Opiskelijan huolia

noora88

Oman äänensä löytänyt
Olen opiskelija ja tällä hetkellä työharjoittelussa Viikkoja minulla on 10+6. Ensimmäistä odotellaan. Raskausoireeni ovat aivan kauheat, kaiken vapaa-ajan nukun ja jos en nuku niin kärsin pahoinvoinnista. Hermoni ovat todella kireällä ja joskus tuntuu että kaikkien naamat ärsyttää. Olen vanhuspuolella kotihoidossa työharjoittelussa. Milloin on odotettavissa haisevaa vaippaa(joka todellakin tuottaa enemmän pahaa oloa) ja milloin valittavaa asiakasta, jolloin on todella vaikeaa pitää hermot kurissa. Harjoittelua jäljellä vielä 5 viikkoa. Onko totta kuten sanotaan että oireet yleensä helpottuvat 12 viikon jälkeen. Pelottaa että saan huonon arvostelun harjoittelusta, koska olen toisinaan poissaoleva pahoinvoinnin ja väsymyksen takia. Tuntuu että ei pysty vetämään täysillä. :( Joka päivä on kauheaa pinnistelyä että jaksaa harjoitteluun lähteä.
 
Mulla on viikkoja vielä vähän, mutta itsekin olen työharjoittelussa ja joka aamu on vaikea töihin lähteä. Vielä paskempi on kun jotain kärttysiä asiakkaita tulee vastaan ja kun on todella huono olo eikä jaksaisi tehdä mitään. :/ Toivon tosiaan ettei tämä pahene tästä, mutta eiköhän se pahene jossakin vaiheessa. 
Ja kuuleman mukaan pahoinvointi helpottuis siinä 12 viikon paikkeilla mutta voihan joillakin pitemmänkin aikaa kestää. Itse en tiedä kun näin alussa vielä. :D
 
Raskaudet ja sen myötä myös raskaus oireet ovat kaikilla niin erilaisia. Joten vaikea sanoa että tuleeko helpottamaan vai paheneeko, mutta yleensä alkuraskauden pahoinvointi helpottaa siinä 12 viikon jälkeen.
Jaksamisia harjoitteluun ja toivotaan että saat kaikesta huolimatta hyvät arvostelut. :)
 
No nyt jos työharjoittelu menee huonosti niin syynä on sitten varmaankin henkinen huono olo :( tänään käytiin ultrassa,ja todettiin että sikiön kehitys on pysähtynyt. Sykettä ei löytynyt. Keskiviikkona kaavintaan. Aivan kamala tunne eikä sitä voi ymmärtää miten tästä pääsee yli. Mutta onneksi mies on ihanasti tukena.
 
Takaisin
Top