Onko ketään?

Tinsku TS

Jostain jotain jo tietävä
Onko täällä ketään kuka olisi synnyttänyt Mikkelin keskussairaalassa? Itse olen menossa sinne kesäkuussa esikoista synnyttämään. Millainen paikka se on?
 
On juu.Hyvä paikka.Kätilötkii tais olla ihan mukavia,en hirveesti muista sieltä mitää:grin.Mut ei jääny paikasta eikä kätilöistä mitää negatiivista mielee.:)
 
Kolmesti MKS:ssä synnyttänyt ja vain positiivista sanottavaa sekä salista että osastolta.
 
Itse pohdin mikkelin ja KYSin välillä... en ole vielä päättänyt, pian pitäisi päättää
 
Hyvää sanottavaa Mikkelin keskussairaalasta minullakin. Kätilöt varsinkin olivat mukavia molemmilla kerroilla. :)
 
Olen kallistumassa kyllä Mikkelin suuntaan. Kyssissä ois tietty yliopistollisen sairaalan plussa mut ehkä oletusarvoisesti voia kuitenkin ajatella niin että kyseessä on iha rutiinisynnytys joka hoituu mutkattomasti pikkusairaalassa.
 
Viime kesänä Mikkelissä synnytin, ja ajattelin nyt tulla kertomaan, että aivan ihana sairaala, ei ollut ruuhkaa ja henkilökunta oli huippua. Perhehuone oli parhautta, siellä sai olla ihan rauhassa kaiken sen ajan kun ei ollut ruoka-aika :) ruokakin oli hyvää ja sitä tarjoiltiin ihanan usein
 
Nykyään perhehuoneita paljon ja jos tilaa on saa muissakkn huoneissa olla yksin. Yks kökkö kätilö oli viimeksi ja lastenteholla toinen. Muuten meni hyvin.
 
Takaisin
Top