Oudoin tekemäsi asia lapsen syntymän jälkeen

Yumna

Puuhakas puhuja
Täyttelin taas vaihteeksi meidän tytön vauva-kirjaa ja siinä oli tällainen kysymys. Ajattelin, että viihdytetään nyt toisiamme näillä kummallisuuksilla hieman! [:D]

Minä joudun nykyään lukemaan iltaisin sängyssä kirjaa otsalampun valossa, jotta tyttö ei herää. Huvittavaa on ollut myös käydä vessassa kantoliinan kanssa... Ja tämä lukeutuukin niihin muihin samantyyppisiin asioihin, kuten suihkussa käyminen lapsen tollottaessa sitterissä suihkuverhon takana ja seksin harjoittaminen nukkuvan lapsen kanssa samassa huoneessa.

Kohtalaisen hauskaa on myös se, että nykyisin kun tytön kanssa on kahdestaan, sille täytyy jatkuvasti jutella jotakin jotta viihtyy. Esim. kotitöitä tehdessäni siis kuljetan tyttöä mukanani paikasta toiseen, lasken hänet lattialle milloin mihinkin ja sitten touhuilllessani selitän koko ajan mitä teen, tyyliin tiskikonetta tyhjentäessä "tässä on kahvikuppi, siitä juodaan kahvia sitä sinäkin voit sitten isona tyttönä juoda" jne.
 
Piti miettiä pitkään, mikä on oudoin tekemäni asia lapsen syntymän jälkeen.. taitaa voiton viedä rintamaidon pumppaaminen rintapumpulla ( nyt tiedän miltä lehmistä tuntuu :)) tai että kaupassa ollessani lapsen kanssa, saatan ilveillä ja päästää outoja ääniä suustani, jotta lapsella olisi hauskaa :)
 
Meillä mies nykyään lukee sängyssä otsalampun kanssa kun makuuhuoneen järjestyksen takia yölamppua olisi hankala käyttää.
Olen aina puhellut itsekseni ja meillä on myös koira, jolle juttelen, joten lapselle höpöttäminen tulee "automaattisesti"...
 
Meillä kans toi vessassa käyminen poika kantoliinassa on varmasti yks oudoimmista...Onneks ei oo tarvinnu kun kerran [:D] Sillon sitä mietti et kaikenlaista sitä joutuu tekemään
 
Kyllä taitaa mennä vessajuttujen puolelle kanssa eli poika tollottaa ovella sitterissä, kun äiti on istunnolla[:D] Toinen outo vois olla, että olen avannut oven imettäessä eli käytännössä tissit paljaana (tiesin, että se on meijän äiti ja tarkistin viel ovisilmästä[:)]). Muutenki siinä yhessä vaiheessa oli iltasin helppo liikkua melko alasti, kun poika halus koko ajan tissiä, mikä nyt ei ehkä ihan siinä mittakaavassa ole normaalia. Mies sano Troijan Helunaksi, kun menin pyyhe lanteilla pitkin kämppää[>:]
 
ALKUPERÄINEN: Kipsu
] Toinen outo vois olla, että olen avannut oven imettäessä eli käytännössä tissit paljaana


[:D] Tää oli aika hauska!
 
Täälläkin ollaan käyty suihkussa kun Janika istunut sitterissä vessan ovella :D Olen myös avannut oven imettäessäni, tosin oven takana oli postimies-pate eikä kukaan tuttu. Aivot tuli sen verran jälkijunassa että tajusin vasta kun tulin sohvalle että olinpa sitten tissit paljaana äsken [:D]
 
Niin joo, tuli mieleen itselläkin että oli tuo maidon pumppaaminen kyllä varsinaista lypsämistä silloin alussa... Tyttö oli vielä sairaalassa ja istuin kotona illat olkkarin sohvalla sairaalasta lainatun sähkökäyttöisen pumpun kanssa, joka painoi varmaan 10 kiloa ja piti ihan järjetöntä ääntä! Niin sille pumpulle piti siis olla ihan oma paikkansa, siinä se tökötti jalkarahin päällä enkä itse saanut tietenkään nostaa sektion jälkeen. Ja sillä sai pumpattua molemmista tisseistä yhtä aikaa, siinä vasta näky! Kyllä meilläkin mies pilaili, että Valion meijeri taas käynnissä... [:D]
 
