On liian hiljaista, mitä tapahtuu?

Zeni

Tietävä tietäjä
Tammimammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Olet taaperon kanssa kahdestaan kotona ja yhtäkkiä hiljenee. Mitä taaperosi tekee? Onko roskikset ratsattu vai uusi taideteos ilmestynyt uuteen tapettiin?
 
Vaatekaapit tyhjennetty, iltasatukirjat revitty atomitasolle, seinään piirretty jollain(muovisilla ja puisilla+maalatuilla leluilla voi myöskin piirtää seinään:eek: )koiran ruoka kipot nuoltu puhtaaksi tai muuten vaan jotain enempi vähempi fiksua keksitty:D hiljainen taaperon toiminta ei ole koskaan (tai noh harvemmin on) hyvä merkki... sen olen oppinut 7 vuoden aikana:wink
 
Takan tuhkapesä taputeltu sumuksi lattialle ja vaatteisiin.Livahettu isoveikan huoneeseen tai sitten wceen tiloihin tutkimaan esimerkiksi iki ihanaa vessaharjaa :wtf: tai muuten vaa löydetty jotain ihanaa kielettyä.
 
Silloin ollaan tutkimassa vessanpöntön sisäpintaa, ratsaamassa äidin käsilaukkua tai yritetään murtaa äidin kännykän/tietokoneen salasana.
 
Oikein odotan, koska tää tapahtuis :grin Nyt lapsi 1 v, ja edelleen kun laittaa lattialle, alkaa itku. Siis jos ei itse istu vieressä. Ennätys tähän mennessä on 20 min yksin eteisen lattialla lelujen kanssa. Ja äiti oli koko ajan 1,5 m päässä.

Eli ei vielä vastausta tältä taaperolta :p
 
Meillä myöskin mun käsilaukku kiinnostaa, samoin kännykät :D Vessanpönttöä pesis mielellään. Mut pahanteossa on, jos tulee hiljaista :D
 
Jotain pahantekoahan sitä ollaan tekemässä kun on hiljaista. Joskus on tutkinut omia lelujaan kyllä myös, tai katsonut telkkua.
 
Yleensä on keksitty vessanpönttöön täytettä, kun on liian hiljaista. Siellä ne molemmat muksut hihittelee, kun on riisuttu housut&vaipat ja isketty pönttöön. Se on tämän hetken hitti, mutta muutakin menee..
 
Jos meidän reulu 2-vuotias on hiljaa, niin hän on ehkä käynyt salaa ottamassa pikkuveljensä tutin suuhunsa ja syö sitä tai piirtelee seinään/ tai muuhun kiellettyyn paikkaan tai on ottanut äidin puhelimen tai tabletin.. Tänään oli kylläkin oudon hiljaista ja tyttö leikki nätisti pehmoleluillansa olohuoneessa, vaikka olin aivan varma, että hän teki jotain "kiellettyä"..
 
1v3kk maistelee vessaharjaa, syö isosiskon palapeliä tai mutustaa värikyniä. Tai on saanut keittiössä pöydältä käsiinsä jotain tai yrittää laittaa johtoa pistorasiaan. Tai sitten tutkii lelukopan sisältöä lastenhuoneessa.

Isosiko 3v piirtää, leikkii, tekee palapeliä, värittää, pelaa tabletilla tai istuu kuiva-ainekaapissa.
Nyt vasta älysin, miten vähän enää tekee tuhmuuksia :wideyed:
 
Takaisin
Top