Olettekos jo tunteneet liikkeitä?

Mä tuolla fb:n puolella jo hihkuin mutta täällä ensimmäiset muksaisut näkyi tänään alavatsalla! Meidän pieni on ilmeisesti varsin vilkas eikä tiedä ettei viel kuuluis tolleen näkyviä juttuja tehdä :D
 
Sano gyne mita tahansa mutta meilla on kylla aivan selvasti lapsonen joka siella masussa moyrii. Pari paivaa sitten yritti tunkea jalkaa tai peppua masusta ulos ja sen kylla tunsi mieskin! Mulla on eteenpain kallistuva kohtu ja ei ollenkaan omaa eristysta vatsassa joten hyvin tuntee kadella lapi mita siella tapahtuu (ja tietysti myos itse ilman katta). Ja myos ihan silmalla nakee kun mahaan tulee muhkura. :D on taa ihanaa mutta hieman kauhulla odotan etta jos nyt on jo tallaista niin mita sitten kun lapsella on enemman voimaa ja se yrittaa tulla ulos kyljista niinkuin ensimmainen. Huh!
 
Mulla nyt ei viikkojen puolesta vielä pitäis mitään tuntua, mutta viime perjantaina kiinnitin huomiota sellaiseen tuntemukseen, joka selvästi poikkesi tuosta mahan perusvenymisestä ja -paukkumisesta. Joku aiemmin puhui elohiiren tyyppisestä tuntemuksesta, ja mulla tuli juurikin semmonen olo, että tuolla jossain syvällä joku olis hetken aikaa tökkinyt suolta tai muuta. Se tunne sen verran syvemmältä kuin nuo muut mahan pistokset ja venymiset, että se kiinnitti sen takia juuri huomion. Odotellaan nyt kuitenkin vain, että milloin niitä voi selkeästi pitää vauvan liikkeinä.
 
Olen pari viikkoa tuntenut tyypin mahan läpi ja kyllähän se liikkuu :) se on milloin missäkin kohtaa ja parhaimmillaan saattaa vaihtaa paikkaa 10min välein! <3 Tosin vielä liikkeet eivät sinällään tunnu, mutta paineen tunteen vaihtelu kertoo että taas on paikkaa vaihdettu, ja niinhän se on melkeinpä joka kerta ollutkin kun olen ryysinyt sängylle selälleni kokeilemaan :)
 
Tällä viikolla on tuntunu aina melkeinpä samoihin aikoihin, alkuillasta jotain muljuntaa ja pari kertaa sellasta elohiirimäistä tökkimistä :D
 
Täällä on jo koko j-kuun liikkeitä tuntunut, mutta viimeset kaksi viikkoa, niin selkeitä töytäisyjä tuolla alavatsassa, että ei kyllä ole epäilystäkään olisko joku muu aiheuttanut tuntemukset :)

Vauveli tykkää olla raivotarjonnassa, selkä oikeaan kylkeen päin ja potkut tuntuu vain vasemmalla puolella :)
 
04.12.2012 tuntui ensimmäiset töytäisyt illalla, ja sen jälkeen niitä on tuntunut lähes joka ilta, viimeiset kolme päivää niitä on tuntunut myös istuma-asennossa päivällä, kuten nytkin :)

Mahassa tuntuu olevan kaiveleva myyrä joka saa vatsan pullistumaan milloin mihinkin suuntaan :)
 
Takaisin
Top