Onko kohtalo tovereita ? Raskaana vai ei ?

Tari73

Oman äänensä löytänyt
Minulla ihme kierto ollut.
Viime kierrossa pongasin todella vahvan oviksen kp 14. Toki se käytettiin hyväksi. Raskaustesti näyttikin positiivisen samana päivänä kun menkkojen piti alkaa. Menkat alkoi 2 pvää myöhässä . Oli mielestäni ehkä pikkuisen niukemmat mut kunnon vuotoa kumminkin . Ja kestivät vain 2 pvää kun yleensä 5 pvää. Vaan oireet jäi . Joku päähän pinttymä sai tekee kp 1 ovistestin joka oli positiivinen , kp 2,3 myös ovistesti positiivinen . Kp 4 nega ovistesti ja taas kp 5 positiivinen . Sen jälkeen en jaksanut enää tehdä testejä . Jostain syystä taas kp 14 tein ovistestin vahva positiivinen , sit tein viel raskaustestin tosi haalea mut selvä plussa. Kp 15 pientä tuhrua taas . Silleen et housut likas sen jälkeen ei mitään . Neuvolaan soitin käski vaan odotella . Ärsyttää et olenkohan raskaana vai en . Viime kierron mukaan olis jo jotain 6+3 menossa . Pitäishän sen näkyä jo vahvana plussana .
Onko kellään kokemusta samanlaisesta ?
 
Kyllä sen pitäisi näkyä jo vahvana. Oletko kokeillut digitestillä? Sitten ei tarvitse tulkita itse niitä viivoja ollenkaan.
 
Minulla haamuili r-testit ja o-testit näytti plussaa tuossa pari kiertoa sitten aivan omia aikojaan. Olo oli aivan kuin olisin raskaana (2 lasta ennestään niin luulen tunnistavani), mutta testit eivät koskaan vahvistuneet ja digitestit näytti negaa. Guuglailin ahkerasti ja diagnosoin itselleni munasarjakystan. Ne ilmeisesti saattavat nostaa veren hcg arvoja vaikkei raskautta oikeasti olekaan. Alavatsan oireet: painontunne, nipistelyt jne. (mitä raskaudessakin usein on) myös täsmäsivät. Minulla oireet häipyivät omia aikojaan, menkat alkoivat ja seuraava kierto oli jo normaali, joten en lääkäriin lähtenyt.
 
Minulla ihme kierto ollut.
Viime kierrossa pongasin todella vahvan oviksen kp 14. Toki se käytettiin hyväksi. Raskaustesti näyttikin positiivisen samana päivänä kun menkkojen piti alkaa. Menkat alkoi 2 pvää myöhässä . Oli mielestäni ehkä pikkuisen niukemmat mut kunnon vuotoa kumminkin . Ja kestivät vain 2 pvää kun yleensä 5 pvää. Vaan oireet jäi . Joku päähän pinttymä sai tekee kp 1 ovistestin joka oli positiivinen , kp 2,3 myös ovistesti positiivinen . Kp 4 nega ovistesti ja taas kp 5 positiivinen . Sen jälkeen en jaksanut enää tehdä testejä . Jostain syystä taas kp 14 tein ovistestin vahva positiivinen , sit tein viel raskaustestin tosi haalea mut selvä plussa. Kp 15 pientä tuhrua taas . Silleen et housut likas sen jälkeen ei mitään . Neuvolaan soitin käski vaan odotella . Ärsyttää et olenkohan raskaana vai en . Viime kierron mukaan olis jo jotain 6+3 menossa . Pitäishän sen näkyä jo vahvana plussana .
Onko kellään kokemusta samanlaisesta ?

Sen pitäs tosiaa näkyä jo vahvana plussana:)
 
Mylla ollut muutaman kerran vastaavaa..kemialliselta raskaus a kuulostaa eli varhainen keskenmeno. Testaa muutaman päivän kuluttua ja katso vahvistuuko vai heikkeneekö viiva, ei siinä muu auta.
 
Tai sitten testitikku on sellaista merkkiä, joissa tuollaisia näkyy vaikka kastaisi sen pelkkään kraanaveteen. Minä ajattelin seuraavaa yrittäessä kastaa aina yhden tikun kraanaveteen ja yhden tikun pissaan, ja verrata tikkuja toisiinsa. Jos kraanavedestä tulee samanlainen viivanpaikka tai haamu, tietää, ettei se tarkoita mitään.
 
Tänään tein clearbluen plussa testin ja heti kun pissaan kastui haalean vaalean sininen plussa viiva . Sen verta vahva kumminkin et sain otettua kuvan kaverille . Ihan ilman et pitää tirkistellä näkyy . Kait pitää vähän avautua lääkäri tuttavalle tilanteesta ja katsoa mitä se sanoo.
 
Apua kaivataan!

Kuukautiset myöhässä 6-7 päivää ja toissailtana tein rfsu.n testin joka oli selvä nega. Aamulla kaivelin sen roskista ja siinä olikin haamu. Tiedän kyllä ettei niitä saisi katsoa testiajan umpeuduttua..
Miten muiden roskishaamuille on käynyt?
 

Liitteet

  • IMG_20170919_222107_01.jpg
    IMG_20170919_222107_01.jpg
    288.9 KB · Katsottu: 161
Takaisin
Top