Onko vielä muita plussanneita?

Minäkin voisin varoivaisesti tänne ilmoittautua. Pari plussa testia tehtynä viime viikolta ja vielä verikoekin asian vahvisti. Täällä ois menossa 4+4 ja LA 13.10. Todella hankala asiaa vielä sisäistää kun monen vuoden yrityksen jälkeen ensimmäinen IVF- hoito toi toivotun plussan :happy:
 
Heimoi kaikki! Sunnuntaina plussasin (ja maanantaiaamun pisusta piti tietty kokeilla uusiks)!

Oon tässä nyt pari päivää ihmetelly asiaa miehen kanssa ja kasvava tarve puhua näistä asioista naisimmeisten kanssa toi mut nyt tänne foorumille. Nyt on ton laskurin mukaan menossa rv 4+4 ja laskettu aika ois 14.10.

Tää on mulle kaikki ihan uutta, ollaan yritetty nyt reilu puoli vuotta ja ekan kerran kokeilin ovulaatiotestejä juuri viime kierrosta. Silloin en kylläkään ovista bongannut mutta jotain muuta taisi tärpätä kuitenkin. Hurjaa!
 
Esittäydyn minäkin täällä. Neljäs tulossa (miehen toinen), esikoinen kohta 16v, seuraava 15v ja kuopus täytti viime viikolla vuoden. Mun iän takia palloteltiin vieläkö yksi vai riittääkö kolme...? Täytän siis toukokuussa jo 41!!! Tosin ei kyllä siltä tunnu. :) Syksyllä laitettiin hormonikierukka mutta sit joulukuussa päätettiin kuitenkin kokeilla vielä ja nyppäsin ite kierukan veks! :D Toisesta kierrosta sitten jo tärppäsi. La olis 14.10. tietämillä.
 
Hei kaikille!

Sain viime viikon tiistaina parhaimman 40-vuotislahjan mitä kuvitella saattaa, eli tein positiivisen raskaustestin. Tänään on koossa Vaun laskurin mukaan 5+4 ja La 10.10. Helmikuun viimeiselle viikolle varasin ar-ultran, joten sitten nähdään mitä masussa asustaa. :) Meillä on ennestään vuonna -12 syntynyt esikoinen. Onnea ja tarrasukkia matkaan kaikille plussanneille!
 
Evelin76: Kiva kun täällä on joku muukin "iäkkäämpi" :D odottaja! Mulla neljäs tulossa, ennestään on 16v, 14v ja 1v. :)
 
No kiva että löytyi toinen varttuneempi tapaus! :happy: Ihanasti olet ehtinyt perhettä kasvattaa. Hoitajiakin löytyy nyt sitten omasta takaa ja voit itse ottaa rennosti.:happy:
 
Juu, siis noista teineistä on kyllä ollut todella suuri apu pikkuisen hoitamisessa! :) Voin käydä suihkussa tai vaikka kaupassa ja jättää hänet isompien hoidettavaksi siksi aikaa.
Saa nähdä mitä ovat mieltä vielä yhdestä pienestä... ovatkohan yhtä innoissaan taas? :/
 
Ehkä mäkin uskalla liittyä joukkoon. La olisi 17.10, eli meneillään rv 4+4. Kyseessä olisi meidän toinen lapsi. Esikoinen on tällä hetkellä 1v5kk. Kakkosen tuloa ei ole estetty esikoisen syntymän jälkeen, mutta tärppi tuli vasta nyt kun lopetin joulun jälkeen imetyksen. Kovin on vielä epätodellinen olo, mutta pitää vain toivoa että kaikki menee hyvin.
 
Mukaan joukkoon vaan jos siltä tuntuu Tema. :D Kummallinen tuo 40v ikäraja kyllä on... Olin 39 kun edellinen synty eikä mitään ekstra-tarkkailuja tms. iän takia mutta nyt on kai sitten tulossa... :/
 
Johonkin se raja on kai vedettävä, vaikka luulisi ettei riskit niin kauheasti voi vuodessa kasvaa. Parempi tietty tutkia liian paljon kuin liian vähän.

Itse olin 32 saadessani esikoisen, ja olenkin miettinyt että syynätäänkö nyt jotenkin tarkemmin, kun olen jo 37. Ilmeisesti ei.
 
Tervetuloa kaikille ja vauvaliimaa!!!

Vinskula 17.10 on hyvä päivä syntyä silloin on mullakin synttärit ja saa nähdä jos tämäkin päättää syntyä myöhemmin niin voisin saada ihanan synttärilahjan
 
Liityn minäkin varovaisesti mukaan! Vahvat viivat testiin kp31/31 päivä pissasta.. laskettuaika olis 22.10. Yritystä 10/14 alkaen, km 6/15, 8/15, 9/15 ja 11/15, kilpirauhasen vajatoiminta todettu pari viikkoa sitten ja lääkityksestä keskustellaan huomenna lääkärin kanssa ettei menis tämäkin kesken. Jollain jännällä tavalla on kuitenkin varmempi olo tästä kuin aiemmista, mutta optimisti kun olen niin tietenkin :--) Onnea kaikille jotka jo on plussanneet ja paljon vauvaliimaa!
 

Liitteet

  • 1455480935707.jpg
    1455480935707.jpg
    73.1 KB · Katsottu: 46
Takaisin
Top