ALKUPERÄINEN: Inxu

Olen myös avannut oven imettäessäni, tosin oven takana oli postimies-pate eikä kukaan tuttu. Aivot tuli sen verran jälkijunassa että tajusin vasta kun tulin sohvalle että olinpa sitten tissit paljaana äsken [:D]


Oho, siinä sai Pate vähän piristystä päivään[:D][:D]
 
No joo, ehottomasti oudoin oli syyskuussa kun olin kissanäyttelys ilman perhettä ja kävin sit vessassa pumppaamas käsin maitoa pihalle. Kyllä siinä vähän nauratti ku toiset kävi vieressä pissalla ja meikä siellä omassa loossissa puristelee maitoja pihalle... 
 
Mä olin kesällä kavereiden kanssa yhtenä iltana terassilla. Join pari olutta, mutta se sai maidon nousemaan ihan hulluna. Ja tietysti se olut nousi päähän, kun ei ollut juonut aikoihin ja oli vielä valtava helle.

Siellä sitten vähän hiprakssa ravintolan vessassa pumppasin maitoja pihalle... Ajattelin, että vuoden äiti, joo... [:@]
 
Minä kävin junassa vessassa Milja sylissä. Oli farkkujen kiskominen ja napittaminen hiukka jankalaa [:D]
 
ALKUPERÄINEN: Yumna

Täyttelin taas vaihteeksi meidän tytön vauva-kirjaa ja siinä oli tällainen kysymys. Ajattelin, että viihdytetään nyt toisiamme näillä kummallisuuksilla hieman! [:D]

Minä joudun nykyään lukemaan iltaisin sängyssä kirjaa otsalampun valossa, jotta tyttö ei herää. Huvittavaa on ollut myös käydä vessassa kantoliinan kanssa... Ja tämä lukeutuukin niihin muihin samantyyppisiin asioihin, kuten suihkussa käyminen lapsen tollottaessa sitterissä suihkuverhon takana ja seksin harjoittaminen nukkuvan lapsen kanssa samassa huoneessa.

Kohtalaisen hauskaa on myös se, että nykyisin kun tytön kanssa on kahdestaan, sille täytyy jatkuvasti jutella jotakin jotta viihtyy. Esim. kotitöitä tehdessäni siis kuljetan tyttöä mukanani paikasta toiseen, lasken hänet lattialle milloin mihinkin ja sitten touhuilllessani selitän koko ajan mitä teen, tyyliin tiskikonetta tyhjentäessä "tässä on kahvikuppi, siitä juodaan kahvia sitä sinäkin voit sitten isona tyttönä juoda" jne.


Mulla ei tullu mitään mieleen,mutta samat kun yumnalla eli vessanovi sepposen selällään kun käyn suihkussa ja iisa sitterissä oven pielessä ja välillä huutelen sille jotain ettei ihan yksin oo[:D] Ja kun iisa oli alle 4 viikkonen kun kävin isommalla asialla niin Iisa makasi mun sylissä sen ajan [:D][:D] Ja seksin harrastaminen myös,että neiti on samassa huoneessa.
 
Niin joo, tuli mieleen itselläkin että oli tuo maidon pumppaaminen kyllä varsinaista lypsämistä silloin alussa... Tyttö oli vielä sairaalassa ja istuin kotona illat olkkarin sohvalla sairaalasta lainatun sähkökäyttöisen pumpun kanssa, joka painoi varmaan 10 kiloa ja piti ihan järjetöntä ääntä! Niin sille pumpulle piti siis olla ihan oma paikkansa, siinä se tökötti jalkarahin päällä enkä itse saanut tietenkään nostaa sektion jälkeen. Ja sillä sai pumpattua molemmista tisseistä yhtä aikaa, siinä vasta näky! Kyllä meilläkin mies pilaili, että Valion meijeri taas käynnissä...


