Pääkaupunkiseudun äipät

Hellou äipät, onko meidän Suokki-treffit ke klo 17 vielä voimassa? :) nyt näyttäisi kelitkin olevan vihdoin kohdillaan!! Mä olisin kyllä siis mielelläni tulossa, 16.20 lautalla ajattelin mennä. Toivottavasti saadaan nyt porukkaa mukaan!
 
Olen tulossa!!! Loma alkaa samana aamuna klo10 :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä pääsen töistä vasta klo17 :sad001 ja kun Vantaalla oon nii menee hilkulle ehdinkö sinne. Pitää vähän kuulostella töissä ja himassa. Se et mies pääsee ajoissa töistä, nii ei tulis koirille pitkää päivää olla kaksin. Mä voisin sit yrittää könytä suoraan töistä paikalle :)
 
Hei pääkaupunkiseutu! Oletteko jo valinneet synnytyssairaalan?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kättäri. Kuinkas muuten :wink

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
No kättäri itselläkin on ollut mielessä :) yritin eilen tehdä vertailua paikoista, jos kysyvät sitä ekalla neuvolakäynnillä Helsingissä ensi kuussa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kättärille täälläkin tähdätään :) Osutaankohan kenenkään kaa samaa aikaa?? :grin Se vasta hauskaa oliskin... hihihi!
 
Onko muita äippiä tänään tulossa Suomenlinnaan? Paikka on siis Piperinpuisto klo 17.00! :) Pömpylä toivottavasti ehdit myös mukaan!
 
Mä tulisin tosi mielelläni mut meillä on tänään muuttohommia, päästään pois tästä yksiköstä ! Ja vieläpä kolmioon eli vauva saa oman huoneen, ihanaa ! :) Kivoja treffejä teille muille, ainakin sää suosii :wink Jospa minäkin ensikerralla pääsisin mukaan !

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Tällänen mekko haahuilee kauppatoril ja pyrkii ehtii klo16.20 lauttaan. Sen jälkeen sitten Suomenlinnassa. Tulkaa nykii hihasta :) Kiva jos mahdollisimman moni nyt pääsis morjestaa :) minä ja autumn ollaan ainaki lähössä.

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1404904648032.jpg
    1404904648032.jpg
    41 KB · Katsottu: 32
Voi harmi! En ehtiny enkä kerenny :sad001

Pyritään ens kerralla olemaan paremmissa työvuoroissa :)
 
Kiitos Autumn seurasta :) Minä tästä painun mekkopyykille xD

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos issellesi Stork, oli kyllä tosi kiva nähdä! :) Mulla jää mekkopyykit huomiseen! :grin

Mä rupesin nyt miettimään tuota synnytyssairaalan valintaa... Onko niissä kamalasti eroa pk-seudulla (tai yleensä) ja jos niin mitä? Onko "palvelu" ystävällisempää, tilat paremmat tms. Mä oon jotenkin ajatellut että ei kai niissä niin suuria eroja ole. Jorvi on meiltä tosiaan ihan lyhyen matkan päässä, mutta jos esim. Kättäri olisi parempi niin ei sinnekään olisi mahdoton matka ajaa. En tosin tiedä olenko jo jonnekin vahvistanut että haluan synnyttää Jorvissa, ja jos oon niin pystyykö enää muuttamaan. Mutta olis kiva kuitenkin kuulla mielipiteitä!
 
Olisko elokuussa mahdollista uudelle tapaamiselle? Sinne loppu puolelle jos tähtäisi? :) Olis lomat lusittu, kaikki vähän niinkö palaamassa työarkee ehkä vielä hetkeks ym... :)
 
Elokuun viimeinen viikko olis mun eka työviikko Suomessa :) se olis just hyvä tärskyille! Ei väliä päivällä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onko kukaan ajatellut mennä äitiysjoogaan? Itse harkitsin 20.8 alkavaa Sirpa Kuosmasen kurssia joka on kerran viikossa 8 viikkoa. Hinta 100 EUR. En tiedä joogasta mitään ja olen taipuisa kuin rautakanki, mutta ajattelin että ei se varmaan pahitteeksi ole. Myös vinkkejä muista kursseista otetaan vastaan :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top