Oletko töissä tai opiskeletko?

Mulla on oma yritys. Jännittää tosi paljon että miten saan asiat sumplittua, mutta toisaalta tämä raskaus ajoittuu nyt töiden kannalta täydellisesti.
 
Hoidan tällä hetkellä 1v poikaa kotona, enkä aio palata töihin tässä välissä.
 
Muokattu viimeksi:
Kokopäivätöissä olen ja nyt jo haaveilen äitiyslomalle jäämisestä.. tulee pitkä loppuvuosi :wink
 
Kokopäivä töissä (3 vuorotyö) oon, nyt tosin just jäin kolmen viikon kesälomalle :happy:
 
Työtön työnhakija :shifty: Tosin keikkaa teen jonku verran kun ei kestä pää olla tekemättä mitään.
 
Töissä 50% ja muuten kotona n. 2v-lapsen (ja miehen) kanssa
 
Kokopäivätöissä, nyt vielä onneksi kesälomalla 3viikkoa. Ehkä tämä alkuraskauden pahoinvointi ja väsymys on kivempi nyt kesälomalla kärsiä kuin töissä. Toki menee loma vähän hukkaan, kun ei jaksa touhuta, mutta pahempi olis olla töissä ja kestää oireita ja peitellä raskautta.
 
Ensi viikko enää töitä, sitten pari viikkoa lomaa ja opiskelemaan.
 
Kokopäivätöissä olen. Lomaa olisi vielä edessä 6vko. Sen jälkeen onki hyvä paljastella töissä ku nt-ultra takana töihin paluuta ennen. Vielä pitää peitellä parin viikon ajan ennen lomalle jääntiä.
 
Kotona olen 8 kk ikäisen pojan kanssa. Oon pomolle sanonut, että palaan töihin vuoden vaihteessa. Saa nähdä miten käy, käynkö oikeasti puoltoista kuukautta töissä. :smiley-ashamed005
 
Olen palaamassa juuri töihin syksyllä, olen ollut esikoisen kanssa kotona ja tosiaan sorvin ääreen on palattava vaikka olisi ihana olla lapsen kanssa kotona!
 
Kotona esikoisen kanssa. Koska maailma on avoin hain raskaana ollessa Helsingin Yliopistoon ja oli tarkoitus aloittaa opinnot nyt syksyllä! Mutta mutta... opiskelumaksukin jo maksettu :wideyed:

Mutta nyt pistää miettimään jaksanko... Toisen asteen tutkinto jo alla.. ja mahdollinen talon rakennushanke tähän vuoden vaihteeseen... Eikös elämässä kaikki kasannu aina päällekkäin? :grin

Kotona kuitenkin pääsääntöisesti kunnes nuorin täyttää 2v. Silloin olisi viimeistään revittävä jostakin töitä.
 
Takaisin
Top