Pääkaupunki seudun odottajia LA 2016

Käviskö joku kahvila keskustasta? :) Ja paljon meitä olis tulossa? :grin Pitäskö listaa väsäillä tms?
 
Johto käy. Siellä vaan tuppaa olemaan usein aika paljon muitakin mutta eiköhän sinne mahduta. Jos ei niin vaihdetaan paikkaa!

Mites tuo kellonaika? Muistaakseni joku sanoi aamupäivän sopivan paremmin ja muutama liputti iltapäivän puolesta...? Mulle käy oikeestaan mikä vaan - lasten kanssa saapuvat saa mun puolesta ehdottaa sopivinta aikaa.
 
Kampin johto cafe käy :) Ja joo jos on ihan täys niin sit vaan vaihdetaan paikkaa. Oisko klo 13? Ehdottelen vaan, saa esittää vastaehdotuksia :)
 
Minä tulen seuraavalle tapaamiselle. Kun mulla on muutto 26.9 ja toiseksi mulla on tungettu aamuvuoro sille päivälle vaikka tasan tarkkaan olin pyytänyt vapaaksi ajoissa kyseistä päivää. :sad001 mut mä oon kyl Kampin mäkissä töissä...
 
Aika ja paikka käy myös mulle. Esikoinen nukkuu toho aikaa yleensä sopivasti päikkäreitä ni pystyn hetken rauhassa siinä jutustelee enne ku alkaa tohina. :D
 
Mäki just meinasin sanoo että tuu moikkaamaan Alinah meitä sinne tai sitten koko mamma porukka tullaan moikkamaan sua mäkkiin :grin
 
Mä en taidakaan päästä, kun tuli tosi tärkeä meno siihen päälle :sad001
 
Heh, työvuoro on sillon 7-15. Että epäilen etten pääse moikkaamaan teitä vaikka haluaisin. Mä nyt yritän tässä vielä päästä siitä vuorosta eroon.
 
Moi, Täällä yksi Nurmijärven Rajamäeltä, onko muita Nurmijärveltä / Hyvinkäältä?..
LA on 13.3, eli tänään mennään 15+1..
Tämä tuleva lauantai ei passaa, mutta seuraaviin treffeihin olisin kyllä innokas tuleen :)
 
Moikka! Täällä viikkoja nyt 13+6 (LA 23.3.):) liityin tänään vasta tänne foorumille joten tuli tää tapaaminen aika yllätyksenä :D katotaan jos pääsisin paikalle, mutta voi olla että osallistun sitten vasta tuleviin :) Riippuu miten saa viikonloppumenot järkättyä. Täällä foorumilla onkin tosi paljon porukkaa, kivaa!
 
Tervetuloa, joo joudun itsekin todenäköisesti osallistumaan vasta seuraavaan tapaamiseen.
 
Täällä yksi Helsinkiläinen ilmottautuu. Olisin kanssa kiinnostunu tapaamaan muita kun en täältäpäin samassa tilanteessa olevia tunne. Tähän ens vkl tapaamiseen en kanssa pääse mutta ehkä seuraaviin. LA mulla on 21.3.
 
Takaisin
Top