Oireet

Pakaraan useimmiten. Mut ei se mikään mahdoton kipu oo :D rennosti vaan!
 
Mulla on oikee lonkka ollu tänään ihan älyttömän kipee! Istuessa ihan ok, mut kävellessä sattuu niin julmetusti. Mieltäisin tän nyt jotenkin tähän raskauteen kun kroppa muuttaa muotoaan? Ps. Nyt tää turvotus on näköjään ihan aamusta iltaan, täytyy kaivaa kaapista väljempiä vaatteita etteivät ala töissä kyselemään vielä mitään :rolleyes:
 
Mulla uusia oireita ilmaantunu: aina iltaisin tosi kylmä ja nälkä miltei kokoajan (just vedin ison lautasellisen puuroa että ei nälättäis töissä kokoajan) ja sitten kans oon ihan kauheen turvonnu... + ne vanhat alaselkä-, vatsa kivut.
 
Tänään todella oireeton päivä. Tuntuu kuin ei raskaana olisikaan:sad001
 
MaLinn, helpottiko sun paha mieli? Aika kiva, että teillä ultra neuvolassa vaikka onkin vanha.
Voi Triina!! Ihana:Heartred Parempi mieli on jo kuin eilen. Mä niin oon menossa ostaa niin monta digitestin, että 3+ näkyy. Vielä en ole tänään uskaltanut. Milloin sä sait 3+?

Rv 5+3
 
Oireet hävis tänään lähes kokonaan kun tuli tilalle flunssan oireet. :mad: Ärsyttää ja huolettaa!
 
Täälä oireina rinta- arkuus, pientä tuikkimista vatsassa, palelu + raffel sipsit maistuu erityisen hyviltä:woot:
 
Miten noi digitestin viikot menikään? Paljon pitäs olla viikkoja, et se näyttää sen 3+? En oo siis ite siis ainakaan vielä ostanut, vaikka vähän harkitsen.. :)
 
Onko normaalia että nää vatsakivut vaihtelee kovuudeltaan? Ollut muutaman kerran kovempia, mutta pääsääntöisesti kevyttä juilintaa.. nyt myös särkee alaselkää, joka voi kylläkin myös johtua töissä kannetuista hiekkasangoista :/
 
Digitestit näyttää hedelmöittymisestä kuluneen ajan.. sillo ku ite tein digin oletettuna 4+0 ni mulla näytti 1-2 viikkoa (oli kulunu siis 2viikkoo hedelmöittymisestä) eli ultrassa olin 6+0 ja sillo 4 viikkoo siis hedelmöittymisestä.
 
Nyt on jo pari päivää ollut sellainen olo, että onko tässä raskaana ollenkaan! Vaikka neuvolan täti eilen kyllä totesi, että kyllä sinulla selviä raskauden oireita on! Jotenkin sitä itse odotti, ehkä enemmän. Kai sitä saa olla tyytyväinen, jos näin "vähällä" pääsee toistaiseksi. Kunhan mitään ei olisi vialla. Tällä hetkellä lähinnä rinnat on kipeät ja tuntuu, että ne kasvaa silmissä. Kuppikoko vaihtunut jo yhden suurempaan. Järkyttävä turvotus, tuntuu kun kävelisi ilmatyynyaluksilla. Väsyttää, mutta ei oikeastaan nukuta. Välillä ihmeellisiä viiltoja ja muljahduksia alavatsalla. Siinäpä ne.
Niin ja 8+1 menossa.
 
Farkut puristaa näin illalla niin että saa nähdä kauankohan niitä pidetään. Samoin työhousut on vielä aamuisin hyvät mutta iltapäivällä alkaa kiristään.. Mä en yhtään tiedä miten oon salannu viimeks raskauden rv 18 asti töissä.. :eek:

5+6
 
Mulla ihan järkyttävä väsymys.. vois nukkuu kellon ympäri. Nytkin otin pikku unet et jaksan lähtee yötyöhön ni ei meinaa mintenkää päi herätä..
 
Täällä huolettaa oireiden vähyys ja ailahtelevuus. Rinnat on kipeet, mutta ei koko aikaa. Välillä on huono olo ja etoo. Välillä väsyttää ja välillä valvon. Turvonnut olen, joka päivä iltapäivällä alkaa. Myös mahassa nippailee edelleen. Nyt 5+2 ja ultra vasta 3.11. :nailbiting:

Tää oli oikeastaan kuin suoraan mun näppikseltä. Selviä plussia testeihin useampia ja oireetkin välillä selvät. Sitten ei taas mitään ja oon ihan ”varma” että jotain on sattunut

Mulla siis 5+1 ja ultra 30.10.

Tsemppiä!
 
Noi digin viikot vaihtelee henkilöstä riippuen et miten se hcg kenelläkin nousee. Mulla näytti digi 2-3 kun oli 4+0.
 
Pitihän se vielä digitesti tehdä minunkin 2-3 näytti eli täsmää kaikkeen ja viime torstaina oli vielä 1-2. Huomenna tulee täyteen rv 5+0. Jospa tästä nyt sais hetkittäisen mielenrauhan? Ultra on 1.11.
 
Takaisin
Top