Oireet

Viola82

Vauhtiin päässyt keskustelija
Maalismammat 2017
Seurattaisiinko oireita omassa ketjussaan? Tänne voisi kirjoitella tuntemuksia ja oireita odotuksen mittaan.

Minulla on vielä aika vähäiset oireet. Hieman on tuntunut painetta alamahalla ja ollut turvotusta. Nyt on alkanut tissit kipeytyä, mutta muuten mennään vielä vähillä oireilla. Mites teillä muilla?
 
Täällä aika samat mitä ennen plussaustakin oli eli painetta,nipistelyä alamahassa,repäsykipuja välil,turvotusta,nännit nyt kipeytyneet,ajoittaista väsymystä,nälkää,pientä pahaa oloa välil....mitähän vielä..."innolla" odotan alkaako/tuleeko pahoinvointia ollenkaan kun ei muissa raskauksissa ole ollut... :O :D ja muutenkin oireet niissä ollut aika vähäisiä mitä nyt muistan jotain :D
 
Täällä rinnat turpoaa ja aristaa, väsyttää kamalasti ja itkettää hyvinki usein kaikki pienet ja turhat asiat, muuta ei vielä ole ilmenny :) toivon sormet ja varpaat ristissä ettei pahoinvointia ilmesty :depressed:
 
Turvotus, maha sekaisin, väsyttää (kiva olla iltavuorossa töissä), tissit kipeenä, oksettava olo mutta vielä ei oo tarvinnu pönttöä halailla. Esikoisesta oksetti plussauksesta viikolle 18 asti :wtf:
 
Ai onko tuokin oire, että on maha sekaisin? En oo ees osannu ajatella moista mut sehän se täälläkin vissiin on.:D väsymys on kova ja vähän on herkässä itku mut menis myös menkkaoireista..
 
En mä tiedä onko se oire mutta en keksi muutakaan syytä sille :D
 
Täällä myös suhteellisen vähän oireita. Alavatsaa nipistelee välillä ja etova olo yllättää ajoittain. Maha on ollut jo viikon verran löysällä..rintojen ja etenkin nännien kipeytymistä vielä odotan tulevaksi kuten aiemmissa raskauksissa oli. Koskaan ennen en ole kärsinyt pahoinvoinnista, katsotaan kuinka nyt käy.. :)
 
Kai se sit on, hyväksytään.:D saanpahan yhen oireen itelleni lisää ettei tarvis olla niin huolissaan!:D
Mä odotan myös rintojen kipeytymistä, oksentamista en tänne toivo sentään..
 
Mulla ei oikein ole mitään muuta kun aiemmistakin raskauksista tuttuja alavastakipuja, varsinkin (ilmeisesti) keltarauhaspuolella. Tissit on pinkeet ja hieman kipeytyneet ja pissa haisee kummalliselle. Muuten hyvin normaali olo. Mielenterveys tässä vaan on koetuksella kun en vaan voi kuvitella että tämä raskaus oikeasti voisi edetä hyvin. Noh pyrin siihen että edes ihan välillä tulisi edes pieniä toivon- ja onnenfiiliksiä niin sitten ehkä saatan jaksaa henkisesti eteenpäin. :/ :)
 
Oi että kun vanha vaiva si-nivelissä taas muituttelee itsestään :/ alaselkä on istuessa tosi kipeä..

Alavatta on kans nipistellyt tänään ahkerasti. Välillä pelottaa että menkat alkaa.. CB:n digi näytti tänään odotetusti raskaana 2-3vk. :)
 
Amorous mikä on si-nivelissä? :O mulla jumahti eile illalla toi oikeen puolen lonkka jotenki ja on kipee ku lähtee liikkeelle...kiva jos noi vaivat jo nyt alkaa :/ vai liekkö vaa liikkumattomuutta ku ei oo pariin vko tullu kunnol taas liikuttua :sad001
 
Mulla on yliliikkuvat nivelet joka puolella kroppaa ja eniten se vaikuttaa tonne alaselkään tällä hetkellä. Keskiselkä on kankeampi niin se joustaa kaiken tuolta si-nivelistä..ei kivaa. Syviä lihaksia pitää vaan kovasti vahvistaa
 
Ok. Toivotaan ettei pahene. Ja ettei niitä menkkoja todellakaan näkys! Eiköhän se aika selvää oo jos digi antanu tuloksen :) itekki meinasin et oisin toisen liuskatestin tehny,mutten ainakaa vielä oo :D pitäsköö aamulla varuiks :D
 
Rasvanen naama ja finnejä ja hiukset rasvottuu myös nopeammin taas. Just ku olin päässy rytmiin ettei joka päivä tarvis pestä shampoolla:rolleyes:

Mä tein aamulla kolmannen liuskatestin, oli vahvistunu viiva taas mut heti mietin et hakisko sitä vähän kaapintäydennystä et sais jossain vaiheessa leffaviivat.:D
 
Naama kukkii ja rasvoittuu täälläkin... näytän teini-ikäseltä.
 
Täälläkin suht oireettomana vielä, joka tavallaan tietysti kiva mutta toisaalta taas kaipailee konkreettisia merkkejä raskaudesta! Viimeksi keskenmenneessä raskaudessa oli aivan järkyttävä olo muutaman viikon, samanlaista oloa en kyllä toivo! Ainoat "oireet" jotka raskauteen yhdistän, ovat tällä hetkellä vielä henkisiä, tuntuu että aika herkillä ollaan... helposti itkettää ja pinna jotenkin kireällä! Keväisen keskenmenon jälkeen toivoisin niin kovasti että tämä pieni nyt pääsisi syliin asti :Heartred
 
joo, kyllä jokainen vatsan nipistys laittaa miettimään, että nytkö se vuoto alkaa :arghh: Pitäisi vaan osata luottaa että kaikki menee kuitenkin hyvin.. Eikä sille keskenmenolle oikeasti voi mitään! Se tapahtuu jos niin on tarkoitettu. :sad001

Piti kuitenkin tänään vielä tehdä pc:n liuskatesti :rolleyes: Onneksi sieltä tuli leffaviivat :happy093
 
Kutiaako teillä muilla muuten tissit? :wideyed:

Mun alko eilen illalla kutiaan ja sama jatkunut tänäänkin, omituista :joyful:
 
Takaisin
Top