Oireet

Tänään ei ihan ehtinyt syömään heti, kun nälkä iski, eikä ennakoimaan lounaan jälkeen. Samantien tuli todella paha olo kestettäväksi, joka jatkuu parista ruokailusta huolimatta edelleen😬
 
Tänään oksettaa jo aamusta alkaen. Hampaiden pesu oli kamalaa, kissanhiekka haisee ihan järkyttävälle ja oli pakko siirtää pois vessasta se laatikko. Esikoinen kävi potalla pissalla ja sen tyhjentäminen yököttää aivan järkyttävästi🤢.
 
Huono olo aaltoilee, tissit edelleen tosi kipeet ja tosi turvonneet, päätä särkee ja alaselkää juilii inhottavasti
 
Tänään, 4+2, alkoi päänsärky. Kohdun seudulla muljahtelee, mutta ei tee kipeää. Ehkä vähän jo rinnatkin alkaa olla herkkänä. Ihan innoissani olen, kun oireita alkaa tuntua 😊
 
Jotkut hajut alkanu nyt ottaa pahasti nenään. Ei hirveesti vieläkään ole onneksi pahoinvointia, ainakaan niin että olis tarvinnu oksentamassa käydä, mut ollu nyt ruokahalu kadoksissa pari päivää. Normaalisti himoitsen siipiä, mut tänään kun koitin syödä töissä lounaaksi, ni lensi osa valitettavasti roskiin ku ei vaan maistunu.
 
Olo on suurimman osan aamupäivää ja päivää sellanen nuiva ja etova, nyt 5+6 ja pelkään että jos nyt alkoi jo tämä olo niin voiko tulla ihan kunnolla paha olo. Esikoisesta tuli samanlaisia oireita mutta myöhemmin ja eka laatta lensi vasta synnärillä...
 
Mulla otti viimeks tosi paljon kaikki hajut, nyt ei onneksi vielä oo ollu ongelmaa. Nälkä yllättää samantien pahana olona.
 
Nännit tuli araksi ja on hajut ottaneet nenään. Kun joku syö mausteisia sipsejä ni on mulle paha paikka ku alkaa ällöttää.
 
Mulla ei oo hajuaisti vielä herkistynyt, mutta nyt tänään aamulla on kyllä ekaa kertaa ihan tosi huono olo. Iski ihan yhtäkkiä kun olin koiran kanssa aamulenkillä 🤢
 
Torstaista lähtien on tullut arkojen ja suurentuneiden nännien lisäsksi mukaan kuukautiskipumainen jomotus alaselässä ja -vatsassa. Onneksi se ei kuitenkaan ole voimakkuudeltaan mitään verrattuna kuukautiskipuihin. Siellä se kohtu kasvaa ☺️ Pahoinvointia on ollut muutamana päivänä hömmentävästi syömisen jälkeen
 
Mulla vaan pahenee nälästä johtuva paha olo, jos ei heti saa syödäkseen iskee aivan todella kamala olo. Myös iltaisin ilman nälkääkin on todella paha olo. Väsymys on myös tolkuton, päivään ei herää ollenkaan. Kahvi ollut ennen se The päivän juttu ja polttoaine, nyt ei tee mieli yhtään - väsyttää entisestään 😴😴
 
Mulla vaan pahenee nälästä johtuva paha olo, jos ei heti saa syödäkseen iskee aivan todella kamala olo. Myös iltaisin ilman nälkääkin on todella paha olo. Väsymys on myös tolkuton, päivään ei herää ollenkaan. Kahvi ollut ennen se The päivän juttu ja polttoaine, nyt ei tee mieli yhtään - väsyttää entisestään 😴😴
Mulla myös aivan hirvee väsymys ja iltapäivään painottuva huono olo. Aamuisin hajuaisti on terävämpi, mutta iltapäivällä yököttää kaikki.
 
Tänään 4+4. Rinnat olleet turvoksissa koko ajan, arkuus vaihtelee päivittäin. Väsyttää. Tänä aamuna tuli ekaa kertaa lievästi huono olo ennen aamupalaa/ sen aikana, mutta meni nopsaan ohi. Ja janottaa normaalia enemmän, tekee mieli juoda kaikkea muuta kuin vettä, vaikka se vesi varmaan paras ois 😅
Edit. Turvotus on myös aikamoista! 🎈
 
Muokattu viimeksi:
Oon vähän ristiriitaisissa fiiliksissä tämän pahan olon kanssa. Toisaalta on kiva, että huomaa olevansa raskaana edelleen. Mutta ei tämä kyllä kovin kivaa ole🫣
 
Minullakin huonoa oloa, mutta en ole vielä kertaakaan oksentanut. Semmoista jatkuvaa ellovaa, kuvottavaa oloa joka pahenee jos ateriavälit venyy liian pitkiksi. Kyselisin muilta, onko teidän alavatsakivuissa tai tuntemuksissa paljon päiväkohtaista vaihtelua? Tänään ollut lähes oireeton päivä alavatsajomotusten osalta, huomenna varmaan taas palaa mutta heti tulee mieleen että joku pielessä. Toisaalta olen iloinen ettei ole kovia kipuja tai vuotoja jotka huolettaisivat myös.
 
Takaisin
Top