Onko mahaasi kommentoitu ikävästi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko teidän mahaa kommentoitu isoksi/pieneksi tai jotenkin muuten? Anoppini taisi sanoa mahaani pieneksi ja olisi halunnut ympärysmitan (ei saanut), mutta keneltäkään muulta en muista kuulleeni mahastani mitään omituista. Täällä on myös artikkeli aiheesta.
 
On kommentoitu, niin pieneksi kuin isoksikin. Kommentoijat eivät varmasti ole tarkoittaneet pahaa, mutta eihän se mukavalta tunnu kun raskausvatsan kerrotaan olevan jotenkin "vääränlainen".
 
Ei varsinaisesti, mutta tässä vikan kolmanneksen vaihteessa jo jokainen järjestään huokailee mun puolesta, että "ai sulla on vielä 3kk laskettuun aikaan?", "montako siellä on?" jne.
Hohhoijaa... :rolleyes: minusta itsestä tää maha ei tunnu yhtään liian isolta, vaikka onkin muiden silmissä hirmuinen. Mä olen ikionnellinen isosta ihanasta masustani!! :Heartred

Yks miehen sukulainen (itsekin äiti!!) aiemmissa raskauksissa vinoili kysymällä aina "mitä läski?. Kuittasin takaisin "mitä toinen?". Ei tarvi vattuilla, vaikka itse ei raskaana olemisesta olekaan nauttinut. Kateellisten panettelua. :wink
 
Esikoista odottaessa sai kuulla paljo kommentteja kun oli asiakaspalvelutyössä ja 90% asiakkaista samoja naamoja, jotka kommentoivat kaikenlaista koosta ja muotoaki analysoitiin et onko tyttö- vai poikamaha..
 
Ne typerät kommentit juurikin tuosta, että montako siellä mahassa oikein niitä vauvoja on? Ja sitä taivastelua siitä, että kuinka isoksi TUO voi vielä kasvaa, kun siihen laskettuunkin on niin paljon aikaa?
Olen myös kuullut noita pullukka kommentteja, tosin ne nyt on sanottu huumorimielessä. Ei vaan jaksa aina tämä hormoonipää niitä ymmärtää :D
 
Poikaani odottaessani olin todella iso, takaapäin ei kunnolla edes nähnyt mitään mahaa, mutta edessä oli ihan jäätävä pallero. Pojan isä silloin nauroi, että aivan viimeisilläni lähdin liikkeellekin silleen että maha nytkähti ensin ja loput musta tuli perässä... Eli raskausmasu oli varsinkin viimeisillä viikoilla todella iso. Kuulin useampiakin kommentteja, moni viljeli sitä että onko siellä nyt muka varmasti vain yksi, eikai tule mitään viisikiloista vauvaa, pystynkö enää tekemään mitään, kaatuuko tommonen keppi kun sulla on noin paljon painoa edessä...
 
Ei ole kukaan komentoinut, eikä toivottavasti näin teekkään. Itse olen aika kauhuissani mahan kasvusta, enkä tykkää että asiaa huomioidaan tai että joku siihen koskee. Tiedän että mahan kuuluu kasvaa ja mieheni on ihan mahtava kun asiaa itken. Mutta minkäs sitä omalle mielelle voi.
 
Takaisin
Top