Onko muka mahdollista??

  • Ketjun aloittaja tanssittaja
  • Aloituspäivämäärä
T

tanssittaja

Vieras
Voiko tosiaan olla mahdollista, että jotkut näistä pikavippipaikoista antaa lainaa korottomasi? niissä on pakko olla jotain piilokuluja? onko kenelläkään kokemusta, että tuleeko jotain tilinhoitomaksuja tai sitoutuuko siinä johonkin, jos erehtyy ottamaan tämän "ilmaisen lainan" En oikein usko, että voi oikeasti olla täysin koroton lainaa...
 
Älä vaan ota pikavippiä vaikka ne mitä lupaisi. Kyllä niissä aina on kauheet korot ja piilokulut. No ei mulla kokemusta oo, mut oon aina kuullu pikavipeistä vaan huonoja kokemuksia.
 
Jollain sivulla oli et eka msksetaan takasin sen kokosena kun on otettukki (esim "lainattu" 100€ maksetaa 100€) mut seuraavis si lisämaksui
 
Kyllä niitä korottomia pikavippejä voi saada nimenomaan UUDET ASIAKKAAT. sitten jos uuden lainan ottaa, niin pitää maksaa korot.

Katsoin esim täältä sivulta tietoa näistä ja siinä on lista vielä niistä firmoista, mistä saa uudet asiakkaat näitä tarjouksia...

Mutta onhan noi vipit ylipäänsä kalliita, mutta kukaan ei kiellä ottamassa korottomia lainoja useista firmoista :D kierrä systeemi, kaikki edut asiakkaalle.
 
Kyllä pikavippiä voi ottaa ja ihan ilman kuluitta jopa maksuaikaa 30 päivää.
Mut se edellyttää että maksat sen just ja eräpäivänä takas ja saat jatkossakin korotonta ja ilmna kuluja jos hoidat maksus ajallaan. Mä ite oon käyttänyt aina sillon tällön tiukan paikan tullen
https://www.123laina.fi/nopeat-lainat/
ja ei mitään ongelmia jos velan ottaa ja tietää et pystyy maksaa takas ajallaan.
Jos vähänkin seuraavan kuu tulot tiukilla niin sit en suosittele tai jos muuten ei osaa rahankäyttöä pitää hallussa.
Melkein jokaiselle tulee joskus yllättäviä menoja ja mä en enemmin otan pienen lainan täältä ku lainaan kavereilta
jotka on itekin tiukoilla mut ei kehtaa kieltaytyy.
Turhaa pelottelua mun mielestä ollut näitten kanssa. Jos on tunnollinen ja maksaa takas ajallaan niin ei huolen häivää.
 
Älä vaan ota pikavippiä vaikka ne mitä lupaisi. Kyllä niissä aina on kauheet korot ja piilokulut. No ei mulla kokemusta oo, mut oon aina kuullu pikavipeistä vaan huonoja kokemuksia.

En tiedä mitä höpiset, mutta ei ole koskaan tullut minulle piilokuluja noista. Ei Suomessa enää anneta lupaa tollasille, 2009 vuonna vielä joo. Nykyään on monta hyvää paikkaa, jotka antaa kokeilla ilman riskejä. Tietenkin haluavat pysyviä pitkäaikaisia asiakkaita, jotka vippaisivat vielä tulevaisuudessakin niitä maksullisiakin lainoja. Jos kuitenkin tarvitsee kerran tai kaksi kertaa korkeintaan vuodessa pikalainaa, niin joka vuosi melkeinpä löytyy jotain uutta paikaa josta sellaisen saa korottomasti. Minä en ole koskaan maksanut pikavipistä latiakaan kuluja enkä maksa tulevaisuudessakaan. Taas tutkiessani täältä huomasin, että parista uudesta paikasta saat nyt korottoman lainan jos ei ole vielä tehnyt asiakastiliä tuonne. Helppoa rahaa ja ihan ilmaiseksi. Jos joku huijaa, niin kuluttajavirasto saa kuulla minusta välittömästi!
 
Kyllä netistä saa myös kuluttomia pikalainoja, mutta itse en niitä suosittele jos vähänkin epäilee omaa maksukykyään. Vaikka laina olisikin uudelle asiakkaalle 100 % kuluton, niissä on järkyttävät kulut jos maksu tulee myöhässä. Silloin halvin muuttuukin nopeasti kalleimmaksi.
 
Kyllä korotonta lainaa on ihan mahdollista saada monestakin eri paikasta. Nämä korottomat lainat on kuitenkin korottomia ja kuluttomia vain jos sen maksaa takaisin sovitussa ajassa, joka on yleensä todella lyhyt. Sitten jos ei pysty maksamaan takaisin ajoissa niin kulut on aika järkyttävän suuret. Kannattaa olla tarkkana noiden kanssa.
 
Takaisin
Top