Oireet

Olen huomannut juilimista alavatsassa / kohdussa. Heti pian ovun jälkeen tissit ovat olleet kosketusarat, mutta muuten en niitä huomaa. Ennen positiivista testiä kello huomautti nousseesta leposykkeestä ja olen mittaillut aamulämpöä, joka ollut aavistuksen koholla joka aamu.

Ja nyt, kun luin muiden tukkoisuudesta, niin aloin miettimään, onko oma allergianuhani sittenkin oire raskaudesta 🫣
Eilen huomasin myös etovaa eloa, jokaisen aterian jälkeen 🥲

En tiedä onko tämä oire vai innostuksesta johtuvaa, mutta koko kroppa tuntuu olevan jännittyneessä tilanteessa.. en osaa selittää, mutta iltaisin sellainen olo, että olisi perhosia masussa 😂 ja tämä oli jo ennen positiivista testiä!

Olikohan tarpeeksi sekava teksti? 😄
 
Täälläkin aika oireetonta ollu, harvakseltaan vähän nippaillu alamahasta. Tosin mulla oli sama homma esikoisen kohdalla, ekat oireet pamahti vasta joskus rv7 jälkeen ja sitten sitä vasta mentiinkin 😄 mut sen kokemuksen jälkeen en ainakaan omalla kohdalla oo ollu huolissani siitä oireiden puuttumisesta 😊
 
Täälläkin aika oireetonta ollu, harvakseltaan vähän nippaillu alamahasta. Tosin mulla oli sama homma esikoisen kohdalla, ekat oireet pamahti vasta joskus rv7 jälkeen ja sitten sitä vasta mentiinkin 😄 mut sen kokemuksen jälkeen en ainakaan omalla kohdalla oo ollu huolissani siitä oireiden puuttumisesta 😊

Tämä huojentaa ❤️❤️❤️
 
Melko oireetonta, välillä pahoinvointiaaltoja ja aamuisin närästää samalla tavoin kun ois illalla syönyt pussillisen sipsejä. Pissalla saanut jo ravata ja nyt tässä sohvalla ollessa iski enempi menkkajomotustyyppistä kipua, kunhan ei alkais menkat😮‍💨😮‍💨 viiva on kyllä niin paljon vahvistunut et oon alkanut jo luottaa tänään raskauteen.
 
Minkälaisia tuntemuksia teillä on kohdun seudulla?

Mulla välillä sellasta pientä paineen tunnetta ja sit revähdyskipua, kun yskii tai nousee sängystä. Ja pientä nippailua välillä myös.
 
Minkälaisia tuntemuksia teillä on kohdun seudulla?

Mulla välillä sellasta pientä paineen tunnetta ja sit revähdyskipua, kun yskii tai nousee sängystä. Ja pientä nippailua välillä myös.
Todella paljon erilaisia tuntemuksia! Repäisykipuja ollut useamman päivän jo. Joskus tuntuu koiran kanssa lenkillä paineen tunnetta jommalla kummalla puolella, jolloin ottaa ja kävelee vähän hitaammin kun tuntuu ikävältä.
Sit sellaisia kipeitä tuikkaisuita molemmin puolin satunnaisesti, tylpempiä jomotuksia samaten ympäriinsä kohdun seutuvia.

Että onhan näitä 😅
 
Todella paljon erilaisia tuntemuksia! Repäisykipuja ollut useamman päivän jo. Joskus tuntuu koiran kanssa lenkillä paineen tunnetta jommalla kummalla puolella, jolloin ottaa ja kävelee vähän hitaammin kun tuntuu ikävältä.
Sit sellaisia kipeitä tuikkaisuita molemmin puolin satunnaisesti, tylpempiä jomotuksia samaten ympäriinsä kohdun seutuvia.

Että onhan näitä 😅
Todella paljon erilaisia tuntemuksia! Repäisykipuja ollut useamman päivän jo. Joskus tuntuu koiran kanssa lenkillä paineen tunnetta jommalla kummalla puolella, jolloin ottaa ja kävelee vähän hitaammin kun tuntuu ikävältä.
Sit sellaisia kipeitä tuikkaisuita molemmin puolin satunnaisesti, tylpempiä jomotuksia samaten ympäriinsä kohdun seutuvia.

Että onhan näitä 😅

Tutulta kuulostaa! Mä nousin eilen sängystä jotenkin huonossa asennossa, niin tuli sellanen tosi kipee repäsykipu, mut muistan noita olleen aikasemmissakin raskauksissa 👍🏻
 
Minkälaisia tuntemuksia teillä on kohdun seudulla?

Mulla välillä sellasta pientä paineen tunnetta ja sit revähdyskipua, kun yskii tai nousee sängystä. Ja pientä nippailua välillä myös.
Tänä aamuna revähdyskipua kun käännyin sängyssä kyljeltä selälleen 😄 ja satunnaisesti myös pientä nippailua ollut.
 
Mulla on pari kertaa sattunut tosi paljon, mut musta se kipu on ylempänä (ja sivussa) kuin kohtu 🤷‍♀️
 
Onko muilla ollu sellasta et vähän niinku vatsalihakset ois hellänä 🤔 ilman mitään urheilua ees 😂 etenkin sillo tuntuu jos yhtään taivuttaa yläkroppaa taakse mut muutenkin liikkuessa. Muistelisin et mulla oli tätä samaa oiretta edellisessäkin raskaudessa mut vasta huomattavasti myöhemmin 😳
 
Täällä kanssa juilimista ja repäisykipua kohdun seudulla, nyt ehkä jo vähän vähemmän kuin pari päivää sitten, josta oon luonnollisesti huolissani 😅
Mutta edelleen silloin tällöin, varsinkin kun on liikkeellä. Jos on pidempään jalkojen päällä, niin alkaa juilimaan myös alaselkään.

En ole huomannut et vatsalihakset olisivat kipeät, mutta tuntuu, että vatsa on ihan turpeessa ja kova koko ajan 😂
 
Nyt aamulla oli vähän etova olo, mutta ei vielä pahasti. Meni ohi, kun söi aamupalaa. Ei tuu normisti tollasta, sillä normaalisti ennen raskautta pätkäpaastosin ja söin ekan aterian lähempänä puolta päivää.
 
Mulla eilen illalla pitkästä aikaa huono olo kun oli aikaa syömisestä 🙏 aamuisin ei ole kiire syömään 😁
 
Täälläkin pahoinvointiaallot jatkuu, ihan pari kertaa meinannut yökätäkkin. Sit ku syönyt jotain pientä esim smoothieta niin heti helpottanut. Tänään jotenkin tuntunut voimakkaammilta vielä noi oireet vaikka viiva ei ollut vahvistunut. Saa siis nähdä😬 samanlainen päivä oli viikko sitten, kun plussasin.
 
Täällä tämä tissien kipu on ihan järjetön öisin, ei pysty nukkumaan. Jotkut tukiliivit kait se on lähettävä ostamaan, mut pystyykö semmosillakaan nukkumaan? 😫
 
Mua alko äsken yököttämään ku edes mietin kahvia, mut join sit väkisin, ku en halua päänsärkyä 🙄
 
Takaisin
Top