Opiskelu

Mulla meinaa lopua usko, että ikinä valmistuisin. Koko syksy harjotteluissa ja tällä hetkellä oon niin poikki harkkapäivän jälkeen, etten jaksa todellakaan tehdä niitä miljoonia kirjallisia hommia mitä pitäs. Mulla loppuu opiskeluoikeus jouluun ja joudun siis joka tapauksessa hakemaan lisäaikaa. En vaan saa edetä vikalle lukukaudelle, jos kaikki sitä ennen ei oo suoritettu. Ja en taida pystyä siihen mitenkään. :/
 
Mulla on omat opinnot kestäneet jo ikuisuuden, ja nyt ku keväällä olis pitänyt valmistua niin tuleekin vauva [emoji51] mut eipä siinä, jää viimeistä harjottelua vaille.. ajattelin tehdä sen heti mammaloman jälkeen ja toivottavasti siitä sitten suoraan työelämään :) sairaanhoitajaksi siis valmistumassa, et onneksi töitä on lähes aina tarjolla :)
 
Mulla on omat opinnot kestäneet jo ikuisuuden, ja nyt ku keväällä olis pitänyt valmistua niin tuleekin vauva [emoji51] mut eipä siinä, jää viimeistä harjottelua vaille.. ajattelin tehdä sen heti mammaloman jälkeen ja toivottavasti siitä sitten suoraan työelämään :) sairaanhoitajaksi siis valmistumassa, et onneksi töitä on lähes aina tarjolla :)


Mulla presis sama homma, sillä erotuksella, että opiskelen terkkariks. Tai nyt vielä jännään, että saanko luvan siirtyä viimesen lukukauden opintoihin ens keväälle. Rästejä on jonkun verran, eikä jaksaminen olekaan antanut myöten tehdä niitä nyt syksyllä pois niin kuin suunnitelma oli. Toivon hartaasti, että saisin silti edetä vikalle lukukaudelle ja ei jäis muuta suorittamatta vikan harjottelun lisäks. Harkan toivoisin voivani tehdä kun vauva on noin n. vuoden, niin että mies jäis siks aikaa sen kans kotiin. Hoitoon en millään raaskis laittaa kovasti alle kaksvuotiasta, ellei oo aivan pakko.
 
Takaisin
Top