ne pitää kiinni jokasesta rasvagrammasta. Jälkimmäisellä ryhmällä on toivoa, että paino tippuu helposti imetyksen lopettamisen jälkeen, mutta ei se kyllä mua ainakaan hirveesti lohduta, koska siihen menee vielä vähintään kuukausia.
 
7 viikkoa synnytyksestä ja 10 kiloa lähtenyt. Eli vielä 5 jäljellä, masentavaa. Toivottavasti kesään mennessä lähtee. Ensi viikolla on jälkitarkastus joten jos saan luva urheiluun niin eiköhän pikkuhiljaa lähde. Nyt vaan vaunulenkkejä vedetty, niitä kyllä päivittäin 1-2h.
 
Minkälainen dieetti? Mä oon syönyt maltillisesto herkkuja maidon takia mutta itsekin haluaisin vähän lisää pois.

Fitfarmilla ainakim joku imetysdietti. Sitä ajattelin katsoa/kokeilla kun vauva 3kk, jos unitilanne hyvä. Nyt vielä kuukausi ihan vaan yrittäen valita terveellisemmin.
 
Huomenna 2kk synnytyksestä ja painoa lähtenyt 14kg (88->74kg). Vielä 2kg jäljellä ekaa neuvolaa edeltävään painoon ja 6kg omaan ihannepainoon.
 
Takaisin
Top