Otitteko vauvalle vakuutuksen?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Eli kuten otsikossa jo kysytään, onko vauvallanne tapaturma- ja sairausvakuutus?

Me otettiin se jo raskausaikana eikä hetkeäkään ole kaduttanut. Ensimmäinen vuosi meni sen verran terveissä merkeissä, mutta päivähoidon alkamisen jälkeen sai rampata lääkärissä suunnilleen vuoden verran. Tänä vuonna ollut vain kerran niin kipeä että tarvinnut käydä lääkärissä ja sekin tuli sen verran kalliiksi että olen iloinen vakuutuksesta (ensin kattavat labrat yksityisellä ja sitten diabetestutkimukset kunnallisella). Ja yksityisellä ollaan käyty surutta, jos lapsi on sairastanut.
 
Meillä on kaikilla kolmella täydet vakuutukset ja kaikilta on niitä tullut kyllä käytettyä. Tällä hetkellä yhden lapsen vakuutuksesta tulee enemmän rahaa takaisin päin kuin mitä kolmen lapsen vakuutukset kustantavat yhteensä.. kelan lääkekatto tulee menemään täyteen näillä näkymin. Lapsen reuma on julkisella puolella hoidossa, mutta ei sekään ilmaista ole, kun poliklinikkakäyntejä ja osastopäiviä tulee pitkälle toistakymmentä vuodessa.
 
Otettiin. Vielä ei ole tarvinnut käydä kertaakaan lääkärissä eikä ostaa buranaa kummempaa. Otetaan jatkossakin ehdottomasti, ihan jo lääkärissäkäynnin helppouden takia.
 
Rakenneultran jälkeen otettu kaikille ja isosti käytössä olivat jo raskaus- sekä vauva-aikaan.
 
Otettiin. Vielä ei ole tarvinnut käydä kertaakaan lääkärissä eikä ostaa buranaa kummempaa. Otetaan jatkossakin ehdottomasti, ihan jo lääkärissäkäynnin helppouden takia.

Saanko kysyä mite lääkärissäkäynti helpottuu? Niin että menee yksityiselle?
 
Saanko kysyä mite lääkärissäkäynti helpottuu? Niin että menee yksityiselle?
Meillä ainakin juurikin menemällä yksityiselle. Ei tarvitse odotella eikä perustella miksi tarvitsee lääkärin. (Kun itse olin lapsi käytiin kunnallisella ja ajat oli usein myöhässä ja äitini liioitteli välillä oireitani että sai lääkäriajan.) Eikä tarvitse istua päivystyksessä, kun eihän nykyisin saa kunnallista aikaa varattua kuin virastoaikana...
 
Takaisin
Top