Oireet

etova olo, vä-syt-tääääää! ja tää väsymys on jotenkin vielä ylivoimasempaa nyt kun tietää mistä se johtuu.
 
Täällä myös väsymystä liikkeellä. Lisäksi kokoajan on pakko hipelöidä rintavarustusta ja tarkastaa, että kai ne on vielä kipeät!:D
 
Mua palelee nyt koko ajan ja lämmötkin on nyt koholla 37.2. Eli hyvin alkaa tutut oireet nousta esille yksi kerralla ...
 
Minulla etominen edennyt siihen, että pitää jo nieleksiä ja välillä (tmi-varoitus) vähän jännittää, onko röyhtäyksen seassa tulossa jotain kiinteämpää. :wtf: Pahoinvoinnit painottuu iltoihin. Tisseissä arkuutta niin, ettei oikein voi olla pystyasennossa ilman rintsikoita, vaikka tissit on pienet. Eikä välillä tarvitse edes hiplata niitä, että tuntuisi arkuus (tuota minäkin olen tehnyt :D ). Tällä hetkellä ainakin on vain iloinen oireista ja ei haittaa, vaikka pahenisivatkin.
 
Mua kans etoo, välillä koko päivän. Tänään oli ekaa kertaa sellanen olo että vois oksentaa muttei siihen pisteeseen sitten päästy/jouduttu. Pissalla saa ravata koko ajan.
 
Mulla on ihan päinvastoin, en saa nukuttua ja olen tosi pirteä. :D vähän jo huonoa oloa ollut, pelottaa että tulee samanlainen super pahoinvointi kuin esikoisesta.... Olin tiputuksessakin välillä... :sad001
 
Ihan hirvee väsymys rantautunut tännekin.. lisäksi kova päänsärky nyt toista päivää, ei auta lääkkeet :sad001
 
Next; kokeile hierontaa! Tai lämmitettyä kauratyynyä..

Naksutiili; hui mitä oksentamista! Toivotaan tälle kiekalle helpompaa raskautta
 
Joo hei kiitti pitääkin kaivaa kauratyyny tuolta kaapista esiin! Sitä ei tahdo edes muistaa.. ja jospa hieronnankin saisin vielä :p
 
Oireisiin voi varmaan laskea tän ett haluat repiä mieheltäs pään irti. Osaa just oikeita nappuloita painaa...
 
Tää pahoinvointi alkoi eilen ja on ihan järkyttävää. Oksentanut en onneksi ole, mutta sellainen 24/7 kesto krapula on päällä.
Tissit on kipeet, päätä särkee ja palelee. Onneks oon saikulla jo valmiiksi, ei kyllä pystyis tässä olossa töitä tekemään.
 
Onko muita ketä vielä imettää esikoista? Mietin onko eroja rintojen tuntemuksissa verrattuna ekaan raskauteen.. mulla nimittäin rinnat oli kyllä tosi kipeät ja turvoksissa viime kerralla aika alusta jo, nyt ei tuntemuksia.. mutta olisiko tuo imetys selitys tähän vai onko vaan erilaiset tuntemukset tällä kertaa? o_O
 
Onko muita ketä vielä imettää esikoista? Mietin onko eroja rintojen tuntemuksissa verrattuna ekaan raskauteen.. mulla nimittäin rinnat oli kyllä tosi kipeät ja turvoksissa viime kerralla aika alusta jo, nyt ei tuntemuksia.. mutta olisiko tuo imetys selitys tähän vai onko vaan erilaiset tuntemukset tällä kertaa? o_O
Imetän kanssa esikoista. Esikoisen raskaudessa rinnat oli kosketusarat ja turvoksissa, mutta nyt tässä uudessa raskaudessa ei ole mitään tuntemuksia. Paitsi välillä nännit hellinä, mutta johtuu varmaankin huonosta imuotteesta ja esikoinen haluaisi olla jostain syystä kokoajan rinnalla o_O
 