Täälläkin ollaan käyty suihkussa kun Janika istunut sitterissä vessan ovella :D Olen myös avannut oven imettäessäni, tosin oven takana oli postimies-pate eikä kukaan tuttu. Aivot tuli sen verran jälkijunassa että tajusin vasta kun tulin sohvalle että olinpa sitten tissit paljaana äsken 

Näille kahelle sai kyllä hajota!! [:D][:D][:D][:D][:D] oli pakko lukee miehellekkii,kun se kysy että mikä on niin hauskaa [:D] Hän vaa hymyili ja hymähti.
 
Mäkin olen avannut oven lähetille imettäessä [:D] oli tosin nainen, ja mä heitin harson olkapäälle niin että se peitti rinnan ja pojan pään! Sit meillä on vessassa tosi paksu ja pörröinen matto, ja välillä jos on oikein kova hätä ja kiire vessaan kun pitäisi Luukas syöttää, niin lasken pojan siihen matolle köllöttelemään kun itse oon pytyllä [:D] ja Luukas kun on aina ollut niin hirveän hyvä nukkumaan, niin oon uskaltanut käydä suihkussa sen nukkuessa vaikka olisin yksin kotona. Meillä on saunassa lasiseinät ja -ovi, niin mulla on sit itkuhälytin siellä saunan lauteilla suojassa ja aina tiirailen kuvaruutua että nukkuuko nukkuuko [:D]
 
Mä olen imettänyt kirkossa [8|]. Pojalla oli konfirmaatio ja Juho ei kerta kaikkiaan osannut juuri silloin syödä pullosta [&:]. Onneks pääsin omaan rauhaan, penkkirivin perukoille ettei kukaan häiriintyny [:)]. Yritin kyllä kuikuilla, jos ois päässy johonkin penkille ulos, mutta ei siinä ollut mitään sopivaa paikkaa.
Oon myös kerran imettänyt kadun varressa, puistonpenkillä. Siihen pysähtyi vielä joku äijä kommentoimaan [:D]. Oli kyllä samaa mieltä mun kanssa, et jos kerran eväät on mukana niin miksi pitää lasta nälässä. Välillä tuntuu, et vauvan tissiruokinnasta on tehty jotenkin epäluonnollinen asia. Ainakin julkisilla paikoilla. On mulla yleensä ollut joku harso siinä suojana, etten mä mitään tissishow:ta oo pitäny [:D][:D]. Myös meidän kaupungin kirjasto on imetysterrorisoitu [:)].

Maidon pumppaamista jouduin harrastamaan myös alkuun. Se ei vaan tahtonut irrota millään, joten kun hoksasin että maito heruu parhaiten imettäessa....aloin myös pumppaamaan imettäessä [:D]. Voin kertoa, että kädet on täynnä kun pidät toisella kädellä vauvaa tissillä ja pumppaat käsipumpulla toista tissiä tyhjäks. Kaikkeen sitä tuleekin ryhdyttyä [8|]
 
Tuli tänään tää ketju mieleen, kun vaihdoin vaippaa. Se kun on kohtalaisen vaikea tehtävä nykyään niin viimeksi mulla oli sellanen farmilelu suussa, josta kuuluu Piippolan vaaria ja eläinääniä ja kun se pimputus loppui, rupesin vielä raivokkaaseen Aku Ankka -ääntelyyn se lelu suussa[8|] Mitä vaan, että lapsi pysyy edes sekunnin selällään, kun mua jotenki ärsyttää, jos vaippa on kiinni ihan vinksin vonksin[:D]

