P*skimmat joululahjat :D

Miramaria

Tietävä tietäjä
Mikä on ollut surkein/hassuin/hölmöin/naurettavin saamasi joululahja?

Itselleni on jäänyt erityisesti kaksi lahjaa mieleen:

Kun olin noin viidentoista vanha, sain isältäni lahjaksi ihonmyötäisen suunnistuspuvun. En koskaan suunnistanut ja kärsin teinille tyypillisesti pahasta kroppa-angstista, joten en oikein osannut arvostaa lahjaa.

Alakouluikäisenä sain taas pikkusiskoltani lahjaksi barbien. Joka oli omani. Ja jolta puuttui jalka. :hilarious:
 
Karvasukat! Jos ei keksi lahjaa, niin jätä ostamatta enemmin. :D

Mun on pakko sanoo et noi karvasukat on niiiiiin ihanat jalassa! Mä tykkään ihan hirveesti niistä :D ja ehkä kauhein lahja tähän mennessä sellanen satenkaaren värinen pontso tms mikä oli sellanen reikäseks kudottu vähänku joku jättimäinen pitsiliina :D jäi käyttämättä.. Toinen turha "lahja" jo isommalta lapselta (ei sukulainen) vessapaperirullasta tms kyhätty epämääränen hökötys tunsin itteni roskikseks koska siihen ei oltu käytetty edes paljoakaan aikaa saati vauvaa :D
 
Kyllä viime joulu on jääny päällimmäiseks mieleen...

Sain kaksi samanlaista, eri väristä yöpaitaa. Muutenkaan ei ollu mikään maailman hehkein olo raskauden viime metreillä ja sain mieheltä yhden paketin. Yöpaidat. Pitkähihaiset mallia Mummo yöpaidat...

Hikoilin koko raskauden muutenki ku sika ja sitte sain semmoset xxxl-kokoa olevat koltut lahjaks ja selitys oli se että "ei ne tämmöset pitäny olla, joku on heittäny siihen hyllylle kaupassa vääränlaiset". Että ei sitte ees sen vertaa ollu panostanu että olis kattonu mitä on ostamassa. Kyllä oli hormonihuuruissa paha mieli koko joulun. Kostoks sitte hiihdinki menemään kotona mokomat mekot päällä koko loppuraskauden niin että hihat vaan lepatti polvissa :grin
 
Sain viimejouluna mieheltäni ketsupin punaisen yöpaidan, jossa oli jotain ihme örkkien kuvia. Vai olikohan joululahja vai joku muu, en nyt muista. Mut olin kyllä pettynyt. Tämäkin siis mummomallia. En ole kertaakaan pitänyt, löytyy vaatekaapista alimmaisena, hintalappukin paikoillaan. Et semmosta... :D
 
No joo on ne karvasukat ihan mukavat, mut ku niitä saa viidet joka joulu niin en kerkee kuluttaa niitä edes ennenku taas seuraavana jouluna saa saman satsin sukkia :D
 
Konvehtirasiat..lapsena joka toinen lahja vähintään oli konvehtirasia ja kun mä en erityisemmin ees välitä suklaasta..ja kun jouluna sitä suklaata saa muutenkin paljon, niin ei ollu kauheen kivaa saada niitä lahjaksikin sitten monta per joulu.
Mieheltä sain joskus jotkut tekoturkis tumput ja mä en tykkää mistään turkis jutuista..
 
Sain joskus eksältä joululahjaks puukon :confused: huumoria siitä kyllä sai revittyä jälkikäteen..
 
Mä sain joskus yläasteikäisenä mun sen hetkiseltä poikaystävältä tosi ruman ison bulldoggi-pehmolelun. Järkytyin ja koitin esittää, et se oli söpö :D se on nykyään mun vanhempien koiran "pervolelu" :laughing025
 
Sain joskus pienenä tyttönä (9-12v.) kummisedältä marakassin, tehty olut tölkistä.. pidättelin itkuani koko matkan kotiin. Aiempina vuosina saanut ihan ok lahjoja,mut kai sen vuoden teema oli nuo oluet. Pikkasen yhäkin ärsyttää tää.
 
Paskinta miusta on saada jotain kun on nimenomaan (jopa kahdesti) kieltänyt ostamasta mitään.
Nimimerkki myin juuri osan tän joulun lahjoista.
 
Sain joskus isoäidiltäni paketin josta löytyi lakana ja levy fazerin sinistä. Olin juuri syksyllä muuttanut poikaystäväni kanssa yhteen ja lakana oli yhden hengen sänkyyn. Ja laktoosi-intoleranssista olen kärsinyt koko pienen ikäni, eli suklaakin jäi syömättä.
Onpahan hauska muisto :D
 
Sain anopilta sellaiset mummo rintsikat... Onpa vielä liian pienet :facepalm:
Ekana on pakko kertoa lahjatoive ku ei menny jakeluun et ei tarvii mitään... ja silti jäi toivottu saamatta..(!?!?) :grumpy:
Sanoin jo miehelle et ens jouluna ostan anopille viis numeroa liian isot alushousut lahjaks :grin
 
Sain väärän kokoset mummoalushousut ja kaupan päälle joku alusmekko,joka oli ihan liian pieni ja mummoni joskus antoi kun olin jo kasvanut barbeista yli niin barbin,joka oli hieman kärsinyt naamaan piirrelty ja tukka sekasin. Jos et osaa ostaa osta vaikka lahjakortti mielummin.
 
Lapsi sai hienon muumikylpypyyhkeen - jonka sukulainen pilasi liittämällä siihen jäätävän koko pyyhkeen mittaisen pitsin. Saatiin myös isännältä sekä samalta sukulaiselta muumikäsipyyhkeitä. Muuten hyvä, mutta ku ne on sitä pienintä kokoa ja soveltuvat vain lapsen keittiöleikkeihin eikä ollenkaan käsipyyhkeiksi vessaan. :sad001 Lapsi ei edes jakkaralta yllä niin pieneen pyyhkeeseen.

Sit ledikynttilää, minikynttelikköä ym. krääsää joita ilman olisin hyvin voinut olla. Mut ei mitään tosi huonoja lahjoja tänä vuonna.
 
Takaisin
Top