Oiskos muita innokkaita?

Hansuuh

Oman äänensä löytänyt
Semmosta ajattelin tässä yksin kotona istuskellessa, että oiskohan täällä ketä muita innokkaita tai halukkaita joskus jutustelemaan esim. mesen kautta tai sähköpostilla? Ois ainakii itestä kiva välillä rupatella jonkun tai joittenkin kanssa, jotka on suunnilleen samassa kohtaa raskautta. :)

Hansu
 
moikka... ite en hirmuisesti käytä meseä tai s-postia... mut miten ois facebook-kaveruus tai meille kaikille ihan oma ryhma?
 
mulle saa laittaa s-postia mira.hietanen@netti.fi ja facebook löytyy nimel mira nylund. Itsekkin etsin tuttavia jotka ovat samassa tilanteessa ja kiva vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia jonkun kanssa.

t. Mira
 
miulle saa kans laitella spostia tai laittaa sinne meseenkii osotteella hannepekurinen@hotmail.com. Facebookista löydyn mie tuolla samasella nimellä. :D Jos tahtoo joku liittää kaveriks. :) Ja se meille oma ryhmä vois olla hyvä idea! Mutta mie oon nii avuton tän internetsin kans, että mie en osaa sitä tehä. :D

p.s. Miraa en jostai syystä äske löytäny facesta?!?!!? :O
 
Miekää en oo niin kova kirjottelemaan/juttelemaan privana mutta kannatan ajatusta yhteisestä naamakirjaryhmästä!!
 
No nih! Nyt olin mukamas nii fiksu ja osasin (ehkä...) luoda ryhmän Faceen. Sinne vaan kaikki halukkaat. Miran lisäsinkii, että sain koko ryhmän tehtyy. ;D Eli LA lokakuussa 2011 pitäs löytyä. :)

H
 
Mä löysin, mutta onko se sellanen että jos liityn niin se ei näy mun kavereille? Oon nimittäin ollu facessa iha hissukseen raskaudesta.
 
Kaiza, oh, mite vaikee kysymys... Enpä osaakkaa vastata... :S Mutta ainakaa miulla sitä ei näy, että oisin perustanu, eikä Miralla näy, että ois liittyny. :)
 
Jos siin ryhmän etusivulla lukee nimen alla "salattu ryhmä" niin sitte ei ainakaan pitäis näkyä.. :)
..Tarkistin, tuosa on näköjään toistaiseksi julkinen ryhmä, eli kai näkyy muilleki? Ainaki jos osaavat kattoa..Mitenhä sen sais muutettua salaiseksi?
 
Ja ryhmän perustajan pitää kait käyä hyväksymässä mukaan pyrkivät, siihe pääsee ku "pyytää liittyä ryhmään" mutta siit ei pääse suoraan hyväksytyks...
 
No nih, mie kävin vaihtaa sen salaiseks. :) Nyt ei pitäs näkyä kun vaan ryhmäläisille. :) Hyväksyn sitte kaikki, ketkä päättää ryhmään löytää. :)
 
Tätä miekii just ajattelin, että mite sen sitte löytää, jos se on salainen... Ainakii nii, että mie lisäilen sinne ihmiset. Mutta sitte miun pitää vaa tietää nimi....

Voi kevät, ko ois taidokas noissa internetsi-juttuloissa, ni ois helpompaa... :/
 
Pystyykö täällä lähettää nimen yksityis viestinä kun en haluis julkaista sitä... mutta mä en löydä sitä ryhmää ja toisaalta mun oma fb profiilikin on osittain salattu
 
Takaisin
Top