Muokattu viimeksi:
Imetän kanssa esikoista. Esikoisen raskaudessa rinnat oli kosketuksesta ja turvoksissa, mutta nyt tässä uudessa raskaudessa ei ole mitään tuntemuksia. Paitsi välillä nännit hellinä, mutta johtuu varmaankin huonosta imuotteesta ja esikoinen haluaisi olla jostain syystä kokoajan rinnalla o_O

Okei. Jospa se tuo imetys sitten omalta osaltaan vaikuttaa niin ei oo noi rinnat nyt niin hellänä. Ei kyllä toki haittaa :p
 
Tää pahoinvointi alkoi eilen ja on ihan järkyttävää. Oksentanut en onneksi ole, mutta sellainen 24/7 kesto krapula on päällä.
Tissit on kipeet, päätä särkee ja palelee. Onneks oon saikulla jo valmiiksi, ei kyllä pystyis tässä olossa töitä tekemään.

Mulla on ihan sama fiilis!
 
Minä jo eilen töissä olin vähän huolissani, kun etova olo vaikutti helpottaneen. Noh, eipä aikaakaan, kun käy lievästi oksettamaan asiakkaan edessä ja joutuu puhumaan sellaisella oudolla, tukahtuneella äänellä ja nieleksimään... :confused: Kunnialla onneksi tuosta selvisin. Tai siis kunnialla, etten okentanut tai kovaäänisesti röyhtäissyt siinä. :p Illalla jo tuntui, että oksentaminen saattaisi olla jopa toivottavaa, jos sillä helpottaisi olo. Mutta en edelleenkään valita, kaikki olot otetaan mieluusti vastaan, kunhan se tarkoittaa raskauden etenemistä. :Heartred
 
Joku muukin taisi tässä ja toisessa ketjussa mainita oireettomuuden. Täälläkään ei oireita rintojen aristamisen lisäksi. Nyt tosin vasta 4+2.:) Jotenkin on vaan niin hölmö olo, kun ei tunnu mitään!:D
 
Joku muukin taisi tässä ja toisessa ketjussa mainita oireettomuuden. Täälläkään ei oireita rintojen aristamisen lisäksi. Nyt tosin vasta 4+2.:) Jotenkin on vaan niin hölmö olo, kun ei tunnu mitään!:D

Vielä se kerkee! Oireet tai niiden puute on tosi yksilöllistä. Sitten kun oireita ilmestyy niin sitä toivoo että ne loppuu äkkiä :smiley-bounce022Mä oksensin esikoisesta rv7-9 kaks kertaa joka aamu ja sit se loppu kun seinään. Koko alkuraskauden (jonneki viikolle 14?) tissit oli niin kipeet että suihkussa käyminenki sattu ja siinäpä ne oireet oikeestaan olikin. Tämä raskaus on ollut heti alusta asti aivan erilainen. Etoo koko ajan, siis ihan koko ajan. Tänään meinasin oksentaa ku tarjoilin esikoiselle evästä.
 
Vielä se kerkee! Oireet tai niiden puute on tosi yksilöllistä. Sitten kun oireita ilmestyy niin sitä toivoo että ne loppuu äkkiä :smiley-bounce022Mä oksensin esikoisesta rv7-9 kaks kertaa joka aamu ja sit se loppu kun seinään. Koko alkuraskauden (jonneki viikolle 14?) tissit oli niin kipeet että suihkussa käyminenki sattu ja siinäpä ne oireet oikeestaan olikin. Tämä raskaus on ollut heti alusta asti aivan erilainen. Etoo koko ajan, siis ihan koko ajan. Tänään meinasin oksentaa ku tarjoilin esikoiselle evästä.

Oikeassa oot, yksilöllisiä juttujahan noi on!:) Muistan kyllä ihmetelleeni ekalla kerralla myös oireettomuutta, kunnes oksentelin jo kunnolla rv 7.:D Sitä on vaan tässä vaiheessa jotenkin niin vauhko, pelokas ja malttamaton!:)

Tsempit kaikille olojensa kanssa painiskeleville!:)
 
Takaisin
Top