Nimim. housuvaippaikää odotellessa
 
Mulla ei ole itse aiheeseen mitään uutta lisättävää, tuota vessan matolla makoilua harrastetaan täälläkin.
Autossa on tullut imetettyä muutaman kerran kun kesken kauppareissun on tullut nälkä, ja kerran sain sillä jopa autollisen parikymppisiä poikasia oikein tyytyväiseksi [:D]
Mentiin tytön kanssa autoon syömään ja mies jäi vielä kauppaan maksamaan ostokset, istuin takapenkillä ja sen ainoan kerran ei ollut harsoa suojana.
Auto oli siis parkkihallissa, joka oli puolityhjä ja kummallakaan puolella ei ollut autoja eikä sinne takapenkille nyt niin hyvin näe.
Eikös siihen viereiselle paikalle tullut koko autollinen poikia.
Koitin peittää kädellä sen minkä pystyin (ja eihän siitä nyt oikeasti kovin paljon mitään näy kun muksu on tississä kiinni) mutta silti pojat huutelivat onnellisina että "me nähtiin tissi, me nähtiin tissi!!" [:D]
Sattui mies juuri samaan aikaan kävelemään autolle, en mä olis mitään autoon kuullut ja luulin etteivät edes huomanneet.
On se mukavaa kun voi tehdä pieniä poikia onnelliseksi, raukkaparat eivät pääse tissiä muuten näkemään [;)]

Mut Kazkuun yhdyn, imetys on maailman luonnollisin asia ja silti saa julkisilla paikoilla miettiä mihin nurkkaan sen menee tekemään ettei kukaan katso pahalla.
Tuttu äiti on jopa imettänyt kauppakeskuksen vessakopissa tämän takia.

Ja Kipsu, onhan niitä housuvaippoja jo neloskoosta lähtien, meillä nyt ainakin neloset käytössä.
Liberon 6kk paketissakin tuli muutama näytekappale, mutta olivat ainakin meidän pallomasutytölle liian tiukkoja vaikka nelosia olivatkin.
Kovasti Libero ainakin kehuu jo tässä iässä käytettäväksi kun kuulema niissä on helpompi harjoitella liikkumista.
 
ALKUPERÄINEN: KisMet

Ja Kipsu, onhan niitä housuvaippoja jo neloskoosta lähtien, meillä nyt ainakin neloset käytössä.
Liberon 6kk paketissakin tuli muutama näytekappale, mutta olivat ainakin meidän pallomasutytölle liian tiukkoja vaikka nelosia olivatkin.
Kovasti Libero ainakin kehuu jo tässä iässä käytettäväksi kun kuulema niissä on helpompi harjoitella liikkumista.


On vai? hyvä tietää! Meillä menee just vielä toi kolmonen mutta seuraava paketti ostetaan varmaan jo nelosia niin täytyypä noita sitten hankkia[:)] Meijän pojalla on paksuutta enemmänki reisissä niin josko ne neloset sit sopis.
 
Se Liberon nelonen oli meillä liian tiukka, mutta Pampersia en ole kokeillut.
Meillä on kyllä Pampersin housuvaippoja valmiina vitoskokoa, voiskin testata onko ne vielä älyttömän isoja.
Just eilen ostin vaippoja ja pohdin pitkään ottaisinko housuvaippoja sitä neloskokoa (meillä käytetään siis Pampersia) mutta en uskaltanut jos nekin on liian pieniä.

Lisään vielä että mun mielestä se housuvaippa oli kyllä vielä vaikeampi pukea rimpuilevalle selällään olevalle muksulle kun teippivaippa.
Voi johtua ihan siitäkin että teippivaippoihin on niin tottunut, mutta mulle ne on varmaan helpompia vasta sit kun vaihto pitää tehdä seisovan muksun kanssa.
 
No täytyy testata niin selviää onko se munkaan mielestä sitten helpompi. Ajattelin vaan, että kun housutkin laitan nykyään niin, että on mahallaan tai kontallaan niin jos noi housuvaipat sujahtais yhtä hyvin paikalleen[:)]
 
Takaisin
Top